AndroidHealthClinic

MisterApollo in da gym

Hier
2m8125f.jpg

Niks mis met A4tjes?

Die grote pic uit de sportschool komt rechtstreeks van je nokia E71 gemaakt op 20 mei rond 12 uur smiddags. maar deze pic is nog wel in photoshop geweest. maar boeiend ik neem aan dat iedereen het wel vertrouwd ondertussen. Wel buff hoor!

• Topic Starter Topic Starter
Beste,

Die tweede is ook origineel en ik heb alleen iemand daar weggeknipt.

Verder verbreed ik helemaal niks express. Zoals je de originele ziet zit er haast geen verschil in.

En thanks voor de comments!

Squat till u die gast ... want het is nodig ze

Benen echt een aandachtspunt, rest goed. Voeding is ok voor nu.

AHHAHA ik dacht al waarom is die kerel zo wijd, dbb strikes again

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

tigercatty kent appolo persoonlijk tog ze trainen zelfde gym mischien dat zij dit kan bevestigen

Het klopt dat ie breed is en het klopt ook dat zijn benen achterlopen. Daar is ie nu ook mee bezig en als ik het goed zie, zie ik al progressie daar in:) Ik zie em niet meer op de sportschool omdat ie bij een andere sportschool traint waar men veel betere trainingsmaterialen hebben en ook veel betere begeleiding dan op de mijne.

Hij is gewoon real, daar niet van. Maar dit is al topic nummer 4 waarin hij laat zien hoe breed hij wel niet is. Terwijl hij telkens andere manieren verzint en dingen bij elkaar liegt.

Als hij een filmpje maakt lijkt hij opeens veel minder groot, en dan laat ik de epic rom achterwegen.

Hij is Buff daar niet van, maar niet enorm buff zoals hij je op de foto's laat zien.

Blijkbaar heeft iemand 4 topics nodig om es een keer serieus te worden genomen en het prettig zou vinden om respons te krijgen waar ie mee wat kan.

Zelfs bij het filmpje krijgt ie gezeik, dat vind ik wel triest. Als je van bovenaf filmt lijkt je kleiner, als je van onderaf lijkt je groter. Als je op ooghoogte filmt kun je niet goed zien of hij het wel is en inderdaad wel zoveel gewicht bankdrukt. Hoe moet je dan in godsnaam de boel gaan filmen?!?.

Wat moet ie allemaal doen om zich te laten bewijzen dat ie breed is?!? Opmeten met een meetlint?? Maarja, dan moet dat wel gefilmd worden natuurlijk en dan ook opmeten door iemand die betrouwbaar is en ingezoomd worden op de meetlint en weer uitzoomen om echt te zien dat hij het is.

Maar goed, als ie dit zou doen, dan krijgt ie nog steeds dezelfde gezeik. Omdat sommige al een oordeel over hem hebben.

Ik wens je heel veel succes met het trainen van je benen. En ik ben benieuwd hoe je benen er over 3 maanden eruit zien :)

nice , still going strong man.

Ziet er zeker buff uit, hoewel ik op je vorige foto's je armen er wat groter uit vond zien.
Maar zeker ongelofelijk voor je leeftijd.

• Topic Starter Topic Starter
Tigercitty bedankt voor je woorden! Geweldig ben je! Dank voor je uitleg en bevestiging! En ik wens je ook veel succes met je doelen!
Nogmaals bedankt!

Het klopt dat ie breed is en het klopt ook dat zijn benen achterlopen. Daar is ie nu ook mee bezig en als ik het goed zie, zie ik al progressie daar in:) Ik zie em niet meer op de sportschool omdat ie bij een andere sportschool traint waar men veel betere trainingsmaterialen hebben en ook veel betere begeleiding dan op de mijne.

Blijkbaar heeft iemand 4 topics nodig om es een keer serieus te worden genomen en het prettig zou vinden om respons te krijgen waar ie mee wat kan.

Zelfs bij het filmpje krijgt ie gezeik, dat vind ik wel triest. Als je van bovenaf filmt lijkt je kleiner, als je van onderaf lijkt je groter. Als je op ooghoogte filmt kun je niet goed zien of hij het wel is en inderdaad wel zoveel gewicht bankdrukt. Hoe moet je dan in godsnaam de boel gaan filmen?!?.

Wat moet ie allemaal doen om zich te laten bewijzen dat ie breed is?!? Opmeten met een meetlint?? Maarja, dan moet dat wel gefilmd worden natuurlijk en dan ook opmeten door iemand die betrouwbaar is en ingezoomd worden op de meetlint en weer uitzoomen om echt te zien dat hij het is.

Maar goed, als ie dit zou doen, dan krijgt ie nog steeds dezelfde gezeik. Omdat sommige al een oordeel over hem hebben.

Ik wens je heel veel succes met het trainen van je benen. En ik ben benieuwd hoe je benen er over 3 maanden eruit zien :)

nice!

oke je bent breed

en nu? ik geef je wel karma als je geen 5e topic opent...

Heey MisterApollo je bent terug, niks aan trekken van die haters. Je fysiek is fucccccccccccccccccking relaxtttttttttt. Top.

het heeft niet alleen temaken met dat mensen niet geloven dat hij het is,mensen geloven dat inmiddels wel hoor.
het gaat meet om de houding van TS tegen mensen met kritiek (ookal slaat het kritiek soms nergens op)

en dat hij elke keer maar weer een topic blijft openen met foto's van zichzelf

hij is te veel bezig met zichzelf te bewijzen en mensen trollen ook erg graag hier en vinden het wel leuk om mensen uit hun tentje te lokken

en TS doet graag happen :D

OT:
goeie UB werk wel hard aan je benen man dan komt het helemaal goed

erg netjes voor 18 jaar!!

Prima fysiek, alleen erg duidelijk te zien dat er met de wijdte de foto zelf of je fysiek is gekloot, maar dat weet je zelf ook wel.

Voor de rest prima, hoezo back? ben je weg geweest dan?

Prima fysiek, alleen erg duidelijk te zien dat er met de wijdte de foto zelf of je fysiek is gekloot, maar dat weet je zelf ook wel.

Voor de rest prima, hoezo back? ben je weg geweest dan?

eventjes maar

Man en aangehouden voor valsheid in geschrifte op BB site.

Politie.nl

Hahaha hoor die mensen haten, hij heeft de foto verbreed? Janaaturlijk doet hij dat -.-,

kanslooze mensen :p

Ja man:$
u mirin brah?
haha over paar jaartjes ben je een beest
ik weet het zeker

Terug
Naar boven