- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
foto toen ie net was gezet, inmiddels 3 maanden terug. hij is al minder zwart hoorrr... en oook minder rrood

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het is helemaal geen gespam! Het zijn allemaal zeer nuttige bijdragen aan dit log.
Van m'n fails?
Ja, de rest is niet echt film-waardig. Maar is goed ik laad ze dan wel omhoog.Heb je alleen de fails opgenomen? Maar zelfs die wil ik graag zien ja.
Ja, schoenen altijd uit in de gym. Met schoenen aan voel ik me niet stabiel.Schoentjes uit, of niet? Doe ik ook altijd met dergelijke oefeningen.
ik train altijd op geestelijke stabiliteit.................Ja, schoenen altijd uit in de gym. Met schoenen aan voel ik me niet stabiel.

Altijd chille filmpjes, thanks beast.
Lol..ik train altijd op geestelijke stabiliteit.................
................vandaar mijn rottige trainingen!
![]()
Altijd chille filmpjes, thanks beast.
Lol..
BNJ:
50x1
70x1
80x1
90x1
90x1
90x1
90x1
En tel kwijt. Nog een paar. Ze vlogen echt omhoog en ik ving ze steeds weer gelocked, wel relaxed gevoel. De singles omdat ik ze niet goed terug kan leggen zonder dat m'n schouders verdoet aanvoelen.
Overhead squat:
50x5
70x5
80x5
Hehe, moeilijk.
Powercurls:
50x6
70x5 PR
80x2 PR meer een powerclean met duimen naar buiten wijzend tbh.
70x4
70x4
Chins (iig handpalmen WEG van gezicht en breed pakken):
5xbw
5xbw+15
5xbw+20
3xbw+30
Erg zwaar de bw+30.
BOR:
20x70
15x80
10x90
5x100
Zou eigenlijk voor een 100kg overhead gaan maar kon niet omdat iemand de hele tijd in het powerrack bezig was. Wou ook nog cardioen maar ze gingen al dicht. Wel jammer.. Better luck next time.

Sinds ik buiten adem ben na 't rukken.
Lub Wiarda zei dat ik dat beter kan vermijden ivm slijtage van gewrichten omdat ik zo "zwaar" ben. Fietsen is beter omdat het dan niet uitmaakt hoe zwaar je weegt. Ik wil m'n gewrichten alleen vernken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo..Ohja, jij raakt zelfs buiten adem van ademen. Je kunt toch ook buiten hardlopen ofzo?
Dus vandaar dat ik in de gym wou fietsen omdat buiten fietsen te gezond is.Lub Wiarda zei dat ik dat beter kan vermijden ivm slijtage van gewrichten omdat ik zo "zwaar" ben. Fietsen is beter omdat het dan niet uitmaakt hoe zwaar je weegt. Ik wil m'n gewrichten alleen vernken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo..Dus vandaar dat ik in de gym wou fietsen omdat buiten fietsen te gezond is.