Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

Vanaaf wat hele aardige potjes gehad, ging echt top! Zit geloof ik alweer tegen de 30 en KDratio ook iets gestegen. Alleen S&D teveel deaths maar ik heb mijn favo S&D outfit dan ook nog niet.

Ben aan het afkicken van mw2 :o
Juist Borderlands gekocht, is ook wel goed spel eigenlijk :)

ik gebruik ook altijd claymores en scavenger, vaak als ik snipe dan zorg ik dat een paar me beschermen, en ja soms blijven zo maar terugkomen en elke keer over dezelfde claymores lopen :roflol:

Dat one man army is echt een uitvinding voor mij:o Je kan unlimited Claymores neerzetten? Ik ging gister even checken maar volgens mij heb ik er 3 geteld voordat de boel weer af ging. Iemand bevestiging? In theorie kan je de hele boel vastzetten met claymores vs C4?

Ik gebruik vrijwel alleen C4. Vooral met domination op de vlag tyfen (en door dat filmpje nu op het plafond.. Verdomd wat simpel..)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.166
Dat one man army is echt een uitvinding voor mij:o Je kan unlimited Claymores neerzetten? Ik ging gister even checken maar volgens mij heb ik er 3 geteld voordat de boel weer af ging. Iemand bevestiging? In theorie kan je de hele boel vastzetten met claymores vs C4?

Ik gebruik vrijwel alleen C4. Vooral met domination op de vlag tyfen (en door dat filmpje nu op het plafond.. Verdomd wat simpel..)
Lijkt me stug dat je er 3 kan neerzetten;)
want als je er 2 hebt staan, ontploft de eerste zodra je de 3e neerzet:)
btw dat met die c4, wtf man dat had ik een weekje terug zelf geprobeerd bij onder andere terminal met demolition en SnD. Daar ligt de bom in dat hoekje van het vliegtuig en kan je hem zo op het plafond plakken zonder dat mensen het zien.. Mensen nakken echt mijn tactieken :( Maar opzich komem zulke dingen gewoon voort uit logisch nadenken..
die c4 bij domination ga ik eens proberen ja! zodra je hoort 'enemy's taking A!' lekker af laten gaan en soms heb je dan zeker dubbel kill :D?

Ben me de afgelopen dagen minder druk aan het maken + schelden. Ik werd echt gefrustreerd van het spel omdat ik niet meer zo goed ging als eerst. Nu heb ik samen met een scheldende vriend van me afgesproken om te chillen tijdens het spelen en 'met een glimlach te spelen'. wat natuurlijk overdreven is maar werkt wel:)

• #2.167

heb je even tijd voor een potje domination :D?
ohja moet je me wel weer ff opnieuw toevoegen :o

Lijkt me stug dat je er 3 kan neerzetten;)
want als je er 2 hebt staan, ontploft de eerste zodra je de 3e neerzet:)
btw dat met die c4, wtf man dat had ik een weekje terug zelf geprobeerd bij onder andere terminal met demolition en SnD. Daar ligt de bom in dat hoekje van het vliegtuig en kan je hem zo op het plafond plakken zonder dat mensen het zien.. Mensen nakken echt mijn tactieken :( Maar opzich komem zulke dingen gewoon voort uit logisch nadenken..
die c4 bij domination ga ik eens proberen ja! zodra je hoort 'enemy's taking A!' lekker af laten gaan en soms heb je dan zeker dubbel kill :D?

Ben me de afgelopen dagen minder druk aan het maken + schelden. Ik werd echt gefrustreerd van het spel omdat ik niet meer zo goed ging als eerst. Nu heb ik samen met een scheldende vriend van me afgesproken om te chillen tijdens het spelen en 'met een glimlach te spelen'. wat natuurlijk overdreven is maar werkt wel:)

Ik dacht al dat er een of andere focker met sitrep mijn claymores aan het rippen was. Wel apart dat ze dan ontploffen en niet gewoon weggaan net zoals dat als je bijv doodgaat. Het is ook wel logisch btw. Anders zou elk level vol staan met die rommel en was het niet meer te spelen.

Feit is wel dat je bijv een claymore en een C4 val kan zetten dmv shiften van class en nadat de boel is afgegaan nog een x kan doen.. Ik zie het alleen niemand doen?

Idd bij "losing A!" dubbel tap op vierkantje en je kan (als je goed timed) zelfs een multikill krijgen. Potje is goed. Ik kan niet vaak ivm stage en dan alleen s'avonds en ik kan nog steeds niet chatten ivm "parental restrictions" dus.. :D

beetje noob strategie, maar wel eens iets om te proberen als ik opgejaagd ben door campers enzo :D

Zullen ze me wel vies hard uitschelden na de game :o

Laatst bewerkt:
Toch maar weer eens de AC130 ingesteld, maar kan er echt niets mee. Gisteren ff een potje FFA, AC130 gehaald, en dan slechts een paar kills:(

Toch maar weer eens de AC130 ingesteld, maar kan er echt niets mee. Gisteren ff een potje FFA, AC130 gehaald, en dan slechts een paar kills:(
Vind chopper gunner veeeeel beter :p alleen het emblem dat je krijgt als je 1000 kills hebt met ac130 is wel nog nice

vanavond ben ik online , wie heeft er zin in een team deatmatch?

• #2.173
hmm ik wil 1000 kills met stealth bomber, dat ding is echt vaak waardeloos :o
hahaha maar ik ben volhardend!

AC130 vind ik ook niet geweldig, vind choppergunner beter.

Airstrikes vind ik ook klote, op de harrier strike na dan.

Speel nu met Predator, Harrier en Pavelow, volgende unlock pak ik de Chopper gunner, weet alleen nog niet voor welke van de 3 in de plaats.

Daarnaast Scar-H + silencer. Scavenger pro, cold blooded pro en ninja pro + claymores.

Dat vind ik echt een meesterlijke combinatie.

voor pavelow natuurlijk dan, ik wissel tussen die 2 af en toe, want pavelow pakt ook aardig wat kills altijd. :D

voor pavelow natuurlijk dan, ik wissel tussen die 2 af en toe, want pavelow pakt ook aardig wat kills altijd. :D

ja inderdaad, die doet het altijd goed, daarom dat ik ook twijfelde om misschien de predator missile eruit te gooien aangezien ik voor die ook alle challenges al voltooid heb.

• #2.180
hmm **** de stealth bomber, zelfs 1000 kills met sentry gun is makkelijker.
Daar ga ik nu ook voor ghehe..

Terug
Naar boven