Fitness Seller

Sticky Miss Beachproof 2009

• Topic Starter Topic Starter
En als je doel gewoon kracht of fitheid is en niet looks?
Dit lijkt weer enorm op het 'opgeilen' van de heren gericht.. als je mij echt een plezier zou doen is als er werk gemaakt werd van die wedstrijd die Dwarvenwarrior voorsteld, nl. het bereiken van 5 echte pullups. :p

PS: als je er al 5 kan, mik dan op 10 (zit nu zelf op 8)

Dan kan je beter niet met deze wedstrijd meedoen. Wat zit er nou voor uitdaging in 5 pullups?

Dit is net zoals een Miss fitness/figure wedstrijd op de looks.

Btw, er zal streng worden gecontroleerd door de mods op coïtusuele en ongepaste opmerkingen.

Lief en netjes blijven, want rood siert je namelijk niet. :)

Meedoen aan deze beach wedstrijd was het laatste waar ik trek in heb.. vandaar de oproep om mee te doen aan de wedstrijd om te zien hoe snel je aan 5x optrekken komt als je het nu nog niet of maar amper kan. :)

@ Esperantisto :Is wel moeilijker om te 'controleren' denk ik zo maar.
Tegenwoordig heeft toch iedereen een video-functie op zijn/haar camera zitten?
We hebben de afgelopen NK Gewichtheffen zeer fraaie shots gemaakt van bijna elke deelnemer, waaronder Miss DL en de winnares van die klasse, Paulien.
was wel een geavanceerde camera, zodat ook zeer snelle bewegingen opgenomen kunnen worden, maar ook een simpel dingetje kan dit tegenwoordig.. en vastleggen of je wel 5x of 10x optrekt moet een eitje zijn.

Meedoen aan deze beach wedstrijd was het laatste waar ik trek in heb.. vandaar de oproep om mee te doen aan de wedstrijd om te zien hoe snel je aan 5x optrekken komt als je het nu nog niet of maar amper kan. :)

Espi, niemand dwingt je om mee te doen. :rolleyes:

Doei.. :hello:

Tuurlijk niet Ryu, maar jij stuurt wel aan iedere vrouw op het forum een PM en dus reageer ik daarop.. met een alternatief voor dames die er net zo over denken als ik ;)

Misschien een eigen topic daarvoor aanmaken? :)

Tuurlijk niet Ryu, maar jij stuurt wel aan iedere vrouw op het forum een PM en dus reageer ik daarop.. met een alternatief voor dames die er net zo over denken als ik ;)

ik heb ook een pm gekregen hoor :p
en als je aan krachttraining doet en geen wedstrijddoelstelling hebt lijkt het me toch leuk om al die gratis supplementen te winnen. Als je er een beetje serieus mee bezig bent is dat al weer wat geld gespaard + jullie vrouwen hebben meer kans om te winnen dan als er zo een wedstrijd is voor mannen. En wat dat opgeilen betreft.. ben je dan echt zeker dat je zó lekker bent? Als er zoiets voor mannen gebeurt dan hoor ik toch ook geen mannen klagen van: nee hoor ik doe lekker niet mee want stel je voor dat er vrouwelijke members op mij gaan geilen :o

De p.m is naar elk lid gestuurd. Misschien dat de mannen zo hun vriendinnen, zussen of zelfs moeders kunnen motiveren. :D

Goed initiatief! Maar na 4 weken foto's opsturen, zie je dan niet erg weinig progressie?

Ik weet niet hoe jullie trainen, maar ik deed mijn eerste precontest in 8 weken. Ik was aardig ripped dus verwacht dat de dames ook wel wat kunnen bereiken. Je kan bijvoorbeeld in die 4 weken ook een paar keer extra naar de zonnebank en kapper gaan. :)

wel leuk dat de wedstrijd op mijn verjaardag start. Als alle vrouwen dan toch foto's moeten trekken tegen die dag is het maar een kleine moeite om er nog een gepersonaliseerde verjaardagsfoto bij te maken voor toevallige jarigen :')

wel leuk dat de wedstrijd op mijn verjaardag start. Als alle vrouwen dan toch foto's moeten trekken tegen die dag is het maar een kleine moeite om er nog een gepersonaliseerde verjaardagsfoto bij te maken voor toevallige jarigen :')

Nou ben ik ook niet toevallig jarig zeker dan :D

het gaat dus om contestshape en niet om de behaalde progressie right ?

het gaat dus om contestshape en niet om de behaalde progressie right ?

Dat ligt helemaal aan je stemmers. Als jij goed in je log je verhaal verteld kan je net zo goed stemmen winnen. Het is het totaalpakket.

Daarom mogen zowel de members als een jury stemmen. Dat geeft iedereen een kans om zijn of haar mening te geven. :)

En wij (stemmers :D) mogen dan op 1 dame stemmen of op meerdere?

Ik denk dat wij 1 dame doen, of misschien jouw favo top 3. :)

Tegenwoordig heeft toch iedereen een video-functie op zijn/haar camera zitten?
We hebben de afgelopen NK Gewichtheffen zeer fraaie shots gemaakt van bijna elke deelnemer, waaronder Miss DL en de winnares van die klasse, Paulien.
was wel een geavanceerde camera, zodat ook zeer snelle bewegingen opgenomen kunnen worden, maar ook een simpel dingetje kan dit tegenwoordig.. en vastleggen of je wel 5x of 10x optrekt moet een eitje zijn.

Maar hoe kun je met zo'n camera zeker weten dat het wel een vrouw is die de pull-ups doet?? Moeten ze dan ook hun broek uittrekken?

1 stem per member, en los daarvan natuurlijk een favo top 3 zou wel leuk zijn :)

Terug
Naar boven