XXL Nutrition

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie pin squats van onder j'n derde been

• Topic Starter Topic Starter
Gelijk zin om naar de gym te gaan.. maar moet rusten he?:(

dat is waar !

Wat is het voordeel van binnen trainen? Niet hoeven lopen om die kogel/steen op te halen? Je kan beter toch gewoon altijd buiten trainen? Weer of geen weer. I.v.m. wedstrijden en weer.

En't loskomen van de grond met je hakken bij 't slingeren van de hamer; dat is om extra snelheid te maken of stabieler te staan ofzo?

Trouwens, gister heb ik geforceerd 8 boterhammen geprobeerd te eten. Na de 4e moest ik bijna overgeven. Toch maar doorgegaan en na de 6e(na echt 1.5 uur eten..) moest ik echt overgegeven. Vandaag de hele dag alleen maar melk gedronken en daar straks een paar stukjes aardappel. Brutale cut waar anorexia patienten nog wat van kunnen leren ofzo..

Wat is het voordeel van binnen trainen? Niet hoeven lopen om die kogel/steen op te halen? Je kan beter toch gewoon altijd buiten trainen? Weer of geen weer. I.v.m. wedstrijden en weer.

En't loskomen van de grond met je hakken bij 't slingeren van de hamer; dat is om extra snelheid te maken of stabieler te staan ofzo?

Atleet is Greg Hatley, kampioen van Canada. Als je daar één keer gooit kun je je hamer terug zoeken in één meter sneeuw...

Probeer maar eens met je knieën voorover te hangen zonder je hielen te lichten. Vandaar ook wel eens een blok onder de hakken van je hamerschoenen

Als je hielen loskomen hang je dus verder achterover met de hamer en is je draaicirkel groter. En dat is nodig om verder te gooien.

Goede pinsquat van onder je piemol....maar waar leg je dan de barbell op? :scratch:

Als je hielen loskomen hang je dus verder achterover met de hamer en is je draaicirkel groter. En dat is nodig om verder te gooien.

Goede pinsquat van onder je piemol....maar waar leg je dan de barbell op? :scratch:
M'n sportschool heeft een heel mooi powerrack van hammerstrength. Er zijn in totaal iets van 8 verschillende plekken waar je horizontale draagbalken op kan doen en dan nog iets van 8 voor de plek waar de barbell hangt. Zonder draagbalken = gewichten hangen 5 cm boven de grond.

Dat hangen, hij doet het zonder van die pennen op z'n schoenen.. Ik dacht dat je daarvoor juist die pennen moest hebben..

goed hé, daarom doet ie ook mee aan het WK.....

I am not quite sure what to say about this beyond what has been said in a couple of threads in the Articles section, but here are a few videos of an athlete who is an accomplished Olympic lifter and competitive bobsledder who hopes to represent Canada in the 2010 Olympic Games. He weighs 210-215 at 6' tall.

Notice the speed and explosiveness involved in the lifts. Pause the video at a few points during the lifts, noting the positions of his body when the bar is (i) at his knees (ii) at the top of his thighs and (iii) at his belt-line. From the point of full triple extension (legs extended and up on toes, torso at least vertical with shoulders in a full shrug) the bar is basically being thrown, not lifted. The end of the lift is called "the catch" for a reason!

The final video is just a demonstration of his great explosiveness.

YouTube - power clean 130 kg X 3

YouTube - knobbers22's Channel

YouTube - 120 kg power snatch

YouTube - 56 inch box jump

BW update: 96.1kg vanmorgen :roflol: @ 11.2% vet als ik een 3-punts meting moet geloven. (pec, buik, benen)

Vandaag wel redelijk goed gegeten in vergelijking tot gister en eergister. Vooral 't avondeten was denk ik 't meeste wat ik de afgelopen maand in 1 keer heb opgegeten.

Dat laatste filmpje... damn :eek:

Vandaag is denk ik de eerste en laatste dag van deze week dat ik op kracht train. Ik ga morgen een paar dagen richting frankrijk, naar Normandië. Kijken of ik m'n hamer gezegend kan krijgen op het zand van Omaha Beach.

(Power)Clean:
1x60
1x70
1x100
1x105 PR en de hele gym mocht het horen.:p
0x110, had ik ook nog lang niet verwacht.

Deadlift:
2x170

"Speed" deadlift:
3x140
3x140
3x140
3x140
3x140
3x140
3x140
3x140
3x140
3x140
3x140
3x140
3x140

Powercurls:
Tot 60kg

Bankdrukken:
10x60
10x70
10x80
10x90

Haha. Had echt het gevoel dat ik niet meer te stoppen was bij die deadlifts. Ze bleven maar komen. Had ook een toeschouwer dus 't moest wel.

Touschouwer? Vrouw?
Das een mega stimulans namelijk :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven