Fitness Seller

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Toffe timbers man, ga je die ook wegslingeren? Die van mij zien er ongeveer hetzelfde uit alleen zijn ze gelast en ietsies langer denk ik. Je zult wel 4 klemmetjes extra nodig hebben om de gewichten wat bij de handvaten weg te houden.
Ja, dat moet ik er nog ff opmaken. Maar dat's 2 minuten werk en stel ik dus uit tot het laatste moment.:p

Ben benieuwd hoe ze in de hand voelen als er gewichten aanhangen..

Nu net voor 't eerst weer HG in 2(?) weken:

16lbs Hamer:
9 worpen waarbij ik telkens er oplette dat ik genoeg danste met bovenlichaam terwijl m'n knieen de andere kant als de hamer opgaan, m'n hoofd naar de lucht gaat, m'n armen gestrekt zijn en ook nog leunde op m'n tenen.

Vind het al knap als ik 1 onderdeel goed deed. Afstanden waren totaal niet spectaculair.

6kg steen:
Ging veel beter dan hamer. Vanuit stand is 't nog niet veel soeps maar met aanglijden zit ik consistent over de 12 meter met eentje van ong. 13.5 meter. Snap niet veel van hoe je moet bewegen als je stilstaat. Voeten naast elkaar gaat nog steeds verder dan voeten schuin achter elkaar = verdoete techniek.

12kg WFD:
Alleen paar keer droogdraaien om te wennen aan 't gewicht. Ondervond wel enige moeite met de "powerpositie" oftewel de eindpositie, m'n voeten staan nog niet op de goede plek bij dit gewicht.

:roflol:

Vandaag ging ik naar de gym, liepen er iets van 40 mensen (normaal 15 ofzo) rond. Veertig! Niet overdreven. Op misschien 100-125 vierkante meter grond met nog iets van 15 apparaten, een squat rek, 6 bankjes een gigantisch dumbbell rek en een paar weegschalen. Heb m'n training twee (!) keer moeten onderbreken voor groepen mensen die op de grond tussen de machines "groeples" buikspier trainden. Twee keer 20 minuten wachten. Twee keer tussen m'n sets door uit m'n ritme.

Was ook geen training waard om op te schrijven. Bij de 100kg BTNJ was er een gozer zo slim om er ff snel onderdoor te lopen net op het moment dat ik de barbell wou laten fl*kkeren - > ik probeer barbell nog tegen te houden - > rechterschouder ff uit de kom - > barbell flikkert vervolgens op m'n rechterknie en om een of andere reden val ik achterover met die barbell op me. Vuile ter***lijer... Wat een kl***zak. Ben ook direct daarna weggegaan en hoef voorlopig niet meer in die gym. Heb m'n abbonement al afgezegd. Zal wel een monsterlijke blauwe plek worden, het is nu al een stuk buffer dan normaal.

Van de week al m'n shit voor m'n homegym regelen en vanaf dan altijd ruimte, altijd tijd, altijd alles voor mezelf.

Edit: Haha, was vergeten te zeggen dat ik ook niet meer mochten squatten, deadliften en cleanen (etc) zonder riem, polswraps en gewichthefschoenen i.v.m. blessuregevoeligheid. Deed ik het toch werd ik eruit geschopt.

Laatst bewerkt:
Bij de 100kg BTNJ was er een gozer zo slim om er ff snel onderdoor te lopen net op het moment dat ik de barbell wou laten fl*kkeren - > ik probeer barbell nog tegen te houden - > rechterschouder ff uit de kom - > barbell flikkert vervolgens op m'n rechterknie en om een of andere reden val ik achterover met die barbell op me. Vuile ter***lijer... Wat een kl***zak.

haha damn wat een verhaal

Wijze les. Nooit rekening houden met andere mensen, dat doen ze met jou ook niet.

Het komt wel goed kerel! Jij was toch het beest van je gym! :)

Wijze les. Nooit rekening houden met andere mensen, dat doen ze met jou ook niet.

Het komt wel goed kerel! Jij was toch het beest van je gym! :)
Ik probeer juist socialer te worden..:o

Rechterknie is monsterlijk dik geworden en kan amper lopen.. Nice..:(

Ben je lekker mee Tjok... Pff.. Ik dacht dat t bij ons soms erg was..

