AndroidHealthClinic

Sticky Miss Beachproof 2009

hahaha cool zoveel vrouwen die meedoen! Wij zullen die mannen (en onszelf) eens wat laten zien!
Het lijkt me trouwens heel leuk om ook een meeting te organiseren voor de deelneemsters die dat leuk vinden. Lijkt me leuk om andere meiden te leren kennen die ook fanatiek zijn... Die zie ik maar zelden in de sportschool helaas...

Klinkt leuk :) Maar ik woon het land naast jullie en ik kan niet tot daar komen.

succes iedereen, goed initiatief! :wl:

Ik zou dringend mijn rijbewijs eens moeten halen!

• Topic Starter Topic Starter

Dan moet je mij even een p.m sturen met je extra info. :)

Ceska en Nina zijn erbij!

18 in totaal! Succes Ceska en Nina!!!!!!!

P.s Vooral trots op Ceska. Die gaat namelijk pullups in het vliegtuig doen. :D

ik kan niet pm-en....
wat voor info heb je nodig?

Nee , klopt je moet een x aantal posts hebben.

Nesh, vertel maar even kort wie je bent, trainingervaring etc. :)

Dan zet ik je erbij. :)

Ja,je bent vast gediskwalificeerd :p;).Maar succes Sanne en vergeet niet:examen is belangrijker;).

ik ben dus nesh, ik ben 26, woon in amsterdam, ik weeg 67 kg bij een lengte van 1.63.
in mijn jeugd heel fanatiek gejudoot, daarna gedanst, gefitnesst, en nog meer gedanst. toen een aantal jaren niks, vorig jaar een maand getraind, toen weer niks, en nu wil ik dus weer gaan beginnen. ik wil al langer weer gaan trainen, maar vond de drempel erg hoog. gister me toch in gaan schrijven bij de gym, en gelukkig waren de mensen daar allemaal erg aardig. heb getraind met een trainer, geen idee welke oefeningen, maar mijn triceps maken nu duidelijk kenbaar dat ze er zijn....

ben dus nog een heeeeeel groen groentje op gebied van KT, en ik hoop mede door deze contest er meer van te leren, en t is een goede stok achter de deur om naar die gym te blijven gaan!

ik ben dus nesh, ik ben 26, woon in amsterdam, ik weeg 67 kg bij een lengte van 1.63.
in mijn jeugd heel fanatiek gejudoot, daarna gedanst, gefitnesst, en nog meer gedanst. toen een aantal jaren niks, vorig jaar een maand getraind, toen weer niks, en nu wil ik dus weer gaan beginnen. ik wil al langer weer gaan trainen, maar vond de drempel erg hoog. gister me toch in gaan schrijven bij de gym, en gelukkig waren de mensen daar allemaal erg aardig. heb getraind met een trainer, geen idee welke oefeningen, maar mijn triceps maken nu duidelijk kenbaar dat ze er zijn....

ben dus nog een heeeeeel groen groentje op gebied van KT, en ik hoop mede door deze contest er meer van te leren, en t is een goede stok achter de deur om naar die gym te blijven gaan!

Waar heb je ge-judoot?
Heb ik zelf nl. ook een lange tijd gedaan toen ik jonger was.

Ik zet je erbij, nesh!!!

En dat is nummer 19! Succes, Nesh! :D

Terug
Naar boven