- Waardering
- 554
Nou "Nadia" dat moet dat toch wel lukken.
Tjok ook?
Denk 't niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou "Nadia" dat moet dat toch wel lukken.
Tjok ook?
Ja, 35ps is goed.good waren deze nou ook 35/stuk of?? maw hoeveel krijg je van me?
Jep, was die lange dude.nice, dan was jij zeker die lange dude aangezien je gelijk (je eerste keer stones) die 120 erop heb gelegd? tot hoe ver kwam je met log dan?
Ik ga 't iig proberen. Ben er over 2 weken weer. Jouw DL en BP zijn wel een stuk hoger dan die van mij.Ah nice dat je er ook was Tjok! Ben je er over 2 weken weer? Volgens mij schelen wij niet zoveel in kracht, is wel aardig.. Dan kunnen we samen proberen Gijs en Chewie te ownen![]()
"Nadia" is perfect zoals ze nu is.Nou "Nadia" dat moet dat toch wel lukken.
Tjok ook?

Steenstoten:
5xaanglijden
5xstand
Nu zo 2km verzwaard lopen + elke 100 meter 6 back squats met 80kg.
).Wsch..Hm suc6 ermee, ben benieuwd hoe lang je er over doet (een uur?).
Nee, ga een half uur proberen. 13:30 start ik. 't Is nu 13:22 op m'n comp.Ik ben een "boer".Tjok, op wat voor veld train je eigenlijk? Op een gemeentelijk grasveld? Of op een veld van een boer?

Je hebt het door. Ik woon op een boerderij in de middle of nowhere net buiten A'dam. Met daarbij dus ook weilanden en (koeien)shit. En ik train op die weilanden..Ah, vandaar de aanleg om eigen "farmers" te kunnen maken.

Hehe..'gemeentelijk' gaat ook goed. Alleen oppassen voor laagvliegende honden en kids...
(en voor Tjok: STRONT)
50 kg lukt me nog wel (denk ik). Soms wou ik dat ik een man was.
Idd, 100kg ook nog wel.