- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

1-2 keer per week ofzo. Weet niet of dat weinig is, misschien moet ik elke dag ff met de hamerslingeren en kogelstoten. Geen idee hoe vaak ik "mag" trainen zodat ik vooruit blijf gaan.voor een highlandgamer doe je wel heel weinig highland games he.
TrueIk ben een dikke PL-er dus ik kom nooit weg uit deze sectie.....![]()

Zoals ik het nu zie, voluit. Maar ik wil ook wat meer gaan focussen op olympische lifts. Sterke rug en benen zijn ook heel belangrijk bij highland games.. Ik mis nog gewoon de basiskracht om de gewichten ver te kunnen gooien.will je een all rounder worden die af en toe een highland game meepikt, of voluit voor de discipline gaan? bij het laatste zou je die frequentie wel mogen opdrijven denk ik en minder op die presses en squats richten.
Daar heb je ook niet de kans voor gehad, toch?Ik wist helemaal niet dat je zo'n (best wel) wijde rug had.![]()

Lette er wel heel erg op dat ik met m'n hielen van de grond kwam, rug precies goed schuin achterover en dat m'n knieen gebogen waren en de tegenovergestelde richting van de hamer maakte.Ik wist helemaal niet dat je zo'n (best wel) wijde rug had.![]()