Fitness Seller

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
He Tjok....pssstt....weet je wat er allemaal mis kan gaan? :D

He Tjok....pssstt....weet je wat er allemaal mis kan gaan? :D
Ja, maar ik doe m'n geluksonderbroek aan.

Edit: Haha, vergeten te "loggen". Ik mag niet meer m'n opzegtermijn afmaken bij m'n gym.. :roflol: Wou net toch ff sneaky gaan trainen en werd niet toegelaten. Wordt dus elke dag van de week HG tot 1 mei.. :d

Huh? Je mag dus niet je laatste maand waar je recht op hebt trainen in je gym? Wat staat in je contract en in de a.v. hier over? Heb je rechtsbijstand?:)

Maar dan nog....er kunnen zoveel dingen gebeuren. Zeker op je eerste wedstrijden als HG-er! Damn, dat wil je echt niet weten......

Ik zou ook nog maar een paar gelukssokken er bij kopen. :roflol:
Die heb ik ook, maar ze hebben nog niet echt geluk gebracht. M'n onderbroek heeft al ontelbare malen m'n leven gered!

Huh? Je mag dus niet je laatste maand waar je recht op hebt trainen in je gym? Wat staat in je contract en in de a.v. hier over? Heb je rechtsbijstand?:)
Ik heb geen idee, ze gaven me iets maar had 't direct verkreukeld. Heb er ook geen zin meer in daar. Allemaal kansloze types die voor eeuwig 20kg blijven curlen en zich afvragen waarom ze slapper dan een verdorde graspol in de sahara blijven. Ik heb alles voor m'n thuisgym al besteld, nu dus wachten..

Begrijpelijk Tjok, zo'n gym is het helemaal niet waard om zo'n gemotiveerd lid zoals jou te hebben.

Maak me nog banger aub.. :(

Ik geloof dat m'n HG schoenen 45 zijn.

HAHA, de zenuwen ? Hebben we allemaal wel last van, zeker de eerste wedstrijden. Maar zo lang je kilt maar aanblijft kan er weining misgaan ;) HAHA

Je moet me van de week maar even bellen, dan kun je wellicht nog een keer met spikes oefenen. ik heb ook 45....

Verder gewoon chill ! :D

HAHA, de zenuwen ? Hebben we allemaal wel last van, zeker de eerste wedstrijden. Maar zo lang je kilt maar aanblijft kan er weining misgaan ;) HAHA

Je moet me van de week maar even bellen, dan kun je wellicht nog een keer met spikes oefenen. ik heb ook 45....

Verder gewoon chill ! :D
Ik probeer 't..:D

Oh broeder :roflol:

:roflol: No wai dat ik die ga kijken om je blote reet te zien..

meteen een mooi shot van de hamerschoenen....

vlak voor het eind gewoon stoppen, dan komt het goe....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven