XXL Nutrition

MissF's achtergrondverhaal en logboek

Mission accomplished i would say :D.

Gefeliciteerd! Ik was er ook en je stond er super bij met een enthousiaste en zelfverzekerde houding, mooi om te zien! Verder was jij ook wel het meest ripped van alle dames gisteren en al helemaal wat benen/glutes betreft, respect hoor :D

Heel erg gefeliciteerd! Je straalt echt helemaal en staat er fantastisch bij! Ik vind ook dat je routine veel meer dynamiek had deze keer op blote voeten in vergelijking met de hakken van vorig jaar. Goede keuze! Heb je ook een filmpje van de Musclemania?

PS: Ik kan niet genoeg benadrukken hoe erg ik het balen vind dat ik er niet bij was... :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.185
Vergelijkingen European Championships Muscle Mania Milaan 2 oktober 2010

Ik was mijn nummer vergeter, dus moest even het podium af, ik kom nog terug hoor ;) en later moest de camera een stuk naar achteren, dus je ziet halverwege even een stukje plafond..

http://www.youtube.com/watch?v=fyoXqjh28ts

Laatst bewerkt:
Nog van harte gefeliciteerd met je prestaties, nat&intnat! Je harde werken heeft behoorlijk zijn vruchten afgeworpen. Je rug en benen zijn geweldig! Mooi totaal!
Wat staat er nu op het programma?

Wat sta je er weer mooi op meid! Al dat harde werken is wel beloond, super! :cheer:

• #1.188
Pose-down en prijsuitreiking

http://www.youtube.com/watch?v=VoLsOxko7-Q

En voor 2010 even niets meer.. Heb mijn opties open voor juni 2011; Muscle Mania Miami; WFF; WK NAC.. Ga nog nadenken en even navraag doen wanneer deze wedstrijden precies zijn zodat ik eventueel weer een paar achtereen kan doen..

Was eerst van plan om er minimaal een jaar tussenuit te gaan, maar de reis naar New York gaat niet door ivm blessure van mijn vriendin. Hierdoor kan ze niet van start en verplaatsen we dit naar november 2011 (www.runforjolanda.vp.nl). En daarbij rook Italië naar meer internationaal ervaring opdoen.

Gefeliciteerd!
Wat zie je er mooi uit zeg.
Je verschikkelijke goede disipline en doorzettingsvermogen zijn terecht beloond met hele mooie prestaties waar je weer trots op kunt zijn.
Op naar je plannen voor 2011!
Balen dat je vriendin een blessure heeft.

• #1.190
Naomi Roeleveld is very happy with the article in the AD Haagsche Courant RegioSport page 11!!

ADHC 15102010.jpg

Wow, wat een mooie achterkant zeg. Heel vrouwelijk ook. En het enthousiasme spat er inderdaad vanaf. Gefeliciteerd!

Enorm leuk artikel, werkt extreem motiverend. Moeilijk voor te stellen dat iemand met zo'n lichaam vroeger zo onzeker was over zichzelf, hulde aan jou mentale ommezwaai (jou fysieke ben ik al genoeg op ingegaan :D).

Voortaan door het leven als Naomi 'Cooleveld' ? ;)

Keep it up! :thumbs:

Ik ben verliefd!!!!

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Wauw!
(speechless)

Ik heb respect voor mensen (het zij man of vrouw) die op het gebied van hun sport iets hebben bereikt. en je hoeft helemaal geen eerste tweede of derde te worden in onze sport.
Het uiterlijk getuigd van je inzet. (dit geld voor iedereen trouwens)

Ik heb respect voor mensen (het zij man of vrouw) die op het gebied van hun sport iets hebben bereikt. en je hoeft helemaal geen eerste tweede of derde te worden in onze sport.

helemaal akkoord! Mooi gezegd!

@ MissF: heb je krant ontvangen, thanks!

• #1.198
helemaal akkoord! Mooi gezegd!

@ MissF: heb je krant ontvangen, thanks!

Thx en graag gedaan!! Tot snel weer..

Wat heb je dat mooi verwoord. Al zeg ik wel eerlijk dat ik pas meedoe met een wedstrijd wanneer ik wel het vertrouwen heb dat ik ook in de TOP 3 zal eindigen. Dat is ook één vd redenen dat ik jaar ervoor al een keer ging kijken in Milaan om te zien wat de standaard is..

Thx

Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen ;-)

Enorm leuk artikel, werkt extreem motiverend. Moeilijk voor te stellen dat iemand met zo'n lichaam vroeger zo onzeker was over zichzelf, hulde aan jou mentale ommezwaai (jou fysieke ben ik al genoeg op ingegaan :D).

Voortaan door het leven als Naomi 'Cooleveld' ? ;)

Keep it up! :thumbs:

Goed verzonnen, mijn vriendin was jaloers dat ze dat zelf niet bedacht had!!

Thx en graag gedaan!! Tot snel weer..

Wat heb je dat mooi verwoord. Al zeg ik wel eerlijk dat ik pas meedoe met een wedstrijd wanneer ik wel het vertrouwen heb dat ik ook in de TOP 3 zal eindigen. Dat is ook één vd redenen dat ik jaar ervoor al een keer ging kijken in Milaan om te zien wat de standaard is..

Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen ;-)

Nou....dan zal ik maar wachten met mn huwelijksaanzoek tot ik weer groot ben he ;-)

Hahaha...

Terug
Naar boven