Timmeh88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 49
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
och, en ben al zo'n type dat over wijverij praat (ondanks liefde voor FMH )Nee joh: ik bedoel juist wat meer oogpotlood! Maar ja, hebben we het van de week over![]()
.
en later moest de camera een stuk naar achteren, dus je ziet halverwege even een stukje plafond.. Ik heb respect voor mensen (het zij man of vrouw) die op het gebied van hun sport iets hebben bereikt. en je hoeft helemaal geen eerste tweede of derde te worden in onze sport.
Het uiterlijk getuigd van je inzet. (dit geld voor iedereen trouwens)
helemaal akkoord! Mooi gezegd!
@ MissF: heb je krant ontvangen, thanks!
helemaal akkoord! Mooi gezegd!
@ MissF: heb je krant ontvangen, thanks!
Ik heb respect voor mensen (het zij man of vrouw) die op het gebied van hun sport iets hebben bereikt. en je hoeft helemaal geen eerste tweede of derde te worden in onze sport.
Het uiterlijk getuigd van je inzet. (dit geld voor iedereen trouwens)
Enorm leuk artikel, werkt extreem motiverend. Moeilijk voor te stellen dat iemand met zo'n lichaam vroeger zo onzeker was over zichzelf, hulde aan jou mentale ommezwaai (jou fysieke ben ik al genoeg op ingegaan).
Voortaan door het leven als Naomi 'Cooleveld' ?
Keep it up!![]()
Thx en graag gedaan!! Tot snel weer..
Wat heb je dat mooi verwoord. Al zeg ik wel eerlijk dat ik pas meedoe met een wedstrijd wanneer ik wel het vertrouwen heb dat ik ook in de TOP 3 zal eindigen. Dat is ook één vd redenen dat ik jaar ervoor al een keer ging kijken in Milaan om te zien wat de standaard is..
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen ;-)
Nou....dan zal ik maar wachten met mn huwelijksaanzoek tot ik weer groot ben he ;-)
Hahaha...
..