Vandaag ging ik naar de gym, liepen er iets van 40 mensen (normaal 15 ofzo) rond. Veertig! Niet overdreven. Op misschien 100-125 vierkante meter grond met nog iets van 15 apparaten, een squat rek, 6 bankjes een gigantisch dumbbell rek en een paar weegschalen. Heb m'n training twee (!) keer moeten onderbreken voor groepen mensen die op de grond tussen de machines "groeples" buikspier trainden. Twee keer 20 minuten wachten. Twee keer tussen m'n sets door uit m'n ritme.
Was ook geen training waard om op te schrijven. Bij de 100kg BTNJ was er een gozer zo slim om er ff snel onderdoor te lopen net op het moment dat ik de barbell wou laten fl*kkeren - > ik probeer barbell nog tegen te houden - > rechterschouder ff uit de kom - > barbell flikkert vervolgens op m'n rechterknie en om een of andere reden val ik achterover met die barbell op me. Vuile ter***lijer... Wat een kl***zak. Ben ook direct daarna weggegaan en hoef voorlopig niet meer in die gym. Heb m'n abbonement al afgezegd. Zal wel een monsterlijke blauwe plek worden, het is nu al een stuk buffer dan normaal.
Van de week al m'n shit voor m'n homegym regelen en vanaf dan altijd ruimte, altijd tijd, altijd alles voor mezelf.
Edit: Haha, was vergeten te zeggen dat ik ook niet meer mochten squatten, deadliften en cleanen (etc) zonder riem, polswraps en gewichthefschoenen i.v.m. blessuregevoeligheid. Deed ik het toch werd ik eruit geschopt.