Fitness Seller

Sticky Miss Beachproof 2009

Bedankt voor te toelichting over de foto's via p.m. :)
Is al een stuk duidelijker nu!

• Topic Starter Topic Starter
Met de p.ms ging wat fout , dus een paar deelneemsters kregen hem al. Iedereen krijgt eind deze week een e-mail met alles erin.

Just relax... :D

Heb je nog niet je e-mail adres gestuurd naar missbeachproof2009@live.nl ? Doe dat dan nu! Mail met je nickname svp :)

• Topic Starter Topic Starter
- The_Special_K
- Onnielief
- Romina
- SJ2
- SyLLieJ
- Maaike1976
- Ceska

Alleen van deze dames hebik nog geen mail gehad. De rest allemaal wel. :)

Heb je je wel via de mail aangemeld?
Omdat een aantal dames geen pm's kunnen ontvangen wordt vanaf nu alles via de mail geregeld. :)

Yep, heb een mailtje gestuurd. Ik vind het gewoon erg bizar: ik heb de p.m. over de wedstrijd wel aangekregen. Maar dit bericht niet. Echt vreemd. En Ryu staat niet op m'n negeerlijst. Dus daar ligt het niet aan.

Leuk idee, serieuze prijzen zeg!

Komt er ook een Mister Beachproof?:D

Yep, heb een mailtje gestuurd. Ik vind het gewoon erg bizar: ik heb de p.m. over de wedstrijd wel aangekregen. Maar dit bericht niet. Echt vreemd. En Ryu staat niet op m'n negeerlijst. Dus daar ligt het niet aan.

Zoals Ryu al zei, omdat het mis ging met een aantal pm's is nu gekozen om alle deelneemsters een email te sturen over een aantal dagen. :)

Heb geen pb gehad, maar de mail is verstuurd.

20 deelnemers --> op naar de 20 Ryu ;) :roflol:

tja ik heb het hier ook in de groep gegooid maar ze doet dus niet mee....

Misschien helpt het als je zegt dat ze een dikke reet heeft?:p

hahahaha ik hoor wel dat je ze niet kent...

Geen reacties meer de dames zijn zeker vroeg op stok vandaag? Geeft wel tijd om ff bij te lezen in het best lopende topic;)

Nee ik ben nog wakker!!! Heb juist stage afgerond in de fitness..

Terug
Naar boven