XXL Nutrition

Sticky Miss Beachproof 2009

gewoon meedoen joh ;)
het lukt je wel, altijd positief zijn he :D.

mja kweet niet maar als je mn rooster ziet in de zomer geloof me dan wordt je niet blij... heb dan t max aantal vlieguren per maand, 6 dagen achter elkaar werken en als je dan vrij bent heb je nergens fut meer voor.

mja kweet niet maar als je mn rooster ziet in de zomer geloof me dan wordt je niet blij... heb dan t max aantal vlieguren per maand, 6 dagen achter elkaar werken en als je dan vrij bent heb je nergens fut meer voor.

ik geloof je zkr dat het zwaar is ;) Maar als je nu al op voorhand zegt dat het niet gaat lukken, dan lukt het helemaal niet omdat het mentaal dan niet goed zit ;).

Leuk zeg!! :) wil wel mee doen!:-)

Laatst bewerkt:
ik geloof je zkr dat het zwaar is ;) Maar als je nu al op voorhand zegt dat het niet gaat lukken, dan lukt het helemaal niet omdat het mentaal dan niet goed zit ;).

heeft niks met mentaliteit te maken ik moet ook aan mezelf en mn lichaam en gezondheid denken 6 dagen achter elkaar 10 uur in n vliegtuig doet een hoop met je.

Hoef ook niet mee te doen om de supps, heb er al meer dan voldoende op voorraad staan hierzo ;)

Heel leuk idee, zal wel hard worden!

• Topic Starter Topic Starter
Nee.. en om positief te eindigen: aan de dames, die wel mee willen doen, ik wens jullie heel erg veel succes toe!

An sich is het dus wel een aardig idee, alleen vind ik dat van Dwarven Warrior leuker :)

Hey Ryu,

Ik ben nieuw hier op dit forum en best nog een beginner, maar ik zou wel graag mee willen doen. Alleen kan ik je nog geen pm versturen omdat ik nog niet op 15 posts gereageerd heb... :P Ik zal eens wat meer posten beloofd, maar er was ook zoveel te lezen en te leren hier dat ik daar nog niet aan toegekomen ben.

Groetjes,
Purpleflower
24 jaar, Zuid-Holland, Student

Hey Ryu,

Ik ben nieuw hier op dit forum en best nog een beginner, maar ik zou wel graag mee willen doen. Alleen kan ik je nog geen pm versturen omdat ik nog niet op 15 posts gereageerd heb... :P Ik zal eens wat meer posten beloofd, maar er was ook zoveel te lezen en te leren hier dat ik daar nog niet aan toegekomen ben.

Groetjes,
Purpleflower

Super! Welkom hier en veel succes!

Hey Ryu,

Groetjes,
Purpleflower

Super!!!!!!!!!!!!! Ik zet je erbij!

Joellen25 doet ook mee! Echt super dames!

*Hoog stemmetje* "Ik doe ook mee". Nee grapje :p

Succes nogmaals aan alle dames!

leuk initiatief en succes allemaal.. ik zal wel meekeuren straks ;)

En als je doel gewoon kracht of fitheid is en niet looks?
Dit lijkt weer enorm op het 'opgeilen' van de heren gericht.. als je mij echt een plezier zou doen is als er werk gemaakt werd van die wedstrijd die Dwarvenwarrior voorsteld, nl. het bereiken van 5 echte pullups. :p

PS: als je er al 5 kan, mik dan op 10 (zit nu zelf op 8)

feminist alert!!!!!!!!!

Terug
Naar boven