AndroidHealthClinic

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Was een beetje aan't twijfelen of ik ging trainen vandaag i.v.m. te weinig slaap en te weinig gegeten 't afgelopen weekend maar vandaag toch maar ff gesquat.

Squats:
5xbw
5x70(6f door balans te verliezen :o)

9x70%+15kg(130kg)
9x70%+15kg(130kg)
9x70%+15kg(130kg)
9x70%+15kg(130kg)

Had na de 2e set een brutale tweestrijd met mezelf over of ik door zou gaan of dat ik ging pitten.. Toch maar doorgegaan en ben blij dat ik 't achter de rug heb.

Zometeen 50 reps onderhandse en 50 reps bovenhandse chins in onbeperkt tijdsbestek, 't gaat me om het totaal volume. Eerst ff half uurtje relaxen.

Squats zijn denk ik een soort PR op reps/volume/w/e met dit gewicht.

Laatst bewerkt:
Chins:
50 reps onderhands
50 reps bovenhands

Bank:
5x50
5x60
5x70
5x90
5x100

Pendlay:
5x50
5x70
5x100
5x105

Bank voelde zwaar maar soepel, nice stuff.

Edit: Chins waren niet achter elkaar, 't is een totaal volume.

Laatst bewerkt:
Net volume op de chins :cool:

Hele korte HG-training met Martos. Valt niet veel over te zeggen, ging niet echt superlekker ook niet slecht dus ik moet niet zeiken. En ik heb denk ik een nieuwe steel nodig voor m'n hamer. Voor de rest begint m'n pols te b**chen met hamerslingeren, misschien een side-effect van het niet voldoende strekken van m'n armen?

Ben beneid of ik m'n squats trek vanavond.. 5x7x75%+15kg..

gelukkig hebben we de foto's nog.....:D

Jezus christus wat was de training vandaag zwaar. Was uiteindelijk in m'n onderbroek aan't squatten.

Squats:
7x75%+15kg(140kg)
7x75%+15kg(140kg)
7x75%+15kg(140kg)
7x75%+15kg(140kg)
7x75%+15kg(140kg)

En die klotecijfertjes doen het lijken alsof ik geen fl**ker heb uitgevoerd.. GVD.

BW: Geen idee, weegschaal is kapot maar ik moet weer babyolie tussen de benen gaan doen.

Hehe, die russen weten van aanpakken.

Laatst bewerkt:
Deed jij nou mee in adam of niet?

Ja.. Haha.. Wordt een vernedering tot en met maar ik doe wel mee.

Jezus christus wat was de training vandaag zwaar. Was uiteindelijk in m'n onderbroek aan't squatten.

Squats:
7x75%+15kg(140kg)
7x75%+15kg(140kg)
7x75%+15kg(140kg)
7x75%+15kg(140kg)
7x75%+15kg(140kg)

En die klotecijfertjes doen het lijken alsof ik geen fl**ker heb uitgevoerd.. GVD.

BW: Geen idee, weegschaal is kapot maar ik moet weer babyolie tussen de benen gaan doen.

Hehe, die russen weten van aanpakken.

lekker volume kerel!
:thumbs:

Aangezien het toch wel een hoogtepunt is voor mezelf, een foto van 2 gescheurde broeken. Beide redelijk recentelijk, zwembroek van de week en die andere broek een paar weken terug. Nu train ik in een andere broek die niet kan scheuren dus vereeuwig ik m'n 'prestatie' omdat het niet meer opnieuw kan voorkomen tijdens het trainen.
otp5j8.jpg

:o Beide XL, misschien ook gewoon een maatje te klein toch.

Laatst bewerkt:
We zijn trots op je Tjok.....

HAHAH, dat bloemenmotiefje op die ene broek... verwijzing naar.... ;) ?

Het bloemenmeisje!!!!! Zou hij die broek van haar geleend hebben? :scratch:
Vast..:p

En hij paste ook nog.:D

Haha, ik doe toch gewoon de HG-wedstrijd zondag.
Edit: Want ik heb veel meer zin in de HG-wedstrijd, ik zag best wel tegen zondag op ook omdat ik denk dat ik nog niet sterk genoeg ben en de hele sfeer op een HG-dag bevalt me wel. Daar komt ook nog bij dat ik nog steeds wat last van me rug heb van 2 weken terug en ik dat niet wil verergeren, dat's ook de reden waarom ik de afgelopen 1.5-2 weken niet heb gepowercleaned of gedeadlift.

Vast..:p

En hij paste ook nog.:D

Haha, ik doe toch gewoon de HG-wedstrijd zondag.
Edit: Want ik heb veel meer zin in de HG-wedstrijd, ik zag best wel tegen zondag op ook omdat ik denk dat ik nog niet sterk genoeg ben en de hele sfeer op een HG-dag bevalt me wel. Daar komt ook nog bij dat ik nog steeds wat last van me rug heb van 2 weken terug en ik dat niet wil verergeren, dat's ook de reden waarom ik de afgelopen 1.5-2 weken niet heb gepowercleaned of gedeadlift.

En wat zegt dat over jou......? :D

Tja, ik kan sowieso niet meer onder Amsterdam uit want Tom rijd met mij mee.

Het was een grap!!1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven