Het klopt dat ie breed is en het klopt ook dat zijn benen achterlopen. Daar is ie nu ook mee bezig en als ik het goed zie, zie ik al progressie daar in

Ik zie em niet meer op de sportschool omdat ie bij een andere sportschool traint waar men veel betere trainingsmaterialen hebben en ook veel betere begeleiding dan op de mijne.
Blijkbaar heeft iemand 4 topics nodig om es een keer serieus te worden genomen en het prettig zou vinden om respons te krijgen waar ie mee wat kan.
Zelfs bij het filmpje krijgt ie gezeik, dat vind ik wel triest. Als je van bovenaf filmt lijkt je kleiner, als je van onderaf lijkt je groter. Als je op ooghoogte filmt kun je niet goed zien of hij het wel is en inderdaad wel zoveel gewicht bankdrukt. Hoe moet je dan in godsnaam de boel gaan filmen?!?.
Wat moet ie allemaal doen om zich te laten bewijzen dat ie breed is?!? Opmeten met een meetlint?? Maarja, dan moet dat wel gefilmd worden natuurlijk en dan ook opmeten door iemand die betrouwbaar is en ingezoomd worden op de meetlint en weer uitzoomen om echt te zien dat hij het is.
Maar goed, als ie dit zou doen, dan krijgt ie nog steeds dezelfde gezeik. Omdat sommige al een oordeel over hem hebben.
Ik wens je heel veel succes met het trainen van je benen. En ik ben benieuwd hoe je benen er over 3 maanden eruit zien