MuscleMeat

MisterApollo in da gym

misschien een vreemde vraag aan jimmyneutron: train jij? en heb je al foto's gepost, want rob s. vroeg daar ook al om.
ik train,en heb nog geen foto's gepost

wat rob s vraagt moet gebeuren dus?

ik zal foto's posten in mijn foto topic aangezien ik niet meer deelneem aan de contest

nu gaag OT

ewaben jij familie van hercules

Met die laatste foto is met de aspect ratio geklooid, of dat zijn geen a4'tjes. De verhouding van die a4'tjes is namelijk echt geen sqrt(2) (ofwel, 1.4~, zoals bij alle a-formaten)

Het hoort ongeveer zo te zijn :

wchf9s.png

Laatst bewerkt:
Big arm is not so big at all.

GetXXL, we waren er volgens mij al uit dat Mister Apollo verkeerd verkleint. Dat is geen faken maar gewoon niet weten hoe een aspect ratio werkt.

en deze gast vergelijkt zichzelf met lenny1?

Heb ik hem bij deze voor hem correct verkleind. :)

@ GetXXL

Gast is hoe dan ook huge.

Volgens mij heeft XXL nooit gezegd dat hij Apollo opeens minder groot vond. Die indruk schetste Dennisk XXL heeft gewoon de afbeelding in normaal formaat gebracht.

Volgens mij heeft XXL nooit gezegd dat hij Apollo opeens minder groot vond. Die indruk schetste Dennisk XXL heeft gewoon de afbeelding in normaal formaat gebracht.
En waar zeg ik dan dat GetXXL dat zegt?

Sorry dat ik Apollo huge vindt voor een 18 jarige. :o

Goeie fysiek gast! beetje veel kleren aan, maar OK.

Dus

wchf9s.png

VS

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog steeds wel goed voor je leeftijd, maar je komt nergens in de buurt van lenny1 bra.

• Topic Starter Topic Starter
Met die laatste foto is met de aspect ratio geklooid, of dat zijn geen a4'tjes. De verhouding van die a4'tjes is namelijk echt geen sqrt(2) (ofwel, 1.4~, zoals bij alle a-formaten)

Het hoort ongeveer zo te zijn :

wchf9s.png

Leuk dat je hem veranderd hebt, maar zo staat ie ook niet op mijn mobiel.

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

Dus

http://i55.tinypic.com/wchf9s.png

VS

http://i56.tinypic.com/70vz84.jpg

Nog steeds wel goed voor je leeftijd, maar je komt nergens in de buurt van lenny1 bra.

Gast wtf lul je, ten eerste klopt de bovenste helemaal niet. Ik zal als ik eens thuis ben ff de originele posten.
En ga niet iemand vergelijken die anabolen gebruikt vanaf zijn eind 16de met iemand die nog geen jaar natuurlijk traint.
We praten over een jaartje verder. Ik ben 100kg en hij is 105kg met anabolen en weet ik veel wat. Ja erg leuk voor hem maar die 5kg extra heeft ie in zn benen zitten. Ik wacht zijn afmetingen af. Mijn chest is 129-130cm en armen 44-45cm

Dude ik haat echt niet op je fysiek, ziet er wel goed uit. Maar dat jij je gaat vergelijken met lenny1, nig*ah get real...

• Topic Starter Topic Starter
Dude ik haat echt niet op je fysiek, ziet er wel goed uit. Maar dat jij je gaat vergelijken met lenny1, nig*ah get real...

Lol gast dat doe ik niet. Dat maak jij ervan. En waarom ga je iemand vergelijken die anabolen gebruikt en drie jaar traint misschien 2 jaar serieus en iemand die nog amper 1 jaar traint?

En bovendien wacht ik even zijn stats af en nogmaals ik zal ff de originele foto posten morgen. En @ XXL je ziet zelf dat de eerste foto die ik ook origineel maat heb gepost dat die niet verkleint is. Die ene die jij gepost hebt is langer gemaakt waardoor ik wat slanker lijk.

Post gewoon wat foto's gemaakt met een echte camera, met zo'n crappy mobiel kan je ook geen goede indruk krijgen.

Terug
Naar boven