- Waardering
- 1.093
Je zet er één neer, loopt over een dode enemy heen en je hebt weer een claymore.
aaah op die fiets. zo even proberen haha.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zet er één neer, loopt over een dode enemy heen en je hebt weer een claymore.
Je kan unlimited Claymores neerzetten? Ik ging gister even checken maar volgens mij heb ik er 3 geteld voordat de boel weer af ging. Iemand bevestiging? In theorie kan je de hele boel vastzetten met claymores vs C4?Lijkt me stug dat je er 3 kan neerzettenDat one man army is echt een uitvinding voor mijJe kan unlimited Claymores neerzetten? Ik ging gister even checken maar volgens mij heb ik er 3 geteld voordat de boel weer af ging. Iemand bevestiging? In theorie kan je de hele boel vastzetten met claymores vs C4?
Ik gebruik vrijwel alleen C4. Vooral met domination op de vlag tyfen (en door dat filmpje nu op het plafond.. Verdomd wat simpel..)

Maar opzich komem zulke dingen gewoon voort uit logisch nadenken..
?
heb je even tijd voor een potje dominationDat one man army is echt een uitvinding voor mijJe kan unlimited Claymores neerzetten? Ik ging gister even checken maar volgens mij heb ik er 3 geteld voordat de boel weer af ging. Iemand bevestiging? In theorie kan je de hele boel vastzetten met claymores vs C4?
Ik gebruik vrijwel alleen C4. Vooral met domination op de vlag tyfen (en door dat filmpje nu op het plafond.. Verdomd wat simpel..)
?
Lijkt me stug dat je er 3 kan neerzetten
want als je er 2 hebt staan, ontploft de eerste zodra je de 3e neerzet
btw dat met die c4, wtf man dat had ik een weekje terug zelf geprobeerd bij onder andere terminal met demolition en SnD. Daar ligt de bom in dat hoekje van het vliegtuig en kan je hem zo op het plafond plakken zonder dat mensen het zien.. Mensen nakken echt mijn tactiekenMaar opzich komem zulke dingen gewoon voort uit logisch nadenken..
die c4 bij domination ga ik eens proberen ja! zodra je hoort 'enemy's taking A!' lekker af laten gaan en soms heb je dan zeker dubbel kill?
Ben me de afgelopen dagen minder druk aan het maken + schelden. Ik werd echt gefrustreerd van het spel omdat ik niet meer zo goed ging als eerst. Nu heb ik samen met een scheldende vriend van me afgesproken om te chillen tijdens het spelen en 'met een glimlach te spelen'. wat natuurlijk overdreven is maar werkt wel![]()

beetje noob strategie, maar wel eens iets om te proberen als ik opgejaagd ben door campers enzodie c4 bij domination ga ik eens proberen ja! zodra je hoort 'enemy's taking A!' lekker af laten gaan en soms heb je dan zeker dubbel kill?

Vind chopper gunner veeeeel beterToch maar weer eens de AC130 ingesteld, maar kan er echt niets mee. Gisteren ff een potje FFA, AC130 gehaald, en dan slechts een paar kills![]()
alleen het emblem dat je krijgt als je 1000 kills hebt met ac130 is wel nog nicehmm ik wil 1000 kills met stealth bomber, dat ding is echt vaak waardeloos
hahaha maar ik ben volhardend!
Ach ja, die titels en embleems van 1000 kills met stealth bomber zie je nooit, dus daarom wil ik hem welIdd, net zo waardeloos als die airstrike... zonder hangende harrier zeg maar

Voeg maar toe (Kanezors), ben zometeen online.vanavond ben ik online , wie heeft er zin in een team deatmatch?

voor pavelow natuurlijk dan, ik wissel tussen die 2 af en toe, want pavelow pakt ook aardig wat kills altijd.![]()