AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

Even een vraag voor de PS3 gebruikers:

Ik wil me ook COD MW2 halen, heb deel 1 al een lange tijd, en wou altijd een router halen voor online te gaan, waar ik na een jaar nog steeds niet heb gedaan (FAIL).
maar nu de nieuwe MW2 uit is wil ik echt online gaan.

Iemand die me een goede router kan aanbevelen? en hoe moet ik hem precies aansluiten op me internet provider?
KEUN

Volgens mij maakt het niet zoveel uit. Ik heb het ook via een router ik heb zo'n dingetje van 20euro bij zo'n computer winkeltje gekocht. Aansluiten is makkelijk hoeveel van die internet ingangen heb je?

Welke zouden jullie nemen?

ACOG Scope of Holographic Sight?

ACOG zoomt teveel in voor targets die dichtbij zijn, maar voor verre targets is hij geweldig.:(

neem de Holographic Sight ik heb daar veel meer aan ;)

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

en je hebt die nieuwe Sight die vindt ik persoonelijks het fijnst

Holographic vind ik fijner. Is ook prima te doen voor de verre targets

Volgens mij maakt het niet zoveel uit. Ik heb het ook via een router ik heb zo'n dingetje van 20euro bij zo'n computer winkeltje gekocht. Aansluiten is makkelijk hoeveel van die internet ingangen heb je?
ik weet wel dat er verschillende routers, qua bereik stel je hebt je ps3 op je kamer moet je vanaf de internet aasluiting een hebben die 2-3 verdiepingen bereik heeft.
momenteel staat de ps3 onder, en de aansluitingen weet ik niet, ik dacht dat de router ergens tussen moest en de kabel splitsen(heb me hier nog nooit echt in verdiept)

ik weet wel dat er verschillende routers, qua bereik stel je hebt je ps3 op je kamer moet je vanaf de internet aasluiting een hebben die 2-3 verdiepingen bereik heeft.
momenteel staat de ps3 onder, en de aansluitingen weet ik niet, ik dacht dat de router ergens tussen moest en de kabel splitsen(heb me hier nog nooit echt in verdiept)

Nu ga je wel hele moeilijk vragen stellen heb me er zelf ook niet in verdiept maar ik doe het als volgt. PS3 staat op mn kamer en de PC beneden. Ik doe beneden een kabel van een aantal meter in de router en die kabel gaat omhoog naar m'n PS3 en alles doet het :D Maar jij bedoelt het zeker niet op deze manier?:rolleyes:

Nu ga je wel hele moeilijk vragen stellen heb me er zelf ook niet in verdiept maar ik doe het als volgt. PS3 staat op mn kamer en de PC beneden. Ik doe beneden een kabel van een aantal meter in de router en die kabel gaat omhoog naar m'n PS3 en alles doet het :D Maar jij bedoelt het zeker niet op deze manier?:rolleyes:
hmm ik had volgens mij een draadlooze router in gedachte:rolleyes:
maar je kan wel gewoon op de computer(internet) en tegenlijk op je ps3 online gamen?

Welk lvl zijn jullie jongens? ik zelf 27 nu :p Na 3 dagen :p

Er was iemand na 1 dag al 47 echt wtf.

Zijn trouwens wel superveel challenges vallen haast nooit alemaal te completen.

Ik speelde vandaag spec ops .. wat is dat toch ****ing AWESOME!!! samen met een vriend

Wat een bende nerds hier. :p

• Topic Starter Topic Starter
geweldig die special ops heb nu al zoon 14 sterren :)
Jaa spec ops zijn zeker wel lache, alleen wel moeilijk soms..
Laatste paar potjes gingen goed :eek:
Free for all 30 kills, 30 kills, 25 kills, 28 kills, 27 kills, en 29 kills. Heb al een aantal keer in de AC-130 gezeten erg mooi om die lui vanuit de lucht neer te knallen en als je ze raakt dan hoor je ze schelden :D:D Vanavond weer even verder zit nu op een ruime lv 20
haha same here:D

Welke zouden jullie nemen?

ACOG Scope of Holographic Sight?

ACOG zoomt teveel in voor targets die dichtbij zijn, maar voor verre targets is hij geweldig.:(
holographic.. als je niet met een klein stipje ver kan mikken dan ben je gewoon slecht
Welk lvl zijn jullie jongens? ik zelf 27 nu :p Na 3 dagen :p

Er was iemand na 1 dag al 47 echt wtf.

Zijn trouwens wel superveel challenges vallen haast nooit alemaal te completen.
zit nu zelf op level 17 of zo, speel het niet bijzonder veel.. maar idd suuper veel challenges, maar is wel leuk.. elk potje wel weer een challenge en level up:)

Krachttraining/BB is voor prutsers :D
Hahahah:D

zit nu trouwens op een kill : death ratio van gemiddeld 2.25.. dat is het hoogste uit mijn lijst, alleen iemand die BlackAge heet (engelsman) zit hoger.. met 2.32 maar ik heb vaak dan rond de 20 kills en 4 deaths, maar tot nu toe altijd wel maps die ik nog niet ken en dan is het altijd even bekijken.. en vaak mindere score.. zoals 12 om 8

zit nu trouwens op een kill : death ratio van gemiddeld 2.25.. dat is het hoogste uit mijn lijst, alleen iemand die BlackAge heet (engelsman) zit hoger.. met 2.32 maar ik heb vaak dan rond de 20 kills en 4 deaths, maar tot nu toe altijd wel maps die ik nog niet ken en dan is het altijd even bekijken.. en vaak mindere score.. zoals 12 om 8

pc?

Nice. Ik ga serieus te veel dood, al ging het gister beter. De oude MW was ik iig 2000 x beter in vorm. Maar ik kom wel langzaam aan terug. Lekker search en destroy potjes ownen :D

Nice, zit zelf maar aan 1.54

Nee, Ps3.. ik denk dat ik op de PC nog wel beter zou zijn geweest:P
was echt pro met MOHAA duizend jaar terug..
Nice. Ik ga serieus te veel dood, al ging het gister beter. De oude MW was ik iig 2000 x beter in vorm. Maar ik kom wel langzaam aan terug. Lekker search en destroy potjes ownen :D
ik was met MW1 ook wel redelijk goed, had alleen in het begin zwaar mn ratio verdoet en laat daar ook gewoon vrienden op spelen dus ik heb daar maar ratio van 1.35 ofzo..
Nice, zit zelf maar aan 1.54
keep practicing:)

Wat een schijtlvls zitten er trouwens tussen

Wasteland en Estate echt wtf. Overal maar echt overal campers. van die noobs die niet kunnen gamen en dan ergens in een hoekje gaan zitten echt zo irritant

Wat een schijtlvls zitten er trouwens tussen

Wasteland en Estate echt wtf. Overal maar echt overal campers. van die noobs die niet kunnen gamen en dan ergens in een hoekje gaan zitten echt zo irritant

Inderdaad. Zwaar irritant. Ben normaal gesproken een rusher, maar moet hier behoedzaam te werk gaan. Gezien mijn k/d-ratio lukt dat nog niet echt :D

Terug
Naar boven