MuscleMeat

Mission (im)possible

Succes kerel!!! Dat je veel inspiratie mag opdoen op het internet.... het stikt er de moord van ;)

PS: nice room :)

Succes man! Hou je progressie bij voor ons, erg interessant altijd!

1 pluspunt aan jouw lichaam is dat je niet eerst nog een pak vet moet wegwerken voordat je wat ziet...

goed split schema maken, gewoon maximaal trainen voor een uur lang, en bulken maar

Iedereen begint mager.
ik denk dat je juist goede aanleg hebt, lekker droog en nu gewoon stronglifts schema pakken (erg goed voor beginners) en lekker bulken :)
veel succes!

Goed trainen en vooral heel, heel veel eten!

Sucks to be an ectomorph !
Momenteel schommel ik rond de 75kg, dit heb ik bereikt na 3jaar trainen.
The key is meer eten en gematigd trainen, als ectomorph is het bv. beter dat je minder dan een uur traint want we hebben namelijk niet zoveel reserves als de anderen :(

btw off-topic: kvoel een soort van bot in m'n rechter trap, wss m'n schouderblad... normaal ?

Nou als ik t zo hoor is 90% vd wereld 'ecto' :o

Sucks to be an ectomorph !
Momenteel schommel ik rond de 75kg, dit heb ik bereikt na 3jaar trainen.
The key is meer eten en gematigd trainen, als ectomorph is het bv. beter dat je minder dan een uur traint want we hebben namelijk niet zoveel reserves als de anderen :(

btw off-topic: kvoel een soort van bot in m'n rechter trap, wss m'n schouderblad... normaal ?

Minder dan een uur trainen is onzin. Je kan gewoon trainen zoals ieder ander persoon. Goed eten, hard trainen, dat is de sleutel tot succes.

Haha dude. Heb je pijn aan dat 'botje' van je? Zo niet is er niets aan de hand. Een tip: Niet te veel voelen;) je maakt jezelf helemaal gek. Spreek uit ervaring.

Minder dan een uur trainen is onzin. Je kan gewoon trainen zoals ieder ander persoon. Goed eten, hard trainen, dat is de sleutel tot succes.

Haha dude. Heb je pijn aan dat 'botje' van je? Zo niet is er niets aan de hand. Een tip: Niet te veel voelen;) je maakt jezelf helemaal gek. Spreek uit ervaring.

- Ik maakte in het begin de fout van té lang te trainen en daardoor bevond m'n lichaam zich in een "catabolic state" (= nadat je je energie uit al je carbs haalt gaat je lichaam energie halen uit je spiervezels). Ectomorphs moeten daar zeker op letten.
- Yeah, ik kom er zot van - als ik m'n traps meer train, zal dat "botje" verdwijnen ?

- Ik maakte in het begin de fout van té lang te trainen en daardoor bevond m'n lichaam zich in een "catabolic state" (= nadat je je energie uit al je carbs haalt gaat je lichaam energie halen uit je spiervezels). Ectomorphs moeten daar zeker op letten.
- Yeah, ik kom er zot van - als ik m'n traps meer train, zal dat "botje" verdwijnen ?

Te lang trainen is zinloos, maar een uur of 2 trainen kan je lichaam makkelijk aan. Ook als ectomorp. Het gaat er om dat je genoeg brandstof hebt. En over je botje, dat is erg moeilijk te beoordelen omdat ik geen idee heb wat je precies bedoelt. Maar de kans is zeer groot dat het helemaal niets is, gewoon een botje:p Heb je het aan beide kanten?

Ik vind toch wel dat je duidelijk verschil ziet ookal is het maar één week. Je ziet er alleen al een stuk gezonder uit, maar ook beter borst.
Mensen in de gym zullen je altijd raar aankijken, of je nou ecto of buff bent. Dus sws niks van aantrekken, en iedereen is tenslotte ergens begonnen.
succes met het volhouden en verwezenlijken van je droom!

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel voor jullie aanmoediging, ik ga het verloop zeker bij houden. Mijn allerbelangrijkste doelstelling is niet opgeven, no matter what. Al komt er slechts 10kg bij op een jaar, het belangrijkste is dat ik vooral met de fitness blijf doorgaan en met trots ooit mijn t-shirt kan uitrekken bij het zwembad.

Ik had nog nooit van het woord ectomorph gehoord. Dat ben ik wel overduidelijk :).
sTiiWaZz, jij maakt mijn dag goed met die opmerking!

@ hondenvot, jij hebt wel enorm progress gemaakt man! Ziet er geweldig uit.

Laatst bewerkt:
Te lang trainen is zinloos, maar een uur of 2 trainen kan je lichaam makkelijk aan. Ook als ectomorp. Het gaat er om dat je genoeg brandstof hebt. En over je botje, dat is erg moeilijk te beoordelen omdat ik geen idee heb wat je precies bedoelt. Maar de kans is zeer groot dat het helemaal niets is, gewoon een botje:p Heb je het aan beide kanten?

Enkel aan m'n rechtertrap, doet geen pijn - heb 4 maanden geleden een operatie ondergaan aan m'n rechterschouder en is daardoor wat onderontwikkeld. Zal na elke workout extra aandacht vestigen op m'n rechtertrap en let's see how it goes. Bedankt voor de geruststelling ! :D

Dankjewel voor jullie aanmoediging, ik ga het verloop zeker bij houden. Mijn allerbelangrijkste doelstelling is niet opgeven, no matter what. Al komt er slechts 10kg bij op een jaar, het belangrijkste is dat ik vooral met de fitness blijf doorgaan en met trots ooit mijn t-shirt kan uitrekken bij het zwembad.

Ik had nog nooit van het woord ectomorph gehoord. Dat ben ik wel overduidelijk :).

Jammer van die debiel die een poepcoïtus sessie moest posten hierboven :S

Maar 10 kilo in een jaar is helemaal niet verkeerd hoor.. Je moet je wel realiseren dat je over 2 jaar pas in de richting bent van je eventuele droomfysiek.
Maar over één jaar kun jij absoluut zonder je te schamen naar het zwembad, je bent immers klein van stuk dan gaat het al wat sneller omdat je dezelfde hoeveelheid massa op een korterstuk kunt ophopen als het waren.

Probeer nooit uit te kijken naar een periode van een maand, dan zul je absoluut bedroeft zijn over je resultaat. Maak gewoon elke 2 maanden een paar foto's, kijk hier niet te veel naar en leg ze na een jaar achterelkaar. Dan zul je zien wat je hebt berijkt en realiseren dat als je dit in een maand had gegained je een zieke kanker infectie had ofzo. Je doet er niet voor niets 18 jaar over om in de lengte uit te groeien. verwacht dan ook niet dat je in een half jaar je gewicht met 30% kan verhogen.

Enkel aan m'n rechtertrap, doet geen pijn - heb 4 maanden geleden een operatie ondergaan aan m'n rechterschouder en is daardoor wat onderontwikkeld. Zal na elke workout extra aandacht vestigen op m'n rechtertrap en let's see how it goes. Bedankt voor de geruststelling ! :D

Ik wou gister al reageren, maar was geshockeerd door de prachtige poepcoïtus plaatjes en dus niet in staat om een normale reactie te posten.:eek: Train je traps beide even zwaar! De rechter trap zal vanzelf bijtrekken. Aangezien je rechter trap zwakker is, zal deze het maximum gewicht bepalen van je oefening (bb shrugs bijv). Deze zal dan vanzelf bijtrekken. Volgende keer even eigen topic openen in de juiste sectie;). Niet zo netjes om het topic van iemand anders te hijacken:p

Ben ik niet ;) komt uit dat skinny to fit topic op bodybuilding.com, wederom succes man!

Heel veel succes met je doel. je ziet er volgens jezelf vermagerd uit, wat klopt. maar goed gewoon schijt hebben en knallen! Serieus volhouden en je komt er wel :)

Veel succes!

Respect dude, heel veel succes.

Terug
Naar boven