MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

Uiteraard, je kan zo 2 claymores zetten ook. :)

Tegenwoordig, als ik een gebied wil verdedigen, neem ik een snelle sprint class met claymore en one man army. Zet mijn 1e claymore, switch naar een class met assault rifle, scavenger en heb vervolgens een 2e claymore. Op derail zet je zo bijvoorbeeld bij dat gebouw in het midden, de 2 ingangen vast. En je kan je vergolgens focussen op vijanden die je neerknalt vanuit de ramen.

Vuile camper :p

• Like
Waarderingen: kane
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.183
Ghehe vet filmpje barry:)
leuke potjes trouwens daarnet :o

Pff.. net tenminste één lekker potje demolition gehad. Op twee kills na een nuke.. was niet eens zo slecht gezien dat mijn harrier na 2 kills werd neergehaald en chopper na drie kills. Uiteindelijk 42/10 gespeeld. Slecht eigenlijk want ik was dus 23-0.

• #2.185
Wahahah gaat ie dat slecht noemen :P
Die 1000 kills met sentry gun wordt trouwens knap lastig, want je moet telkens die stomme care package droppen voordat je dat stomme ding eindelijk kan neerzetten :o
wordt nog een lange weg...

Die 1000 kills met sentry gun wordt trouwens knap lastig, want je moet telkens die stomme care package droppen voordat je dat stomme ding eindelijk kan neerzetten :o

Dat is idd irritant aan zo'n sentry gun; eerst die marker droppen, wachten, care package pakken en dan maakt zo'n ding ook niet uberveel kills.

Ja niet slecht-slecht maar slecht omdat ik daarna in rap tempo paar keer werd afgeknald. Uit frustratie rende ik als een kip zonder kip zonder kop rond.

Idd, sentry is klote. Heb vandaag de zilveren prestige voor precision airstrike gekregen. Blijkbaar krijg je die dus ook van harrier strikes? Is die prestige challenge van harrier kills dan alleen van de hoverende harrier?

Oh ja, mijn epic noobtube ba-da-boom class. Scar met grenade launcher, die AT4 en dan scavenger/danger close/site rep :D

Laatst bewerkt:
Oh ja, mijn epic noobtube ba-da-boom class. Scar met grenade launcher, die AT4 en dan scavenger/danger close/site rep :D

:grumble: gister weer een zooitje... ik ga het ook maar eens doen verdomme.

Ik vind btw wel dat als een een sentry netjes neerzet, je er relatief meer kills mee haalt dan een predator missile. Ik dan.. heb af en toe een triple oid maar ook soms ook niks.. En op sommige plekken kan een sentry echt ownen. Het is alleen die extra k*tmoeite die je ervoor moet doen.

Ik vind btw wel dat als een een sentry netjes neerzet, je er relatief meer kills mee haalt dan een predator missile. Ik dan.. heb af en toe een triple oid maar ook soms ook niks.. En op sommige plekken kan een sentry echt ownen. Het is alleen die extra k*tmoeite die je ervoor moet doen.

Idd, als je hem hoog zet bij highrise op of de vleugel in afghan of op de tank in het midden van invasion of meer van die slinkse plekken staat dat echt wel lekker te ratelen!

• #2.190
Ja niet slecht-slecht maar slecht omdat ik daarna in rap tempo paar keer werd afgeknald. Uit frustratie rende ik als een kip zonder kip zonder kop rond.

Idd, sentry is klote. Heb vandaag de zilveren prestige voor precision airstrike gekregen. Blijkbaar krijg je die dus ook van harrier strikes? Is die prestige challenge van harrier kills dan alleen van de hoverende harrier?

Been there, done that.. ken het inderdaad dan wordt ik ook pissig :o
dan zeg ik aan het eind (bijv. 50-10): k*t potje! omdat ik dan 4x achter elkaar ben dood gegaan op het laatst en dan zit iedereen van hou je bek man! :o

n00b verlaag je niet tot het niveau van de AT.. of noobtuben..
Idd, als je hem hoog zet bij highrise op of de vleugel in afghan of op de tank in het midden van invasion of meer van die slinkse plekken staat dat echt wel lekker te ratelen!
ja idd! Highrise laatst een potje ging wel lekker hoor.. 97-16 :) 5 sentry's, 3 harriers en 3 AC130's :)

sentry's altijd 'afzetten' van 1 kant met een claymore, is weer een extra kill:)
ohja ik heb weer wat nieuws bedacht, voor als ik C4 op zak heb en even moet liggen in een potje om bijv. de AC130 te besturen:
ik ga liggen en doen onder m'n torso een C4, als zij mij dan neerknallen gaan zij best ook vaak neer:)
is mij in ieder geval al 2 keer gelukt. Het is niet erg rendabel maar je moet ze eens horen aan het eind van het potje :o
ge-ni-aal:D

n00b verlaag je niet tot het niveau van de AT.. of noobtuben..

sentry's altijd 'afzetten' van 1 kant met een claymore, is weer een extra kill:)
ohja ik heb weer wat nieuws bedacht, voor als ik C4 op zak heb en even moet liggen in een potje om bijv. de AC130 te besturen:
ik ga liggen en doen onder m'n torso een C4, als zij mij dan neerknallen gaan zij best ook vaak neer:)
is mij in ieder geval al 2 keer gelukt. Het is niet erg rendabel maar je moet ze eens horen aan het eind van het potje :o
ge-ni-aal:D

Ach, waarschijnlijk doe ik het een half potje en kom ik erachter dat het voor geen meter werkt. Tenminste, als je je kill/death op een respectabel niveau heb zitten. Volgens mij zitten al die gasten ruim onder de 1.5.

Die van die C4 is wel nice idd.. maak het ook te vaak mee dat ik een nuke mis doordat ik ondertussen gevonden wordt. hulpeloos met een koffertje in mijn handen..

Prestige is KAK in het begin DX

Wie joint er soms FFA, om nuke boosters af te slachten? Was er niet echt van op de hoogte dat dit zoveel voorkwam ??? Hilarisch dit filmpje, kerel met zijn piepstem ook nog aan het zeuren :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=0AQPF5EKTI4

Wist het ook niet tot ik een filmpje zag. Gaat zo'n gast achter ze aan met een RPG..ook lachen

nou heb me 10 EMP emblem ook gehaald :) die hoef ik dus niet meer te unlocken in de volgende prestige :) nu chopper en AC op 1000 kills halen :) vandaag en gister al meedere potjes 26-0 of meer gespeelt xD nuken is zo easy haha

Hmm heb gisteren Battlefield Bad Company 2 gekocht.
Veeeeel beter dan de demo blijkbaar :p
Zal ff minderen met mw2 nu :)

Haha heb er net een zalige behaald:

Get the winning kil in a game by killing an enemy by shooting his C4 trough a wall( in eigen woorden gezegd)

Was echt lachen... :)

Terug
Naar boven