MuscleMeat

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Of stroop te gebruiken ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
www.mammoetsport.nl zoek op hars of hechtspray...:rolleyes:binnen twee dagen in huis (ik wel)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

smsje gezien ?? hoor het wel........

Heb nog de hamer geprobeerd maar ik hou 'em niet meer echt zonder hars. Ben dus vanavond ook maar, in een wanhopige poging om hars te vinden, naar 't bos gegaan waar ik al eerder een boom had omgekapt en heb daar een gat geslagen in een van de (naald)bomen met een potje eronder. Morgen checken.

Hardcore :hedbang:

Zie het al voor me. Tjok met zijn potje het bos in. En flower huppelt er met een mandje achteraan om bloempjes te plukken.

en toen kwam de grote boze Reus uut Grûn...:D

• #1.208
@Wul: Jep, ik ben er dinsdagavond. Wel in m'n eentje weliswaar. Martos speelt inmiddels bij het hoogste niveau waterpolo en moet daar 6x per week voor trainen en heeft dus weinig tijd voor HG.

Heb nog de hamer geprobeerd maar ik hou 'em niet meer echt zonder hars. Ben dus vanavond ook maar, in een wanhopige poging om hars te vinden, naar 't bos gegaan waar ik al eerder een boom had omgekapt en heb daar een gat geslagen in een van de (naald)bomen met een potje eronder. Morgen checken.

gaat enkel werken als je het opwarmt en mengt met terpentijn.

@Wul: Jep, ik ben er dinsdagavond. Wel in m'n eentje weliswaar. Martos speelt inmiddels bij het hoogste niveau waterpolo en moet daar 6x per week voor trainen en heeft dus weinig tijd voor HG.

leuk dat ie even afbericht.....not.. :(
wat is er toch met jullie younsters....?

Zie je morgen dan, uurtje of 7 ?

• #1.213

Hij gaat niet helemaal niet meer meedoen, gewoon minder. Ik zal 'em zeggen jou te contacten en data door te geven wanneer hij wel en niet komt...

7 klinkt goed. :D

• #1.214
Schema eindelijk in elkaar gezet. Ben een beetje aan't kloten met OH-squats omdat ik geen idee heb hoe snel de progressie daarmee gaat. Voorlopig hou ik 't op 5kg bovenop m'n sets per week de eerste 6 weken.

OH-squat:
3x40
3x45
3x50
3x55
3x60

Bank:
5x70
5x75
5x80
5x85
5x90

Chins:
5xBW+10
5xBW+15
5xBW+20
5x1xBW+40

Doe je die OH squat voor HG?!

't Werkt niet. Waarom is er nooit iemand die zegt: "Doe niet zo ****ing idioot!"?:o

Ik had gister 1 minuut gezocht maar ik kon't niet vinden en was 't al gelijk zat dat ik 't niet kon vinden dus probeerde ik dit maar.

Daar ben ik toch voor..?

Stelletje aso's, die jeugd van tegenwoordig. :S (Ik meen het.)

Schatje...

Laat die vent van je eens een ander kapsel aanmeten...
Nog effe en hij mag met de vrouwen meegooien :D
(waren de woorden van mijn vrouw)

Haha, ik hoorde het ja. :D Ik vind z'n haarlengte leuk maar het mag wel wat minder bol en ballerig. :p

ballerig.... inderdaad :D

TIP van de dag: koop een pot gel ;)

Of gebruik een haarnetje net zoals mij. Tis wel de ideale manier om aan te komen als het bulken niet werkt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven