MuscleMeat

Mission (im)possible

Heel veel eten. Veel calorien (3500+)
20% vet, 45% koolhydraten en 35% eiwitten

Pindakaas, kwark, noten, eieeren, (soja)melk, yoghurt, vlees, kip, tonijn, zalm enz..

Daarnaast goed trainen en steeds zwaarder proberen te gaan. 6 tot 10 herhalingen met uitdagende gewichten.

En je zal de kilo's spiermassa (en beetje vet) er rap zien aankomen :d

succes!!

• Topic Starter Topic Starter
Het klinkt zo eenvoudig, ... was het maar :).
De dag dat ik een vaag six pack zie opduiken gaat de mooiste van mijn leven zijn. :D
Morgen ga ik eens goed winkelen voor al het bovenstaande. Vooral kwart en havermout ontbreekt nog. Hoewel ik vandaag grieperig was en zo goed als niet kon eten :(. Gelukkig toch nog cornflakes, 2 shakes, 2 porties chinees, banaan en spek naar binnen gekregen. Heb schrik om een terugval te krijgen net nu ik meer aan het eten ben.

Het is wonderbaarlijk te weten dat jullie degene in de avatars zijn. Het valt me op dat vele al een volmaakt lichaam hebben maar toch blijven doorgaan. Mijn eigen grootste bezorgdheid zal het onderhoud worden eens ik mijn doel heb bereikt. Mijn ultieme droomdoel is 75kg, mijn alternatieve droomdoel heeft niet met gewicht te maken maar wel dat ik gewoon gespierd uitzie. (wat uiteraard daarmee in verband zal staan)

Laatst bewerkt:
Niet iedereen is degene in zijn avatar hoor haha, they wish!

Probeer voor wat extra kcal 2-3 liter volle melk te drinken, 100 gram cashewnoten, kwark, rijst etc.

Bijv:
1 liter volle melk is 650 kcal
100 gram cashewnoten is 600 kcal.

succes met je doelen. Ben er van overtuigd dat het goed gaat komen!

Daar gaat idd nog wat werk in zitten. Maar goed, je bent begonnen! Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gaan eten! ;-) Hard trainen en lekker slapen, komt het vast goed. Succes!

Ga slapen Sharon :P

Met een goede hoeveelheid aan eten en trainen zal je spoedig "beginner gains" maken. Succes :)

Het is al vele malen gezegd hier maar vooral heel veel eten en trainen. Als je de goede motivatie hebt gaat het helemaal goedkomen. Good luck!

Dianabolletje bots

Vanaf vandaag ben ik een vooraf bepaald trainginsschema aan het volgen. Ik wordt per mail op de hoogte gehouden over mijn progress en wat ik heb getild etc. Ik heb nu ook kwark, havermout en eieren toegevoegd aan mijn voeding.

Ik ben benieuwd naar de toekomst.

Oblivion klasse hoever je nu al gekomen bent. Waar een wil is is ook een weg.. Ik wil je graag nog iets meegeven over je onzekerheid tegenover de Gym. Ik denk dat iedereen gewoon respect voor je heeft dat je aan je zelf komt werken. Of je nu 160 kilo bent met een VP van 40%.. een van 50 kilo of een blok beton. Iedereen is ergens begonnen.

Succes met je weg :)! denk dat je al binnen 3 maanden een knap resultaat zal behaald hebben, mits je een voedingsschema hebt.

Heel erg bedankt SkiMo,

Het eten vormt een probleem al hoop ik dat dit vanzelf wijzigt na veel training.
Ik eet nu s'ochtends 2 eieren, veel fruit, kwark, en zelfs s'avonds tijdens het avondeten drink ik volle melk ipv frisdank. Mijn hele levenswijze staat op zijn kop. Mijn lichaam weet waarschijnlijk niet wat zich overkomt.

Al is het me nu wel 2x gebeurd dat ik s'nachts wakker wordt met misselijkheidsgevoel. Misschien neem ik iets te veel mussle gain. De pot van 4kg heeft het geen maand vol gehouden, hij is bijna leeg en ik ben nog geen 3 weken verder. Vandaag blijf ik op 54kg steken. Vanaf morgen ga ik er weer tegenaan in de gym. Mijn spieren doen vandaag tijdens rustdag pijn (beetje steken), dat zal wel goed zijn zeker. Ik zal binnen 2 weken een nieuwe foto plaatsen al zal er na een maand weinig noemenswaardig gebeurd zijn.

