MuscleMeat

Sticky Miss Beachproof 2009

Zo, niet veel gemist dus vanavond. :p

Aah Ceska ik zie dat je meeleest, heb je al gemaild? :)

nog nooit dit topic zo rustig gezien.

Momenteel bekijken: 2 (2 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
remco51092, Ceska

Momenteel bekijken: 1 (1 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
DwarvenWarrior

:p

Normale mensen werken wel op woensdagmorgen dus om 1u snachts lig ik lekker te ronken hoor :D

Ik ook!
Het mag al een wonder heten dat ik een half uur geleden pas uit bed ben gekomen: ik werk vandaag thuis ;)
Normaal gesproken zit ik om 6.45u aan m'n ontbijtje...

Jeetje in 24uur 8pagina's erbij:eek: En dan zoveel aanmeldingen. Helemaal top dames:thumbs: Komende weken wordt het board gedomineerd door de vrouwen. En dan die prijs die erbij gekomen is.:woot: Dat wordt super goed jullie best doen dames

ik wacht in spanning op de mail (kuch hint :-))

• Topic Starter Topic Starter
Men, moet nog even wachten. Heb nog niet een e-mail ontvangen van de volgende dames:

-Onnielief
- SyLLieJ
- Ceska

missbeachproof2009@live.nl

ooh damn ik heb gisteren foto's laten nemen door iemand maar k had natuurlijk nog geen briefje :(... Ooh trouwens misschien dat meer dames het zich afvragen..
Bikini is toch niet verplicht? als je maar een fullbody foto van je zelf plaatst waarin je fysiek goed zichtbaar is toch (Strakke broek met blote buik topje bijv)? Je zal misschien meer punten scoren in bikini maar voor mij is het al een hele drempel dat ik hier aan mee doe :) Laat staan in bikini ;)

Greetzz

Hej

De voorbereidingen zijn begonnen hoor. Ik heb gister de eerste meeting met mijn coach RDWecto gehad. We hebben alvast mijn voeding en workouts besproken. Nu nog twee weken om dit tot in detail uit te werken en op te bouwen en dan

11-5 KNALLLLLLEEEENNNNN :headbang: :wl:

NIKS IS VERPLICHT OP DE FOTO"S DAMES!!!!!

Je mag het helemaal zelf weten. Als het maar fullbody is!

ooh damn ik heb gisteren foto's laten nemen door iemand maar k had natuurlijk nog geen briefje :(... Ooh trouwens misschien dat meer dames het zich afvragen..
Bikini is toch niet verplicht? als je maar een fullbody foto van je zelf plaatst waarin je fysiek goed zichtbaar is toch (Strakke broek met blote buik topje bijv)? Je zal misschien meer punten scoren in bikini maar voor mij is het al een hele drempel dat ik hier aan mee doe :) Laat staan in bikini ;)

Greetzz

Ik ben het wel met je eens Linke Greetje dat bikini/lingerie supereng is... maarrrr ik denk dat je je voortgang echt niet goed kan zien als je meer kleding aandoet.. Als ik nou in bikini ga.. doe jij het dan ook?? (ik schaam me bestwel voor mijn buikje hoor :angstig:
)

Hej

De voorbereidingen zijn begonnen hoor. Ik heb gister de eerste meeting met mijn coach RDWecto gehad. We hebben alvast mijn voeding en workouts besproken. Nu nog twee weken om dit tot in detail uit te werken en op te bouwen en dan

Even offtopic :D
Was er niet een hele tijd geleden een soort van rel rond RDWecto omdat veel members dachten dat Nina een kloonaccount van hem was?
Dan heb je nu het ultieme bewijs, nu je meedoet aan de contest. :p

Veel succes!

Hej

Jaaaaaaaaaaa vet spannend :D
Ik heb gisteren al foto's gemaakt nou... ik wilde dat ik mij meer op mijn buik en benen had geconcentreerd de afgelopen maanden:o
Wel een heeeele goede motivatie toen ik dat terug zag op foto :p

Een tip:om zeker te weten dat de foto's ook echt de startdatum is, kan je de foto nemen met de dagkrant in je hand.

ik vind 8 wkn wel erg krap hoor. maar wel leuk idee

En we hebben 21!!!! Patje31, Succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 8 weken is prima. Dan krijgt iedereen een mooie tik onder de bips om hard te werken. :D

Terug
Naar boven