XXL Nutrition

mn most muscular, of poging tot

spark

Ripped Bodybuilder
Waardering
108
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
fotootje van mn fysiek, de wheels zijn wat minder op deze pic
vind mn traps wel goed

bodybuilders04-72.jpg

netjes

Knap plaatje!

Goed fysiek! Kan aan de pose liggen maar het lijkt alsof je traps mijlenver voorlopen?

hoe ziet je voedingsschemaeruit?

Waarom buig je zover voorover zodat je schouderbladen zichtbaar zijn? Geeft beetje vertekend beeld van je traps.

Proporties van je fysiek zijn verder wel goed.

echt zieke traps! je benen steken er maar beetje dunnetjes bij af zo ...

Ik vind het goed , post ook eens de andere foto's van de shoot als je wil :)

Ik weet niet hoe lang je traint en wat je doelen zijn maar als dit 6 jaar trainen is...
Verder klopt het van de voorkant wel, zo lijkt het tenminste.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet hoe lang je traint en wat je doelen zijn maar als dit 6 jaar trainen is...
Verder klopt het van de voorkant wel, zo lijkt het tenminste.

6 jaar trainen in ups en downs ja
wat mijn doelen zijn, ik wil gewoon aan sport doen en mooie fysiek opbouwen, zijn jouw doelen mr. Olympia worden mischien?

6 jaar trainen in ups en downs ja
wat mijn doelen zijn, ik wil gewoon aan sport doen en mooie fysiek opbouwen, zijn jouw doelen mr. Olympia worden mischien?
Ik was je plaatje gewoon eerlijk aan het beoordelen, maar nu ik weet wat jou doelen zijn veranderd dat de zaak.
Zoals ik al zei aan de voorkant redelijk kloppend fysiek.
Verder no offence hoor;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik was je plaatje gewoon eerlijk aan het beoordelen, maar nu ik weet wat jou doelen zijn veranderd dat de zaak.
Zoals ik al zei aan de voorkant redelijk kloppend fysiek.
Verder no offence hoor;)

vorig jaar klopte mn fysiek beter,dan waren mn benen veel beter, maar door meniscus problems in beide knieën doe ik beter geen squats en deads meer..
heb ook al last van artrose in mn nekwervels, dus eigenlijk zit het me niet echt mee t laatste jaar..
heb een heel goeie musculatuur, bouw rap spieren op, ook tamelijk droog van nature (tss ecto en endo in), maar heb wel tamelijk dun en zwak beendergestel,mn kraakbeen verslijt sneller dan bij een normaal iemand,en dat is nu net niet wat je nodig hebt als je met zware gewichten wil sleuren
neem glucosamine kuur al 4 maand maar helpt niet echt
daarom ben ik me t laatste jaar meer gaan toespitsen op minder zwaar trainen maar geconcentreerder,juistere uitvoering,meer rust en juistere voeding,hopelijk maak ik zo toch nog gains op termijn..
ben nu trouwens begonnen met verbouwingen die nog zeker een jaar zullen duren, dus trainen wordt nu een jaartje bijzaak,hopelijk hou ik nog wat over van mn zuurverdiende fysiek :cool:

Laatst bewerkt:
maar... heb je nog meer fotos.. ben wel benieuwd :) edit: uit deze shoot bedoel ik dan he

Ziet er goed uit. Toch wel een beetje jammer van de benen.

ik zou minder voorover buigen, nu zijn eigenlijk alleen armen en schouders zichtbaar, geen borst

vette traps legolas.

good job! :o

Nice! Zou alleen wel rug willen zien ;)

Terug
Naar boven