AndroidHealthClinic

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waar jat je een stalen pijp van 50mm dik en 2+m vandaan?

Hoho, ik heb hem van een plek gejat waar ze een hele nieuwe woonbuurt aan het bouwen zijn. Hij lag daar gewoon op de grond.. enige wat ik hoefde te doen was 2x over een hek klimmen(dat was vroeger @ <70kg makkelijker) en toen had ik een perfecte axle. We hebben hem al tot 185kg geladen zonder problemen. Al is deze wel iets korter dan 2m. Ik ben op zoek naar nog eentje.. zodat ik ook mn eigen farmers kan maken.. maar er liggen verder geen stalen ppen meer zoals deze.. Misschien was het een gift van een hogere macht.

• Topic Starter Topic Starter
Hoho, ik heb hem van een plek gejat waar ze een hele nieuwe woonbuurt aan het bouwen zijn. Hij lag daar gewoon op de grond.. enige wat ik hoefde te doen was 2x over een hek klimmen(dat was vroeger @ <70kg makkelijker) en toen had ik een perfecte axle. We hebben hem al tot 185kg geladen zonder problemen. Al is deze wel iets korter dan 2m. Ik ben op zoek naar nog eentje.. zodat ik ook mn eigen farmers kan maken.. maar er liggen verder geen stalen ppen meer zoals deze.. Misschien was het een gift van een hogere macht.
Is het gewoon een holle pijp of niet? Ik heb hier nog iets van 100m aan 50mm dikke steigerppen liggen.

Tjok verandert 's nachts in een weerwolf.
Ja, and you like it..:o

Waar woont je huis? Welke stad bedoel ik dan.

Hoho, dat is helemaal niet ver.. even kijken of wat vervoer kan regelen en dan PM ik je wel binnenkort.

En toen was het stil, lol.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat we toch vrij zijn. Maar ik was niet echt serieus.

Beter is dat meisjes zich daar nooit mee bemoeien, historie heeft al bewezen dat het fout gaat.

Je kan die dingen ook te voet ophalen, heb je wel een monster workout.

Ja, ik was ff aan't nadenken. Ik mag eigenlijk niet met een aanhangwagen rijden en heb dat ook nog nooit gedaan + waarom zou ik gratis dingen weggeven en nog langsbrengen ook? (niet persoonlijk bedoeld)

Het ophalen is geen probleem man.. ik ken wel iemand met een busje moet alleen even kijken wanneer hij kan.. je hoort nog wel van me.

Omdat we toch vrij zijn. Maar ik was niet echt serieus.

Ga wat nuttigs doen op jullie vrije dag.

Rawplayer achtervolgt me de laatste tijd.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven