MuscleMeat

MissF's achtergrondverhaal en logboek

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
Help mijn lief (en mijzelf) toch nog naar de New York marathon! Wegens een blessure kan ze hem dit jaar niet lopen, maar we willen heel graag gaan kijken ter voorbereiding op volgend jaar!! Graag stemmen voor ons:[Link niet meer beschikbaar]

Done! :)

• #1.205
Top, zeg het voort :) We kunnen alle hulp gebruiken..

• #1.208
Ik ben sinds een paar weken bezig met HIT en heb hier een Excel bestand toegevoegd van de oefeningen en gewicht/herhalingen. Tevens hebben we bijgehouden wat de omvang van div lichaamdelen is. We gaan nog een serie van 4 weken in, alleen dan 2x2 weken met andere oefeningen voordat ik weer 6dagen in de week ga trainen voor 6weken met het FST_7 principe.

Ik merk met de HIT dat je tijdens de training niet helemaal stuk gaat, maar het daadwerkelijk wel effect heeft. Ik heb enorme spierpijn na elke training de afgelopen 3 weken. Eerste week kon ik niet volledig doen ivm een scooter ongeluk waar ik vervelend op mijn linkerbeen ben gevallen.

Ook de cijfers geven aan dat ik sterker aan het worden ben en ook de omvang van mijn biceps geeft groei aan.. Op de benen wil ik ook niet veel breder worden, dus denk dat HIT op dat gebied voor mij niet het meest ideale trainingsprincipe is. Voor mijn bovenlijf waar ik nog wel wat extra kilo's wil hebben, vind ik het een goede onderbreking van de 2x3daagssplit die ik normaal doe.

Komende 2 weken doen we de volgende oefeningen:

1) Squat
2) Lying Leg Curl
3) Deadlift
4) Side Raise DB
5) Incline Bench Press
6) Upright Row
7) Fly's DB
8) Pressdown
9) Barbel Curl
10) Wrist curl
11) Reversed Crunch
12) Hyperextension

Laatste 2 weken:

1) Squat/Leg Press
2) Leg Ext
3) Leg Curl
4) Seated Calf Raise
5) BP/DB Fly's
6) Upright Row
7) Militairy Press
8) Rev Biceps Curl
9) Lat Pull Down
10) Neg Pull-up
11) Neg Dips
12) Rev Wrist Curl

Ik kijk vooral uit naar de laatste 2 weken de pull-ups en dips, ben heel benieuwd hoe ik het doe ;)

Bijlagen

• #1.210
Ik ben vanavond te zien in het RTL4 programma 4me om 16:35uur.. In gesprek met Karin de Zoete..

Opnames waren in oktober tussen mijn wedstrijd in Milaan en Nederlands Kampioenschappen in Beverwijk.. Shape is niet nu ook zo, mocht je dat misschien denken ;-) Al ben ik zeer tevreden hoe ik er nu bijsta.. Voel me sterk en heb gevoel dat ik echt wat schone massa aan het generen ben.. Weeg nu gemiddeld 55,5kg met 14%BF

Leuk joh, al die mediadingen. :) Straks ff kijken dan.

Gaaf!
Jammer dat de 'uitzending gemist' variant van RTL constant vastloopt hier :(

Ik ben morgen weer thuis maar heb het opgenomen. Niks vastlopende beelden dus. Ga dus morgen eens kijken. En Avatar blijft helemaal geweldig.

Terug
Naar boven