MuscleMeat

Sticky Miss Beachproof 2009

Vast een bikini haha.

PR is personal record. Dus als je omhoog gaat met kracht met bepaalde oefeningen. Vet is helemaal niet verplicht, ik zeg alleen maar dat het een mogelijk factor kan zijn. Je mag echt helemaal zelf weten wat je in je log zet. Je moet er natuurlijk alleen wel voor zorgen dat men het leuk vind om je log te lezen om zo zoveel mogelijk te stemmen te krijgen. :)

En vanaf wanneer mag je deze log starten? Mag dat nu al.. of pas vanaf 11 mei :)

Btw, Ik heb trouwens nog een zeer grote verassing voor de deelneemsters gefixed.

Laat ik het zo zeggen: Ryu en BnF gaan jullie een zeer groot motivatie ''cadeau'' geven... :D

Oeeeeehhhhhhhhhhhh wat ben ik blij dat ik meedoe! Ik hou van verrassingen! :D

En vanaf wanneer mag je de foto's maken? Heb namelijk zelf geen camera, dus moet het ff aan iemand vragen ... en m'n bikini zoeken, heb dat ding nooit aan ;)

eindelijk de gezichten achter de mysterieuze dames op DBB:D

Wat ik mag eten en wat niet daar weet ik genoeg over denk ik :) Ik heb zelf voeding gestudeerd + kheb al een boem advies gekregen van mijn stagebegeleider in de fitness (das nen bodybuilder).. maar hij raadt me toch aan om ne shake te pakken. dusja :) is ff gaan horen hier op het forum!
Maar wanneer ik met mijn log van miss beachproof start zal ik het er zeker en vast bijzetten!

Sanne,
Ik neem in de ochtend altijd een whey ( shake) met brinta een ideale opstarter in de morgen ;).

Laatst bewerkt:
niemand persoonlijke begeleiding nodig in rotterdam ?:D

• Topic Starter Topic Starter
Log begin je op 11 mei of die zondag. De foto's mag je tussen nu een 11 mei maken i.v.m. met het vragen van vrienden en zoeken van camera's. De datums van de andere foto's worden nog bekend.

Flower zegt het perfect.

Wacht eens ff. Ryu hoe zorg je ervoor dat die foto's eerlijk zijn genomen? D.w.z. wanneer ze zijn genomen? De start foto kan goed een paar weken, maanden geleden genomen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Wacht eens ff. Ryu hoe zorg je ervoor dat die foto's eerlijk zijn genomen? D.w.z. wanneer ze zijn genomen? De start foto kan goed een paar weken, maanden geleden genomen zijn.

Daarvoor krijgen de deelneemsters nog een p.m. De foto's zullen 2x gestuurd moeten worden. 1 in je gewone pose en de andere gelijk daarna met een briefje met de titel van de wedstrijd en datum. Natuurlijk wordt die 2e foto niet gepost hier, maar is ter controle.

Ook word de eindlijst streng gecontroleerd op kloontjes dus het adminteam van Dbb. :)

Zie een eerdere post van Ryu over een papiertje met bepaalde tekst die meegefotografeerd moet worden....

Terug
Naar boven