AndroidHealthClinic

Sticky Miss Beachproof 2009

:grinny:Ik vindt het echt een geweldig idee..kunnen we elkaar motiveren om door te gaan :d. Ben erg benieuwd naar de progressie en de trainingslogs....

Even offtopic :D
Was er niet een hele tijd geleden een soort van rel rond RDWecto omdat veel members dachten dat Nina een kloonaccount van hem was?
Dan heb je nu het ultieme bewijs, nu je meedoet aan de contest. :p

Veel succes!

Ja idd, er zijn er hier nog steeds die denken dat ik niet besta. (behalve in de fantasie van RDWecto) Sommigen konden zich niet voorstellen dat zo'n rare meid echt bestaat. Maar het bewijs zal volgen :p

:grinny:Ik vindt het echt een geweldig idee..kunnen we elkaar motiveren om door te gaan :d. Ben erg benieuwd naar de progressie en de trainingslogs....
Mooi startpunt met een bf van 18,5%
Succes! :)
Ja idd, er zijn er hier nog steeds die denken dat ik niet besta. (behalve in de fantasie van RDWecto) Sommigen konden zich niet voorstellen dat zo'n rare meid echt bestaat. Maar het bewijs zal volgen :p
Haha ik ben benieuwd. Ook jij veel succes! :)

• Topic Starter Topic Starter
Jaaaaaaaaaaa vet spannend :D
Ik heb gisteren al foto's gemaakt nou... ik wilde dat ik mij meer op mijn buik en benen had geconcentreerd de afgelopen maanden:o
Wel een heeeele goede motivatie toen ik dat terug zag op foto :p

Neej sorry normaal gesproken zou ik dit al nooit gedaan hebben..dat je hier aan mee doet is top en je door iedereen laat beoordelen zijn al punten waard vind ik. En wie weet heb je zo'n progressie gemaakt dat je na die 8 weken dan zo iets hebt van ach boeie ik trek die bikini aan. Bij mij zullen er nu ook zonder die bikini genoeg punten zichtbaar zijn waar heeeel hard aan gewerkt moet worden. Dus progressie zou zeker ook in zulke kleding goed zichtbaar zijn. Ik doe echt mee om mijzelf en de rest van de dames te steunen in hun motivatie en om zoveel mogelijk progressie in korte tijd te behalen. :wl: trainen trainen meer meer meer :D

Klopt, we hebben heel veel meelezers. Ik hoor van veel dat ze niet echt reden hadden om te posten, vanwege het gedrag. Snap ik ook wel, maar daar komt nu allemaal verandering in. :)

ja, "het gedrag" is inderdaad weleens ietwat apart hier.
Als je bv als vrouw het topic ziet over of je weleens een dikke meid gedoet hebt.. en dan hier je bikinifoto's moet gaan posten.. tja..
maar ik ga het toch doen hoor.. :D

ja, "het gedrag" is inderdaad weleens ietwat apart hier.
Als je bv als vrouw het topic ziet over of je weleens een dikke meid gedoet hebt.. en dan hier je bikinifoto's moet gaan posten.. tja..
maar ik ga het toch doen hoor.. :D

Ongepaste opmerkingen in de komende 8 weken zullen dan ook keihard worden aangepakt. :)

Heb ik bij Ceska ook al gedaan ;)

hahah damm wat zijn jullie erg. :D

Jullie hebben er zin in of niet ? :P

Terug
Naar boven