Fitness Seller

MisterApollo in da gym

fotos zijn 397x399

normale fotos hebben hele andere ratio :D

AHHAHA ik dacht al waarom is die kerel zo wijd, dbb strikes again

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

tigercatty kent appolo persoonlijk tog ze trainen zelfde gym mischien dat zij dit kan bevestigen

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

tigercatty kent appolo persoonlijk tog ze trainen zelfde gym mischien dat zij dit kan bevestigen

Hij is gewoon real, daar niet van. Maar dit is al topic nummer 4 waarin hij laat zien hoe breed hij wel niet is. Terwijl hij telkens andere manieren verzint en dingen bij elkaar liegt.

Als hij een filmpje maakt lijkt hij opeens veel minder groot, en dan laat ik de epic rom achterwegen.

Hij is Buff daar niet van, maar niet enorm buff zoals hij je op de foto's laat zien.

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha idd. Foto's zijn uitgerekt met paint...en niet zo'n beetje ook. Check de A4tjes op het bord...lijken opeens even breed als dat ze lang zijn :D

Snap niet hoezo je dat doet man. Zonder dat uitrekken heb je voor je leeftijd ook nog altijd een aardig fysiek hoor.

Beste,

Ik rek niks uit, ik verklein ze altijd met photoshop en doe bijv 150mm bij 150mm dan wordt ie automatisch verkleint. Anders heb je een rot kwaliteit foto's maar je zei over uitrekken.

Ik had die dag nog een aantal gemaakt. Dit is zelfde stand maar dan zie je full body en werkelijke grootte.
Maybe door het invoeren dat ze automatisch aanpassen of andere grote weergeven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier is totaal niks aan verkleint of iets. Precies zelfde pic als op mn mob. Net geupload en hier gepost. Geen photoshop of iets aan te vinden.
Dus ik verbreed helemaal niks.

doe die ander ook even zoals hierboven geven dan

met die a4tjes op de achtergrond

doe die ander ook even zoals hierboven geven dan

met die a4tjes op de achtergrond

Hier
2m8125f.jpg

Niks mis met A4tjes?

Lol @ strikes again.

Zij kent mij inderdaad.

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

ziet er goed uit man no flame

Nps, vragen wil ik altijd gerust antwoorden.

Verschil zie je wel, still buff! Zeker voor je leeftijd!

Laatst bewerkt:
Hij is gewoon real, daar niet van. Maar dit is al topic nummer 4 waarin hij laat zien hoe breed hij wel niet is. Terwijl hij telkens andere manieren verzint en dingen bij elkaar liegt.

Als hij een filmpje maakt lijkt hij opeens veel minder groot, en dan laat ik de epic rom achterwegen.

Hij is Buff daar niet van, maar niet enorm buff zoals hij je op de foto's laat zien.

Eigenlijk heb ik geen zin om met jou in disusscie aan te gaan.
Ik laat wederom weer zien dat ik gewoon eerlijk ben, dus kap a.u.b. met dat nonsense elke keer.

Laatst bewerkt:
kan ermee door.

fijne apparaten zijn dat op de achtergrond,welke merk is dat?techno?

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

waarom doe je niet mee aan contest?

Hij verkleint verkeerd, niet gelijk uitgaan van verkeerde bedoelingen.

(ja ik ken zijn voorgeschiedenis maar zijn uitleg geeft aan dat hij niet weet hoe te verkleinen).

ja maar wat hij laat zien ziet er toch gewoon goed uit ? ;)

ja vind ik ook..

zijn foto's in eerdere topics zullen ook wle verkeerds verkleind zijn

Ik heb de indruk dat jij serieus Y gevormd bent

Terug
Naar boven