MuscleMeat

Mission (im)possible

Oblivion100

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m72
Massa
55kg
Vetpercentage
6%
Tijd voor jullie te choqueren met mijn uitgemergeld body. (na veel twijfelen toch geupload)
Al zie ik geen direct progress, zelfzekerder zie ik er alvast uit. Het gaat een langgggge weg worden. From zero to ... something?

Begin:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 week verder:

Zie mijn verhaal: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/skinny-to-297038/

lol met 1 week zal je ook niks merken! Gewoon doorgaan.

• Topic Starter Topic Starter
Het is om te laten weten dat ik er mee bezig ben, duw mijn zelfvertrouwen nog eens de diepte in :p haha.
De grootste hel is om de gym zo te betreden maar na een paar dagen had ik wel zoiets van *care* :).

Nee begrijp ik, maar wat ik bedoel is dat je niet te snel resultaten zal zien.

Het is om te laten weten dat ik er mee bezig ben, duw mijn zelfvertrouwen nog eens de diepte in :p haha.

Kiko heeft wel gelijk natuurlijk, binnen een week ga je weinig verschil zien. In ieder geval nu wel een foto, ik zie in ieder geval een basis waar zeker wat van te maken valt.

Gewoon lekker doorgaan, hard trainen, goed eten en rusten. En veel lezen hierzo op het forum!!

Ik heb al vele tips gelezen, maar het is raar om als mens tussen jullie Goden te posten :p.
Bij sommige foto's denk ik echt "ik wist niet eens dat dat kon :D?!"
Meesterlijk wat velen onder jullie uit zo'n klein babylijf hebben kunnen toveren. Een en al respect en jaloezie.

hehe het kan echt veel beter hoor dan die filmpjes die jij toont
veel eten en wrm zou je niet durven naar de gym gaan?
iedereen is toch als mager ventje begonnen

Mijn zelfvertrouwen is wel wat gegroeid. Alleen losse gewichten en voor een spiegel staan doe ik niet graag als er te veel mensen zijn.
Momenteel mijn 400ml shake en banaan op, ging makkelijker door mijn keel dan gisteren. Nu up to bed voor fitness morgenvroeg :).

Je bent een ecto, maar om jezelf nou uitgemergeld te noemen? Ik zie gewoon een lijf met zeer weinig vet en nog geen trainingservaring, niks om je voor te schamen, dat "als mens tussen Goden posten" damn dude get a hold on yourself :o hier bijna precies jouw lichaam

Naar:

11 maanden training:
beforeafter.png

Het is echt niet hopeloos. Lees je goed in, eet en train zo slim mogelijk, en je zal nog versteld staan van je eigen lichaam, het zal je zelfbeeld ten goede komen als ik zo lees wat je hier al gepost heb:) succes ermee!
Blader hier maar eens door voor inspiratie:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=728136&page=210

De grootste hel is om de gym zo te betreden maar na een paar dagen had ik wel zoiets van *care* :).

pfff wat kan ik zeggen, elke keer dat ik naar de gym mag voel ik me vereerd.

probeer t niet als een hel te zien maar als een privilege bra

Succes! blijf vooral veel op dit forum, zo blijf je gemotiveerd en het is heel leerzaam.
Als je discipline heb en doorzettingsvermogen dan ga je er volgend jaar er heel anders uit zien.

eetse!

Succes man :cool:

Succes kerel! Gewoon eten en keihard trainen, de rest komt vanzelf :).

Je bent er toch voor jezelf.
Dwingt alleen maar respect af als je dikke/dunne mensen zich uit de naad ziet werken.
Gewoon hard trainen en je niks aantrekken van anderen.
Ik ben ook 4 keer per week naar de sportschool gegaan met een vet pens, zat niet super in mijn vel maar ik zorgde er wel voor dat ik uit iedere training het maximale haalde.. en na een maand of 2 komt de progressie he :)..

Nu nog, ik trek me niks aan van anderen. Ik ben een grote, brede jongen van 1.92 en ik ben nog steeds bezig met relatief lage gewichten (heb ook geen behoefte om 1 RM max te weten enzo)

succes ermee

Heel veel succes ermee ! :)

Er valt niks voor te schamen , toen ik begon kon ik met bank drukken alleen de stang nog net aan , daarna had ik ook een ''**** it'' mentaliteit , sinds dien is het knallen bij elke training , zo heb je ook nooit spijt van elke training. succes kerel!

Je bent een ecto, maar om jezelf nou uitgemergeld te noemen? Ik zie gewoon een lijf met zeer weinig vet en nog geen trainingservaring, niks om je voor te schamen, dat "als mens tussen Goden posten" damn dude get a hold on yourself :o hier bijna precies jouw lichaam

Naar:

11 maanden training:
beforeafter.png

Het is echt niet hopeloos. Lees je goed in, eet en train zo slim mogelijk, en je zal nog versteld staan van je eigen lichaam, het zal je zelfbeeld ten goede komen als ik zo lees wat je hier al gepost heb:) succes ermee!
Blader hier maar eens door voor inspiratie:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=728136&page=210

MEt al die AAS had ie wel eens zn benen mogen trainen:D

OT; succes met trainen!

succes man! blijven trainen en blijven eten!
ik zag er vroeger zelf ook zo uit nu na een tijd trainen etc. nietmeer.

pics @ oude topics

Terug
Naar boven