- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
- The_Special_K
- Onnielief
- Romina
- SJ2
- SyLLieJ
- Maaike1976
- Ceska
Alleen van deze dames hebik nog geen mail gehad. De rest allemaal wel.![]()
succes met je razzia!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
- The_Special_K
- Onnielief
- Romina
- SJ2
- SyLLieJ
- Maaike1976
- Ceska
Alleen van deze dames hebik nog geen mail gehad. De rest allemaal wel.![]()
nog nooit dit topic zo rustig gezien.
Momenteel bekijken: 2 (2 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
remco51092, Ceska

Normale mensen werken wel op woensdagmorgen dus om 1u snachts lig ik lekker te ronken hoor![]()

goed begin lichaam 
... Ooh trouwens misschien dat meer dames het zich afvragen..
Laat staan in bikini
ooh damn ik heb gisteren foto's laten nemen door iemand maar k had natuurlijk nog geen briefje... Ooh trouwens misschien dat meer dames het zich afvragen..
Bikini is toch niet verplicht? als je maar een fullbody foto van je zelf plaatst waarin je fysiek goed zichtbaar is toch (Strakke broek met blote buik topje bijv)? Je zal misschien meer punten scoren in bikini maar voor mij is het al een hele drempel dat ik hier aan mee doeLaat staan in bikini
![]()
Greetzz

Hej
De voorbereidingen zijn begonnen hoor. Ik heb gister de eerste meeting met mijn coach RDWecto gehad. We hebben alvast mijn voeding en workouts besproken. Nu nog twee weken om dit tot in detail uit te werken en op te bouwen en dan
11-5 KNALLLLLLEEEENNNNN![]()
![]()

Hej
De voorbereidingen zijn begonnen hoor. Ik heb gister de eerste meeting met mijn coach RDWecto gehad. We hebben alvast mijn voeding en workouts besproken. Nu nog twee weken om dit tot in detail uit te werken en op te bouwen en dan
11-5 KNALLLLLLEEEENNNNN![]()
![]()

ik vind 8 wkn wel erg krap hoor. maar wel leuk idee