XXL Nutrition

Sticky Miss Beachproof 2009

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij hebben wij al meer members dan welke mannelijke contest ooit op dbb. :D

Okay als oldtimer ga ik meedoen met de fotocontest, ik doe dit in de eerste plaats om de dames vooral de wat oudere te steunen in de beachcontest. Juist omdat het best zwaar is om vol te houden en je foto te posten op dit forum. En in de tweede plaats doe ik het om te kijken of ik nog de disipline heb om te cutten. Ik weeg nu 115 kilo en weet niet hoeveel bf ik heb, maar ga proberen om met 110 kilo en een % of 10-12 voor de dag te komen.
Ik hoop dat er meer oudjes mee doen zodat ik niet alleen sta:o
Dames zet hem op ik steun jullie op mijn manier!

Hartstikke tof van je!!!
Ik wens jou ook super veel succes toe en misschien is het voor jou net zoals voor mij, dat je hierdoor veel gemotiveerder bent om droger/strakker te worden!

We go boy ;)

Mijn vriend vindt dat ik ook gewoon mee moet doen, ik twijfelde wel, maar ik denk niet dat ik het ga doen. Nou ja ik heb nog een klein beetje bedenktijd en tijd om iemand te regelen om foto's te maken mocht ik me bedenken.
Bovendien ga ik volgende week naar mijn vriend in Zweden, dan is het lastig een trainingslog bij te houden.
Ik train nog maar zo kort en wil niet gestressed raken enzo.

En zo nog tig smoesjes meer :rolleyes:.

Gezien de eerdere progressie van Loesbiet,denk ik dat ze best wel kans maakt.

Hahaha pas maar op :p Nee hoor, ik zei al, het had beter in januari kunnen beginnen. Nu gaat t niet zo rap meer, maar is wel een goede motivatie om er nog even goed tegen aan te knallen zo voor de zomer!!

Mijn vriend vindt dat ik ook gewoon mee moet doen, ik twijfelde wel, maar ik denk niet dat ik het ga doen. Nou ja ik heb nog een klein beetje bedenktijd en tijd om iemand te regelen om foto's te maken mocht ik me bedenken.
Bovendien ga ik volgende week naar mijn vriend in Zweden, dan is het lastig een trainingslog bij te houden.
Ik train nog maar zo kort en wil niet gestressed raken enzo.

En zo nog tig smoesjes meer :rolleyes:.

Ah joh, gewoon meedoen. Ik train nu ook pas weer sinds en week, na anderhalf jaar de sportschool alleen maar gesponsord te hebben ;)

ik had cursus vandaag en ze hadden de meest lekker choco muffins, dougnuts, gevulde wafels, boterkoeken etc. ik heb maar mijn wasa crackers met amandelpasta gegeten. voel me nu wel goed dat ik niet was bezweken aan de verleiding. maar ze zagen zooo lekker uit. ik kon zweren dat ze mijn naam riepen. "eat me, EAT ME".

Ben de dag goed doorgekomen. :)
Zij aan de bitterballen, ik tomaat en wortels, zij aan de chocolade, ik komkommer, et cetera. :D

Aan de nieuwe deelneemsters (en Yin Yang!) veel succes met de contest! :)

Succes dames!

PS: Krijgt iedereen nu een apart draadje ofzo, of alles hier op ene hoop?

Apart draadje dacht ik,anders word het toch ook zo onoverzichtelijk (lijkt mij).

• Topic Starter Topic Starter
Op dit moment wacht ik tot m'n pc meewerkt - ben bezig met het maken van de foto's...

Jezus ik ben niet gewend zelf te poseren zeg! Anderen zeggen hoe ze moeten staan is toch een stuk makkelijker... En ik dacht nog zo mooi wat spieren te laten zien, maar zo te merken zijn ze kwijt (ook al heb ik flinke spierpijn in m'n triceps)...

Moet zeggen dat mijn foto er ook minder uitziet, dan als ik zelf in de spigel kijk. Die flits, maakt me lichaam er niet bruiner op ;) Had ook niet zoveel tijd om ff te kijken hoe of wat, want kwam uit m'n werk gerend en m'n vriendin kwam langs om een foto te maken en ik had haast, want moest weer naar de sportschool.
Ben afgelopen zondag een kwartiertje gaan hardlopen :eek: dat doe ik dus nooit en dat blijkt wel. Heb vandaag voor het eerst dat ik bijna geen spierpijn meer heb :D dus zometeen weer naar de sportschool en benen en buik trainen. Vanavond ga ik weer en dan doe ik rug en biceps, vind dat de leukste training :)
En ik blijf het zeggen ;) .... succes iedereen :)

tip: om je spieren goed te laten uitkomen, doe de flits uit!

weet iemand trouwens wanneer we met de blogs mogen beginnen? we zouden al vanaf vandaag of morgen al eentje openen toch? en waar worden deze geplaats? hier op de vrouwen fitness & BB rubriek?

Ik heb begrepen dat de blogs voor ons in een bepaalde sectie worden gezet, even afwachten dus.
Fotograferen doe ik toch al vrijwel nooit, of het moeten m'n studioflitsers zijn ;)

Terug
Naar boven