Even rust en dan komt dat wel weer goed!

en nu ? niet zo mooi....

:roflol:

Vandaag ging ik naar de gym, liepen er iets van 40 mensen (normaal 15 ofzo) rond. Veertig! Niet overdreven. Op misschien 100-125 vierkante meter grond met nog iets van 15 apparaten, een squat rek, 6 bankjes een gigantisch dumbbell rek en een paar weegschalen. Heb m'n training twee (!) keer moeten onderbreken voor groepen mensen die op de grond tussen de machines "groeples" buikspier trainden. Twee keer 20 minuten wachten. Twee keer tussen m'n sets door uit m'n ritme.

Was ook geen training waard om op te schrijven. Bij de 100kg BTNJ was er een gozer zo slim om er ff snel onderdoor te lopen net op het moment dat ik de barbell wou laten fl*kkeren - > ik probeer barbell nog tegen te houden - > rechterschouder ff uit de kom - > barbell flikkert vervolgens op m'n rechterknie en om een of andere reden val ik achterover met die barbell op me. Vuile ter***lijer... Wat een kl***zak. Ben ook direct daarna weggegaan en hoef voorlopig niet meer in die gym. Heb m'n abbonement al afgezegd. Zal wel een monsterlijke blauwe plek worden, het is nu al een stuk buffer dan normaal.

Van de week al m'n shit voor m'n homegym regelen en vanaf dan altijd ruimte, altijd tijd, altijd alles voor mezelf.

Edit: Haha, was vergeten te zeggen dat ik ook niet meer mochten squatten, deadliften en cleanen (etc) zonder riem, polswraps en gewichthefschoenen i.v.m. blessuregevoeligheid. Deed ik het toch werd ik eruit geschopt.

ZOzozozozozo

Ja, geen idee. Ik ga zo nog ff snel squatten, bankdrukken en roeien daar. Zijn nu toch geen instructeurs en kan 't niet laten om niet te trainen.:o:rolleyes:

Knie doet nog steeds massive pijn bij het strekken maar ik zie geen blauwe plek. Wel is die nog steeds dikker dan m'n linker. Zo ff checken hoe 't gaat met squatten. Als 't k*t voelt alleen pendlays en banken.

Ja, geen idee. Ik ga zo nog ff snel squatten, bankdrukken en roeien daar. Zijn nu toch geen instructeurs en kan 't niet laten om niet te trainen.:o:rolleyes:

Knie doet nog steeds massive pijn bij het strekken maar ik zie geen blauwe plek. Wel is die nog steeds dikker dan m'n linker. Zo ff checken hoe 't gaat met squatten. Als 't k*t voelt alleen pendlays en banken.

Waarom trek je je toch zoveel aan van anderen? :rolleyes:

Waarom trek je je toch zoveel aan van anderen? :rolleyes:
Ik mag niet meer squatten op mijn manier omdat ze zeggen dat het te blessuregevoelig is. En als je elke training weer gestoord wordt met hetzelfde commentaar/dezelfde vragen is dat gewoon irritant..

Ik mag niet meer squatten op mijn manier omdat ze zeggen dat het te blessuregevoelig is.

Ja, omdat zij straks misschien aansprakelijk worden gesteld als jou iets overkomt en dat willen ze voorkomen. Maar ik bedoel dat je je abo opzegt vanwege een of andere gast die er niet eens werkt.

Bij iedere gym is het toch "betreden op eigen risico"?

Ja, omdat zij straks misschien aansprakelijk worden gesteld als jou iets overkomt en dat willen ze voorkomen. Maar ik bedoel dat je je abo opzegt vanwege een of andere gast die er niet eens werkt.
Dat is niet de enige reden. Dat + het feit dat ik allemaal dingen moet gaan aanschaffen om daar verder te kunnen trainen waren de druppels die de emmer deden overlopen.. Ik wil gewoon in een keer door kunnen trainen en ik ging toch al een homegym kopen dus kan ik 't net zo goed zo snel mogelijk doen. Ik kan in principe nog tot 1 juni daar trainen i.v.m. opzeggingstermijn.

Wat moet je dan gaan aanschaffen om daar te mogen trainen? Handschoentjes?:p

je kan nog wel gooien ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven