phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AHHAHA ik dacht al waarom is die kerel zo wijd, dbb strikes again
---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------
tigercatty kent appolo persoonlijk tog ze trainen zelfde gym mischien dat zij dit kan bevestigen
Hahaha idd. Foto's zijn uitgerekt met paint...en niet zo'n beetje ook. Check de A4tjes op het bord...lijken opeens even breed als dat ze lang zijn
Snap niet hoezo je dat doet man. Zonder dat uitrekken heb je voor je leeftijd ook nog altijd een aardig fysiek hoor.
doe die ander ook even zoals hierboven geven dan
met die a4tjes op de achtergrond
AHHAHA ik dacht al waarom is die kerel zo wijd, dbb strikes again
Lol @ strikes again.
---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------
tigercatty kent appolo persoonlijk tog ze trainen zelfde gym mischien dat zij dit kan bevestigen
Hij is gewoon real, daar niet van. Maar dit is al topic nummer 4 waarin hij laat zien hoe breed hij wel niet is. Terwijl hij telkens andere manieren verzint en dingen bij elkaar liegt.
Als hij een filmpje maakt lijkt hij opeens veel minder groot, en dan laat ik de epic rom achterwegen.
Hij is Buff daar niet van, maar niet enorm buff zoals hij je op de foto's laat zien.
Eigenlijk heb ik geen zin om met jou in disusscie aan te gaan.
Ik laat wederom weer zien dat ik gewoon eerlijk ben, dus kap a.u.b. met dat nonsense elke keer.
Verschil zie je wel, still buff! Zeker voor je leeftijd!