- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
En we hebben 21!!!! Patje31, Succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
21? Ik wist niet eens dat er zoveel actieve vrouwen waren hier op het forum

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

- 8 weken is prima. Dan krijgt iedereen een mooie tik onder de bips om hard te werken.![]()

21? Ik wist niet eens dat er zoveel actieve vrouwen waren hier op het forum![]()

Even offtopic
Was er niet een hele tijd geleden een soort van rel rond RDWecto omdat veel members dachten dat Nina een kloonaccount van hem was?
Dan heb je nu het ultieme bewijs, nu je meedoet aan de contest.
Veel succes!

Mooi startpunt met een bf van 18,5%Ik vindt het echt een geweldig idee..kunnen we elkaar motiveren om door te gaan :d. Ben erg benieuwd naar de progressie en de trainingslogs....

Haha ik ben benieuwd. Ook jij veel succes!Ja idd, er zijn er hier nog steeds die denken dat ik niet besta. (behalve in de fantasie van RDWecto) Sommigen konden zich niet voorstellen dat zo'n rare meid echt bestaat. Maar het bewijs zal volgen![]()

Ongeveer de helft is volgens mij ook niet echt actief.![]()

Jaaaaaaaaaaa vet spannend
Ik heb gisteren al foto's gemaakt nou... ik wilde dat ik mij meer op mijn buik en benen had geconcentreerd de afgelopen maanden![]()
Wel een heeeele goede motivatie toen ik dat terug zag op foto![]()
trainen trainen meer meer meer 
Klopt, we hebben heel veel meelezers. Ik hoor van veel dat ze niet echt reden hadden om te posten, vanwege het gedrag. Snap ik ook wel, maar daar komt nu allemaal verandering in.![]()

Mooi startpunt met een bf van 18,5%
Succes!
Haha ik ben benieuwd. Ook jij veel succes!![]()

ja, "het gedrag" is inderdaad weleens ietwat apart hier.
Als je bv als vrouw het topic ziet over of je weleens een dikke meid gedoet hebt.. en dan hier je bikinifoto's moet gaan posten.. tja..
maar ik ga het toch doen hoor..![]()

Men, moet nog even wachten. Heb nog niet een e-mail ontvangen van de volgende dames:
-Onnielief
- SyLLieJ
- Ceska
missbeachproof2009@live.nl

Kom op dames, snel reageren, want ik ben zoooooo benieuwd!![]()

Ik ben zo vrij geweest de dames te spammen in hun profiel
Ze zullen vast gauw reageren.![]()

Kom op dames, snel reageren, want ik ben zoooooo benieuwd!![]()

hahah damm wat zijn jullie erg.
Jullie hebben er zin in of niet ?![]()
hahah damm wat zijn jullie erg.
Jullie hebben er zin in of niet ?![]()
volgens mij kan je de contest gewoon nu al openen en de inschrijvingen tot 11 mei laten lopen ofzo