Fitness Seller

Sticky Miss Beachproof 2009

Ik weet dat we nog een pm krijgen met informatie over de foto's. Maar willen jullie duidelijk uitleggen wat en hoe, want ik ken niets van poses of wat we dan ook moeten doen :). Ik ben nog groen op dit gebied! Ik kan de foto's vandaag al maken...

Ik weet dat we nog een pm krijgen met informatie over de foto's. Maar willen jullie duidelijk uitleggen wat en hoe, want ik ken niets van poses of wat we dan ook moeten doen :). Ik ben nog groen op dit gebied! Ik kan de foto's vandaag al maken...

zo zo;)

• Topic Starter Topic Starter
Jullie krijgen zo snel mogelijk een p.m. Het probleem is dat niet elke deelneemster al p.ms kan ontvangen. Erg vervelend, maar heb Big T al om hulp gevraagd. :)

Alles wordt in deze p.ms uitgelegd!!! :):):)

Mee doen is belangrijker dan winnen!
Ik doe mee voor de motivatie die erachter schuilt.. en het winnen neem ik er gewoon bij. Waarschijnlijk haal ik het niet, maar dan heb ik toch ook al progressie geboekt!!
:thumb:
Iedereen van de vrouwen is welkom!! Hoe meer , hoe leuker en hoe meer we elkaar kunnen steunen en motiveren!
Meer een steungroep dan een contest. :D
hahaha cool zoveel vrouwen die meedoen! Wij zullen die mannen (en onszelf) eens wat laten zien!
Het lijkt me trouwens heel leuk om ook een meeting te organiseren voor de deelneemsters die dat leuk vinden. Lijkt me leuk om andere meiden te leren kennen die ook fanatiek zijn... Die zie ik maar zelden in de sportschool helaas...
Meeting lijkt me een leuk idee!
De grap is ook dat iedere dame wel een excuus heeft waardoor de resultaten zullen tegenvallen (de mijne is m'n vakantie) - dus eigenlijk hebben we allemaal evenveel kans! :D
Ik heb mijn excuus ook al klaar, dus dat zit wel goed. :p
:roflol:

Zit er voor mij toch niet in maar nu gedraag ik me tenminste heel netjes qua voeding.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:D

ik ben dus nesh, ik ben 26, woon in amsterdam, ik weeg 67 kg bij een lengte van 1.63.
in mijn jeugd heel fanatiek gejudoot, daarna gedanst, gefitnesst, en nog meer gedanst. toen een aantal jaren niks, vorig jaar een maand getraind, toen weer niks, en nu wil ik dus weer gaan beginnen. ik wil al langer weer gaan trainen, maar vond de drempel erg hoog. gister me toch in gaan schrijven bij de gym, en gelukkig waren de mensen daar allemaal erg aardig. heb getraind met een trainer, geen idee welke oefeningen, maar mijn triceps maken nu duidelijk kenbaar dat ze er zijn....

ben dus nog een heeeeeel groen groentje op gebied van KT, en ik hoop mede door deze contest er meer van te leren, en t is een goede stok achter de deur om naar die gym te blijven gaan!
Welkom en veel succes! :)

Hahaha same here.. never nooit iets van voedingschema's bekeken e.d.
Ook nooit fatsoenlijk schema of idee achter het sporten gedaan.. gewoon 2-3x p week doen wat ik wou met hoeveel ik wou hahahaha dus nu maar eens een keertje erin verdiepen.........:D Ik vraag me vooral af wat voor pose ik maar moet doen snap er de *** niet van maarja, het gaat vooral erom of je zelf de mentaliteit heb om hier dan daarwerkelijk dicipline voor te hebben ook al zien er een hoop kandidaten er 100x beter uit, je gaat voor je eigen progressie toch :)

@ Jerney.. jahaa maar dat is dan ook wel 2x zoveel ervaring/levenswijsheid hea :D

Hahaha same here.. never nooit iets van voedingschema's bekeken e.d.
Ook nooit fatsoenlijk schema of idee achter het sporten gedaan.. gewoon 2-3x p week doen wat ik wou met hoeveel ik wou hahahaha dus nu maar eens een keertje erin verdiepen.........:D Ik vraag me vooral af wat voor pose ik maar moet doen snap er de *** niet van maarja, het gaat vooral erom of je zelf de mentaliteit heb om hier dan daarwerkelijk dicipline voor te hebben ook al zien er een hoop kandidaten er 100x beter uit, je gaat voor je eigen progressie toch :)

@ Jerney.. jahaa maar dat is dan ook wel 2x zoveel ervaring/levenswijsheid hea :D

op zich heb ik men basiskennis al wel (ik studeer voor personal trainer), maar die shakes en poses dat is mijn mindere kant! daar ken ik niets van :p

haha leuk joh, zo'n topic wat gewoon qua postinggedrag wordt gedomineerd door vrouwen :D

Jerney doet ook mee? Leuk :D.

Succes nogmaals alle dames!

Bedankt sniper,
ik mag dus de komende 2,5 maand niet gepest worden.
Anders maak ik weer teveel cortisol aan en dat is niet goed voor mijn wedstrijdshape! ;)

Ghehehe :D

2lxcg90.jpg

Ik heb nog eens een vraagje naar Ryu toe..

Mogen wij nu al onze log aanmaken voor advies te vragen ... of mag dit echt pas vanaf 11 mei

Waarom die 50 km?:p

Terug
Naar boven