MuscleMeat

Sticky Miss Beachproof 2009

Had je mij eens moeten zien 2 jaar geleden: 1,59m en bijna 80 kg!

Ach, in deze contest gaat het om je eigen progressie...

Dat is waar :)... maar ik heb wel iets ontdekt... hoe 'dikker' je bent hoe sneller je progressie boekt. ocharme de mensen die al een vrij getraind lichaam hebben. hoe wordt dit dan beoordeeld?

ik weeg 62,5 kg en ben 1m 65.... en ik lijk zoveel dikker dan jouw!

gunstige camerahoek i guess.......
jouw BMI is ongeveer 22.8, de mijne 25.2, ten tijde van die foto was ie ongeveer 23.3, dus min of meer gelijk aan de jouwe... ik zal de fotograaf bedanken voor t vinden van de ideale camerahoek.....:-)

Dat is waar :)... maar ik heb wel iets ontdekt... hoe 'dikker' je bent hoe sneller je progressie boekt. ocharme de mensen die al een vrij getraind lichaam hebben. hoe wordt dit dan beoordeeld?

Meer kans voor ons!
Van 40% BF naar 32,5% was een paar maanden streng dieëten (met shakes: doe ik nooit meer!), nu gaat het minder hard, maar wel beter...
Gelukkig hoef ik van mezelf (voorlopig) niet onder de 20% te komen...

gunstige camerahoek i guess.......
jouw BMI is ongeveer 22.8, de mijne 25.2, ten tijde van die foto was ie ongeveer 23.3, dus min of meer gelijk aan de jouwe... ik zal de fotograaf bedanken voor t vinden van de ideale camerahoek.....:-)
BMI zegt dus helemaal niks - waarschijnlijk heb je redelijk wat spiermassa doordat je al een aardig sportverleden hebt. En spieren wegen ook een hoop!

Zeg euhm, waar kon je dat advies krijgen... want kheb wel wa advies nodig op gebied van shakes. heb dat nog nooit gebruikt, maar ik wil er al lang mee starten!

Zeg euhm, waar kon je dat advies krijgen... want kheb wel wa advies nodig op gebied van shakes. heb dat nog nooit gebruikt, maar ik wil er al lang mee starten!
Hier op DBB!
Sectie voeding of supps...

Ik zou eens je voedingsschema daar posten, om advies te krijgen...

Valt me altijd op dat vrouwen die een vechtsport hebben gedaan,dat die altijd vrij hard voor hun doel gaan .Ook op fitnessgebied.

• Topic Starter Topic Starter
Dames, nogmaals. Je wordt niet op 1 ding beoordeeld, maar je totale verhaal. Hoe ervaar je de 8 weken? Hoe ga je om met tegenslagen? Hoeveel PR's maak je? Hoe vertel je je verhaal? Vet% veranderingen? etc etc.. Dit zijn slechts enkele voorbeelden.

Ook hebben we besloten dat ons juryteam het laatste woord heeft met de stemmingen IN COMBINATIE met het dbb admin/mod team. Dit willen wij doen om fakers en kloontjes geen kans te geven. :)

Hier op DBB!
Sectie voeding of supps...

Ik zou eens je voedingsschema daar posten, om advies te krijgen...

Wat ik mag eten en wat niet daar weet ik genoeg over denk ik :) Ik heb zelf voeding gestudeerd + kheb al een boem advies gekregen van mijn stagebegeleider in de fitness (das nen bodybuilder).. maar hij raadt me toch aan om ne shake te pakken. dusja :) is ff gaan horen hier op het forum!
Maar wanneer ik met mijn log van miss beachproof start zal ik het er zeker en vast bijzetten!

Damen, lees deze post goed.

Jullie krijgen nog allemaal een P.M met alle extra informatie dagen voor het begin van de wedstrijd! No worries!!! :)

ik stem op plop! :D ooo dat had ik al geschreven.. maar toch even voor de zekerheid ;)

Dames, nogmaals. Je wordt niet op 1 ding beoordeeld, maar je totale verhaal. Hoe ervaar je de 8 weken? Hoe ga je om met tegenslagen? Hoeveel PR's maak je? Hoe vertel je je verhaal? Vet% veranderingen? etc etc.. Dit zijn slechts enkele voorbeelden.

PR???????????? wasda??????

vet% moet er verplicht bij? dan moet ik nl iemand zoeken die dat kan regelen voor me, gym heeft t niet volgens mij??

Btw, Ik heb trouwens nog een zeer grote verassing voor de deelneemsters gefixed.

Laat ik het zo zeggen: Ryu en BnF gaan jullie een zeer groot motivatie ''cadeau'' geven... :D

PR???????????? wasda??????

vet% moet er verplicht bij? dan moet ik nl iemand zoeken die dat kan regelen voor me, gym heeft t niet volgens mij??

PR is personal record. Dus als je omhoog gaat met kracht met bepaalde oefeningen. Vet is helemaal niet verplicht, ik zeg alleen maar dat het een mogelijk factor kan zijn. Je mag echt helemaal zelf weten wat je in je log zet. Je moet er natuurlijk alleen wel voor zorgen dat men het leuk vind om je log te lezen om zo zoveel mogelijk te stemmen te krijgen. :)

@ nesh ah ok, ken ik wel ja, maar ik trainde gewoon in amsterdam :)

Terug
Naar boven