Het stelt me te concentreren op de lessen die de IJzer heeft voor mij. Leren over wat u van wordt gemaakt is altijd tijd goed besteed, en ik heb geen betere leraar gevonden. Het ijzer had me geleerd hoe te leven. Het leven is in staat om van het rijden je uit je geest. De manier waarop het allemaal op neer komt deze dagen, het is een soort wonder als je niet gek. Volken afgezonderd uit hun lichaam geworden. Ze zijn niet langer geheel.
Ik zie ze verhuizen van hun kantoren om hun auto's en aan hun suburbane woningen. Ze benadrukken out voortdurend, ze wakker, ze slecht eten. En ze gedragen zich slecht. Hun ego de vrije loop; ze worden gemotiveerd door hetgeen uiteindelijk hen een zware beroerte zal geven. Zij hebben behoefte aan de ijzer geest.
Door de jaren heen heb ik gecombineerd meditatie, actie, en de ijzer tot één kracht. Ik ben van mening dat wanneer het lichaam is sterk, de geest denkt sterke gedachten. Tijd besteed weg van de ijzer maakt mijn geest gedegenereerd. Ik wentelen in een dikke depressie. Mijn lichaam wordt afgesloten mijn gedachten.
De IJzer is de beste antidepressivum die ik ooit heb gevonden. Er is geen betere manier om de zwakte te vechten dan met kracht. Zodra de geest en het lichaam zijn ontwaakt om hun ware potentieel, is het onmogelijk om terug te keren.
The ijzer liegt nooit aan u. U kunt buiten te lopen en te luisteren naar alle soorten van praten, krijgt te horen dat je een god of een totaal kl***zak. The ijzer zal altijd schoppen je het echte deal. De IJzer is de grote referentiepunt, de Alwetende perspectief gever. Altijd daar als een baken in het pikkedonker. Ik heb de ijzer gevonden om mijn grootste vriend. Het freaks nooit op mij, nooit loopt. Vrienden kunnen komen en gaan. Maar twee honderd pond is altijd tweehonderd pond.