XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

Haha heb er net een zalige behaald:

Get the winning kil in a game by killing an enemy by shooting his C4 trough a wall( in eigen woorden gezegd)

Was echt lachen... :)
Nice :p je zou m'n respect krijgen, moest je avatar nu van Anderlecht zijn ipv brugge :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202
Iemand die de desert eagle .50 akimbo heeft? ik vind hem zeeker lekker:)

Iemand die de desert eagle .50 akimbo heeft? ik vind hem zeeker lekker:)

Rafica > Desert eagle

Blijft gewoon het beste secondary weapon! Met fmj erop moet je meestal maar 1keer knallen...

De accuracy van desert eagle suckt al hard en dan nog eens akimbo? Die balk is dan leeg volgens mij:p

• #2.204
Rafica > Desert eagle

Blijft gewoon het beste secondary weapon! Met fmj erop moet je meestal maar 1keer knallen...

De accuracy van desert eagle suckt al hard en dan nog eens akimbo? Die balk is dan leeg volgens mij:p
ghehe, ik heb de raffica ook akimbo, maar ben zeer gecharmeerd door de uitstraling die de DE heeft.. en de nostalgie va MW1..
Akimbo is hij voor shortrange erg goed, hij schiet ontygelijk snel achter elkaar;)

aaah het begint weer te komen, ga nu gewoon echt voor de XP punten spelen, dus alle dingen voor de wapens vrij spelen etc.

• #2.206
gister een UMP45 met thermal sight opgepakt.. Wist niet eens dat dat kon :o
wat een poep!!

Rafica > Desert eagle

Toch kill ik makkelijker met de PP, maar misschien een kwestie van wennen. Nou ben ik ook niet supergoed hoor, met een k/d van 0.82:D

vandaag twee zieke eind kills gemaakt in TDM, twee 360 fast-scoop.
wou eigenlijk een sneaky 360-jump-fastscoop maken nog maar kreeg de kans er niet voor.

• #2.209
vandaag twee zieke eind kills gemaakt in TDM, twee 360 fast-scoop.
wou eigenlijk een sneaky 360-jump-fastscoop maken nog maar kreeg de kans er niet voor.
Ik ben echt allang over m'n intervention gekheid heen :p
doe mij maar weer het beste wapen van het spel: UMP45 :)
One man army is trouwens DE shit!
claymore zetten, gear wisselen, claymore zetten, gear wisselen en als er 1 afgaat kan je meteen weer nieuw neerzetten.. flash op? gear wisselen! semtex op? gear wisselen! pro is het toch maar 2 seconden hoog uit dat hij wisselt:)
en hij beat scavenger omdat je niet per se iemand hoeft neer te maaien en wachten, hopen op pakketjes van tegenstanders om je ammo etc bij te vullen;)
one man army pro ftw!

Intervention blijft leuk, derjust nog ganse tijd quickscope matches gedaan.

Morgen zit er ook quickscope onderdeel in de clanwar :D

Deze namiddag een uurtje knallen afgesloten met een lekker demolition match (speel vaak Mosh pit).
Ik was eens alleen aan het spelen, gewoon spel gejoined zonder vrienden.
Game gewonnen uiteraard, ik had meer dan dubbele kills dan de 2de in het spel en de meeste punten. 56-5-11 met enkel melee.
Rondlopen als een gek dus.
Marathon pro
Lightweight pro
Commando pro

Ump45 FMJ
M9 Tactical knive
Semtex
Stun granate

Geen killstreak awards.

Van de tegenpartij zijn er van begin tot het einde maar 2 gebleven, al de rest ging lopen, omdat ze blijkbaar het schijt hadden aan mij LOL

• #2.212
Deze namiddag een uurtje knallen afgesloten met een lekker demolition match (speel vaak Mosh pit).
Ik was eens alleen aan het spelen, gewoon spel gejoined zonder vrienden.
Game gewonnen uiteraard, ik had meer dan dubbele kills dan de 2de in het spel en de meeste punten. 56-5-11 met enkel melee.
Rondlopen als een gek dus.
Marathon pro
Lightweight pro
Commando pro

Ump45 FMJ
M9 Tactical knive
Semtex
Stun granate

Geen killstreak awards.

Van de tegenpartij zijn er van begin tot het einde maar 2 gebleven, al de rest ging lopen, omdat ze blijkbaar het schijt hadden aan mij LOL

marathon muppet!
wel nette score:) is inderdaad wel chill als je kill score 2x zoveel of meer is dan de 2e hoogste kill score:)
Helemaal als je dan nog MVP en Supernatural heb :)

Hoe zit dat trouwens met jullie met de accolades?
Immortal: 870 x
MVP: 290 x
Supernatural: 110 x
The Show: 10 x ofzo :o

Ohja ook niet geheel onbelangrijk.. ongeveer 2000 matches gespeeld, waarvan 1100 of zo verloren en 900 gewonnen (ratio 0,84)

ik zit nu ook rond dat ratio, met een winning streak van 28 :D ( even uit me hoofd ) hoogste van me vrienden haha.

• #2.214
Hoger dan ik! Laatste keer dat ik had gekeken was hij 12 of zo :(

Net met 1 sniperbullet een triple kill gemaakt waarvan 2 headshots:D Iemand?

31-3 net killstreak van 25, ( predator - harier - pave low ) gasten OMFG, ze blijven maar komen. Steeds precies hetzelfde hahaha

danger close werkt ook voor je predator, n00tube etc. ?

Terug
Naar boven