Ik vind het wel fijn om eens wat spieren te zien zodra ik handen achter hoofd plaats, normaal moest ik altijd een goede vuist maken want heel mijn arm was plat, nu zie je de "heuveltjes" vanzelf. De mouwen van mijn trui kreeg ik vandaag ook niet opgestroopt. Ik ben bang dat ik heel mijn S-size kleding de deur uit mag gaan gooien binnen een jaar :).

Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt SkiMo,

Het eten vormt een probleem al hoop ik dat dit vanzelf wijzigt na veel training.
Ik eet nu s'ochtends 2 eieren, veel fruit, kwark, en zelfs s'avonds tijdens het avondeten drink ik volle melk ipv frisdank. Mijn hele levenswijze staat op zijn kop. Mijn lichaam weet waarschijnlijk niet wat zich overkomt.

Al is het me nu wel 2x gebeurd dat ik s'nachts wakker wordt met misselijkheidsgevoel. Misschien neem ik iets te veel mussle gain. De pot van 4kg heeft het geen maand vol gehouden, hij is bijna leeg en ik ben nog geen 3 weken verder. Vandaag blijf ik op 54kg steken. Vanaf morgen ga ik er weer tegenaan in de gym. Mijn spieren doen vandaag tijdens rustdag pijn (beetje steken), dat zal wel goed zijn zeker. Ik zal binnen 2 weken een nieuwe foto plaatsen al zal er na een maand weinig noemenswaardig gebeurd zijn.

Ik vind het wel fijn om eens wat spieren te zien zodra ik handen achter hoofd plaats, normaal moest ik altijd een goede vuist maken want heel mijn arm was plat, nu zie je de "heuveltjes" vanzelf. De mouwen van mijn trui kreeg ik vandaag ook niet opgestroopt. Ik ben bang dat ik heel mijn S-size kleding de deur uit mag gaan gooien binnen een jaar :).

Nounou, rustig aan. 1kg musclegain per week is wel erg overdreven. Iedereen roept hier wel dat je zoveel moeten eten ( en dat is ook zo ) maar vergeet niet dat je ook een stuk minder nodig hebt als je licht gebouwd bent. Bovendien hoe meer je eet hoe sneller je verbranding wordt dus ga het niet overdrijven.

stronglifts 5x5, goed en clean vreten. En pussyfication opzij zetten. Dan komt het goed.

De eerste week heb ik geen gebruik gemaakt van weight gainer. Het lijkt er dus op dat ik 4kg op heb in nog geen 2,5 week.
Voor 3de keer midden in de nacht uit misselijkheid wakker geworden. Voorlopig laat ik het even voor wat het is, mijn slaap is me heilig.

Ik neem wel te veel in, het is pure shake die ik voel opkomen. Ik moest 2 motiliums slikken vannacht om het tegen te gaan. Vanaf nu ga ik door de dag verspreidt 1 shake drinken en meer tijd in eten proberen te steken al lijkt het alsof ik nu al op max zit.

PS. Die mouw wat ik niet kan opstropen is vrij snel gebeurd bij S-size ;). Het zijn in jullie ogen nog steeds dunne armpjes :).

Trainen, Rusten, Eten. Week in week uit.

Ohja en respect, succes

En blijven gaan :), het plezier zit er nog steeds in.
Vanmorgen heb ik havermout proberen te eten, daar krijg ik helaas geen hap van naar binnen. Ik zal het gewoon bij veel eten houden (met name fruit en vlees) en nonstop melk drinken ipv andere dingen. En de weight gain shake uiteraard.

Maar het gaat goed, ik kom in de buurt van de 55kg. Zolang er een kleine stijging qua gewicht is ben ik goed bezig zal ik maar denken.
Gisteren heb ik deelgenomen aan een Abs session, dat vond ik hel op aarde. Geen idee hoe ik dat heb doorstaan :). Mijn buik is kappot, vanmorgen bij het opstaan deed alles in het midden pijn.

Terug
Naar boven