- Waardering
- 554
Lul je hier maar eens uit Kauwie, haha! Succes en het was leuk je gekend te hebben.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lul je hier maar eens uit Kauwie, haha! Succes en het was leuk je gekend te hebben.![]()

(****ers beetje jammer hoor daniel!!!! is toch veel gezelliger in Adam
)
)Ja, chewie is nog log en bol. Ik ben tenminste ecto = snel rennen.
[Link niet meer beschikbaar]
Eigelijk niets op aan te merken, zeker gezien je mega-afstand, zonder training.
Hamer komt mooi van onder zodat ie de lucht in vliegt, vaak zie je een vlakke hamer, dus minder afstand. Wel vind ik je armen wat dunnetjes![]()

[Link niet meer beschikbaar]
Die caber komt van veels te laag bij de grond, hoger houden !
Verder moeten je handen er niet te veel onder, zodat je een kracht kan zetten haaks op de stam, daarmee zal ie over de kop vliegenNu alleen maar voorwaarts...
Jezus christus wat was de training vandaag zwaar. Was uiteindelijk in m'n onderbroek aan't squatten.
Squats:
7x75%+15kg(140kg)
7x75%+15kg(140kg)
7x75%+15kg(140kg)
7x75%+15kg(140kg)
7x75%+15kg(140kg)
En die klotecijfertjes doen het lijken alsof ik geen fl**ker heb uitgevoerd.. GVD.
BW: Geen idee, weegschaal is kapot maar ik moet weer babyolie tussen de benen gaan doen.
Hehe, die russen weten van aanpakken.
Ja.. Haha.. Wordt een vernedering tot en met maar ik doe wel mee.
Aangezien het toch wel een hoogtepunt is voor mezelf, een foto van 2 gescheurde broeken. Beide redelijk recentelijk, zwembroek van de week en die andere broek een paar weken terug. Nu train ik in een andere broek die niet kan scheuren dus vereeuwig ik m'n 'prestatie' omdat het niet meer opnieuw kan voorkomen tijdens het trainen.
![]()
Beide XL, misschien ook gewoon een maatje te klein toch.
(is dit het nieuwe slow chat topic ipv klusmier zijn log)

Dan heeft ie weer een smoes al ie belabberd heeft gegooid.....
![]()
Lub zei tegen me: "De dag voor je een wedstrijd hebt moet je trainen en de dag daarvoor moet je rusten, zodat je fit op je wedstrijd komt."
Ik weet niet wat de achterliggende theorie ervan is maar Lub is oud en wijs genoeg om dit soort shit te weten.![]()
![]()
Lub zei tegen me: "De dag voor je een wedstrijd hebt moet je trainen en de dag daarvoor moet je rusten, zodat je fit op je wedstrijd komt."
Ik weet niet wat de achterliggende theorie ervan is maar Lub is oud en wijs genoeg om dit soort shit te weten.![]()

Wel een beetje.

Ik weet 't niet, ik doe maar wat. Ik concludeerde er uit dat het niet erg is de dag voor je wedstrijd gewoon normaal licht te trainen. Ik ga niet squatten of deadliften ofzo.Als ik daar 100% van overtuigd zou zijn had ik wel meer van hem aangenomen.
En uit dit antwoord concludeer ik dat jij ook niet 100% overtuigd bent want anders had je wel precies gedaan wat hij zei....![]()
Ja, ik ga alleen ff roeien, powercurlen, stretchen en RC-shit doen voor m'n schouders.Het kan ook niet echt kwaad als je idd maar heel licht traind. Net genoeg om je spieren op spanning te brengen.
Hehe, wat is goed? Het ging beter..Vorige week heb je toch ook getraind? En de wedstrijd ging wel goed.

Ja, ik ga alleen ff roeien, powercurlen, stretchen en RC-shit doen voor m'n schouders.
Hehe, wat is goed? Het ging beter..![]()