Fitness Seller

Sticky Miss Beachproof 2009

volgens mij kan je de contest gewoon nu al openen en de inschrijvingen tot 11 mei laten lopen ofzo

Top-idee! De die-hards zitten al te springen om aan de slag te gaan, vraag me af of er veel nieuwe dames zich melden vanwege deze contest...

• Topic Starter Topic Starter
Nee, we houden 11 mei aan , omdat men de tijd wil hebben om schema's, trainingen etc op orde wil krijgen. Ook hadden we dit gedaan vanwege de feestdagen ( morgen en 5 mei). Ook zijn wij nog bezig met de nodige maatregelen, dus nog even geduld dames..

Tot die tijd kan je naar een leuk filmpje op youtube kijken.

Ga naar youtube.
Tik in: Play him off, keyboard cat.

En geniet. :D

Ok dames, nog ff flink vol eten zodat jullie er extra slecht opstaan en dan hard aan de bak. Drink ook extra veel water voor de foto voor een dikke buik. Dan lijkt het behaalde resultaat veel groter. ;)

Zet hem op dames!

Ok dames, nog ff flink vol eten zodat jullie er extra slecht opstaan en dan hard aan de bak. Drink ook extra veel water voor de foto voor een dikke buik. Dan lijkt het behaalde resultaat veel groter. ;)

Zet hem op dames!

Wil je niet mijn complete strategie hier neerzetten?!
:rolleyes::p

Aan de ene kant is het echt helemaal niks voor mij, een log en (vooral! :angstig:) foto's op internet zetten, maar moet toegeven dat ik er toch wel over aan het nadenken ben...

Maar aan de andere kant heb ik de laatste maanden voor het eerst de ene blessure na de andere gehad, en ben daardoor wel een beetje gedemotiveerd geraakt, dus zoiets is wel een goeie manier om weer right on track te komen.
Nog even over nadenken, heb nog tot 10 mei :)

Laatst bewerkt:

Zet hem op dames!

Ja maar ik wil er op de eerste foto ook wel al een beetje leuk opstaan :o
Nou ja, bedankt voor de tips.. :D

Je kan altijd foto's maken op een manier dat je hoofd niet herkenbaar is (dat doe ik ook), zodat je wel de progressie kunt zien aan je lijf...
Loggen is ook makkelijk om voor jezelf bij te houden hoe het gaat!

Aan de ene kant is het echt helemaal niks voor mij, een log en (vooral! :angstig:) foto's op internet zetten, maar moet toegeven dat ik er toch wel over aan het nadenken ben...

Heb de laatste maanden voor het eerst de ene blessure na de andere gehad, en ben daardoor wel een beetje gedemotiveerd geraakt, dus zoiets is wel een goeie manier om weer right on track te komen.
Nog even over nadenken, heb nog tot 10 mei :)

Vervelend van je blessures zeg!
Het zou wel tof zijn als je meedoet :)

Je kan altijd foto's maken op een manier dat je hoofd niet herkenbaar is (dat doe ik ook), zodat je wel de progressie kunt zien aan je lijf...
Loggen is ook makkelijk om voor jezelf bij te houden hoe het gaat!

Trainingslog hou ik al heel lang voor mezelf bij, en het is ook zeker leuk om de vooruitgang bij te houden, maar alles op i-net zetten is toch anders :)

Vervelend van je blessures zeg!
Het zou wel tof zijn als je meedoet :)

Thanks.
Ja, misschien moet ik gewoon niet zo miepen en gewoon meedoen, maar weet nog niet of ik me erover heen kan zetten om die foto's te maken/posten.

Vind het wel echt een mooi opgezette wedstrijd, met al die prijzen en begeleiding.
:thumbs: voor Ryu!

iedereen is zo mee bezig! ik kom bijna in de verleiding om ook mee te doen. moet alleen even goed over nadenken. maar jullie enthousiasme werkt aanstekelijk.

iedereen is zo mee bezig! ik kom bijna in de verleiding om ook mee te doen. moet alleen even goed over nadenken. maar jullie enthousiasme werkt aanstekelijk.

Trainingslog hou ik al heel lang voor mezelf bij, en het is ook zeker leuk om de vooruitgang bij te houden, maar alles op i-net zetten is toch anders :)

Thanks.
Ja, misschien moet ik gewoon niet zo miepen en gewoon meedoen, maar weet nog niet of ik me erover heen kan zetten om die foto's te maken/posten.

Vind het wel echt een mooi opgezette wedstrijd, met al die prijzen en begeleiding.
:thumbs: voor Ryu!

gewoon allebei meedoen :D
hoe meer mensen meedoen hoe leuker de strijd zal worden :D

hoi hoi... er zijn er weer een paar bijgekomen zie ik.
Zij die twijfelen... don't do it, gewoon meedoen! Het belangrijkste is de motivatie die erachter zit. en of je nu wel of niet op foto pakt, of wel of niet een log kan aanmaken.. doet er niet toe. gewoon inschrijven!!

Zet hem op dames!

Sssttt :D

nu serieus, ik ga niet beginnen vreten. heb sterk de indruk dat mijn bf de laatste weken goed aan het zakken is. Heb voor het eerst ook echt alles afgewogen vooraleer ik het opvreet en enkele schema's gemaakt :cool:

zakken zal het dat vet!

Sssttt :D

nu serieus, ik ga niet beginnen vreten. heb sterk de indruk dat mijn bf de laatste weken goed aan het zakken is. Heb voor het eerst ook echt alles afgewogen vooraleer ik het opvreet en enkele schema's gemaakt :cool:

zakken zal het dat vet!

Ik heb jou foto's gezien! jij ziet er goed uit!!
Zijn dit de begin foto's voor de contest?

Ik heb jou foto's gezien! jij ziet er goed uit!!
Zijn dit de begin foto's voor de contest?

Nee dat zijn foto's van eind januari. Er is intussen ietsie meer spierdefinitie zichtbaar, bf moet wel nog naar beneden

Zodra ik die instructiemail krijg zal ik werk maken van nieuwe foto's ;)

Terug
Naar boven