XXL Nutrition

Sticky Miss Beachproof 2009

ja, waar word er op gejureerd eigenlijk?
beachproof= wasbord, neem ik aan?
ben benieuwd of me dat lukt (in combinatie met mijn andere doelen tenminste) zou wel eens leuk zijn maar niet eenvoudig

maargoed ik ga toch niet meedoen, was alleen benieuwd waarop gejureerd word dus. Gezien het voorbeeld plaatje..:x
nou ja vertel het maar gewoon :p

Dat ligt helemaal aan je stemmers. Als jij goed in je log je verhaal verteld kan je net zo goed stemmen winnen. Het is het totaalpakket.

Daarom mogen zowel de members als een jury stemmen. Dat geeft iedereen een kans om zijn of haar mening te geven. :)

O oke :) Denk toch dat de ''test''-stemmers de overhand gaan hebben, misschien een ''dekundige'' ( de MODs ofso ) jury wiens stem zwaarder telt.

Ze hadden een grote mond in het progressie foto topic.

Ik zie dat bikerbabe meeleest? Grote kansmaker met zo fysiek! :)

1 ik train pl-gericht
2 sommige van die gastjes hier vinden me nu al "te groot"
3 ben te lui om op dieet te gaan
...

• Topic Starter Topic Starter
1 ik train pl-gericht
2 sommige van die gastjes hier vinden me nu al "te groot"
3 ben te lui om op dieet te gaan
...

1. Kan je met powerlifting geen goed fysiek krijgen?

2. Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan? Onze stem geld ook nog. :)

3. Okee, das jammer dan. :)

ja, waar word er op gejureerd eigenlijk?
beachproof= wasbord, neem ik aan?
ben benieuwd of me dat lukt (in combinatie met mijn andere doelen tenminste) zou wel eens leuk zijn maar niet eenvoudig

maargoed ik ga toch niet meedoen, was alleen benieuwd waarop gejureerd word dus. Gezien het voorbeeld plaatje..:x
nou ja vertel het maar gewoon :p

Waarom alleen wasbord? Beachproof staat voor lekker in je vel in de zomer! Je mag jezelf op zo leuk mogelijke manier naar voren brengen. Goede rug of benen? Show us the money! Zolang het maar een fullbody foto is.

Momenteel bekijken: 31 (29 leden en 2 gasten) gebruikers dit onderwerp
sachin531, addicted2hc, beinniv, boltado, bramdegrote, Ceska, Colombo, coolermaster, dailey, Danny Vermeulen, Diaz, DVD, geenidee, juliaan, Lateralus, martijn5, michello, Mishale, MPL, Nightless, powerjunkie, redmar90, remco51092, rivelino, Ronniej, Ryu, Waterworld, witte28, yannickvr

:eek::eek:

Momenteel bekijken: 31 (29 leden en 2 gasten) gebruikers dit onderwerp
sachin531, addicted2hc, beinniv, boltado, bramdegrote, Ceska, Colombo, coolermaster, dailey, Danny Vermeulen, Diaz, DVD, geenidee, juliaan, Lateralus, martijn5, michello, Mishale, MPL, Nightless, powerjunkie, redmar90, remco51092, rivelino, Ronniej, Ryu, Waterworld, witte28, yannickvr

:eek::eek:

Heeft al op 38 gestaan :D

komt er ook een DBB beachproof voor mannen :D

maja nog steeds geen dames die zich aanmelden... als er meerdere meedoen wil ik t wel overwegen.

dus spring als eerste schaap over het hek :D

Misschien een idee om flyers te maken en uit de delen in de sportschool waar je lid bent...

Meld je nou gewoon aan, dan ben ik niet meer de enige! :p

ja naja dan win je wel alles :D

ik weet t niet, ik heb ook niet echt veel tijd enzo, de zomer drukte gaat beginnen dat wordt non stop werken bijna enzo :(

@ Big T ik zat daar ook aan te denken ja iets ophangen op sportscholen ofzo.
Jammer dat ze hier alleen geen Nederlands kunnen ;)

Kom op Dames, wat is dit nou, waar zijn jullie bang voor ?

Terug
Naar boven