AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

hmm oke dat is wel chill :)

Net 3e prestige ingegaan, alweer level 17 ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.223
Nice, ben zelf ook prestige 3, level 70 en ik ga moooi niet meer prestigen..
Ik ga trouwens nu ff online..

Ik zit aan een 1.25 win ratio, ligt laag omwille ik vaak alleen speel.
De mannen waar ik mee samen speel, spelen enkel met elkaar, hun ratio zit boven 2.50.

Ik hou trouwens van martathon en lightweight, ik ben wel een runner.(vandaar dat ik zo'n pest heb aan campers)

Zit nu op lvl 65 dacht ik, 4de prestige. Kortelings aan de 5de beginnen.
Ik zoek ze wel alle 10 uit te maken.

Laatst bewerkt:
net eindelijk een keer de nuke gehaald op derail :D

• #2.228
Ach ja, als runner kan je een hekel hebben aan campers, maar als ik in mijn tegen partij 3 marathon muppets heb, ga ik chill door het level heen hoor.. dan ga ik niet rushen.
En als ze écht hardnekkig zijn ga ik gewoon lekker zitten campen ergens boven, daar komen ze toch nooit.. dan knal ik ze lekker af:)
Eigenlijk zouden ze bijv. marathon en lightweight samen in 1 Perk moeten doen zeg maar. Dus dat je moet kiezen tussen óf lang rennen óf hard sprinten..
Anyways, weer gestopt met S&D omdat niemand dat wil spelen:( gevolg: Kill death ratio in 2 dagen van 2,73 naar 2,77 :) ging érg snel..
Ohja zonder nukes en chopper gunners:)

Laatst bewerkt:
FMJ vergroot geen kogelschade, enkel door muren. Wat je daar zegt is dus onzin.

Damage vergroot in het ALGEMEEN = zie balk bij wapen

Als het je daardoor beter door muren kan schieten, dan kan je toch ook beter door mensenvlees knallen?

Laatst bewerkt:
wel met pave low :D ? haha

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Damage vergroot in het ALGEMEEN = zie balk bij wapen

Als het de schade vergroot om door muren te schieten, dan geldt dit ook voor iemand door zijn kop te schieten. Denk eerst logisch na zou ik zo zeggen...

Ik zou zeggen kijk het filmpje in de post van Fodman

• #2.231
nee ook niet pave low;)
ik heb nu gewoon precision airstrike, harrier, ac130..
ik ben goed op weg met alledrie 1000 kills te halen:)
pave low, predator, chopper gunner heb ik al 1000 kills mee;)
met de P.A. zit ik nu op ongeveer 450 kills, de harrier op 800 kills en de ac130 op 600 kills ofzo :) harrier heb ik iets vaker gebruikt, is ook te zien;)

Dat is ook de chillste imo van die 3 dan he :)

Heerlijk altijd als je je harier haalt en UAV gaat net online

zoooo... al vanaf dat ik prestige heb gedaan.. iets van 1.5-2 weken geleden heb ik al niet meer kunnen gamen.
straks maar es kijken of ik er weer es tijd voor vrij kan maken. zal wel weer slecht gaan nu :roflol:

zo weer aan P3 begonnen albijna lvl 25 :) beetje tuben naar 45 :P en dan eazemode kills halen :)

One Man Army Pro
Donger Close Pro
Scrambler Pro

Predator
Harrier
Chopper

TUBE!!

Ach ja, als runner kan je een hekel hebben aan campers, maar als ik in mijn tegen partij 3 marathon muppets heb, ga ik chill door het level heen hoor.. dan ga ik niet rushen.
En als ze écht hardnekkig zijn ga ik gewoon lekker zitten campen ergens boven, daar komen ze toch nooit.. dan knal ik ze lekker af:)
Eigenlijk zouden ze bijv. marathon en lightweight samen in 1 Perk moeten doen zeg maar. Dus dat je moet kiezen tussen óf lang rennen óf hard sprinten..
Anyways, weer gestopt met S&D omdat niemand dat wil spelen:( gevolg: Kill death ratio in 2 dagen van 2,73 naar 2,77 :) ging érg snel..
Ohja zonder nukes en chopper gunners:)
mattie, ik ben hellemaal into S&D nu! voornamenlijk omdat ik het sluipen met me sniper geweldig vind, en dan als laatste kill een 360 fast-scoop maken, heb er tot nu toe al 3 gemaakt, gister ook nog ene in Derail. je had ze moeten horen mijn team/andere team, geweldig.
(speelde samen met een vriend maar hij vind S&D niks, ik heb raar genoeg al mijn 3 360 scoops gemaakt waar hij bij was.

mattie, ik ben hellemaal into S&D nu! voornamenlijk omdat ik het sluipen met me sniper geweldig vind, en dan als laatste kill een 360 fast-scoop maken, heb er tot nu toe al 3 gemaakt, gister ook nog ene in Derail. je had ze moeten horen mijn team/andere team, geweldig.
(speelde samen met een vriend maar hij vind S&D niks, ik heb raar genoeg al mijn 3 360 scoops gemaakt waar hij bij was.

Wat moet ik me by een 360 scoop voorstellen? Een rondje draaien en dan scoop/schieten?

Verder: ik zet het nog maar een x neer omdat ik toch wel een reactie had verwacht:( Een TrIpLe KiLL met 1 sniperbullet waarvan 2 headshots:eek: Iemand ooooit meegemaakt?

Wat moet ik me by een 360 scoop voorstellen? Een rondje draaien en dan scoop/schieten?

Verder: ik zet het nog maar een x neer omdat ik toch wel een reactie had verwacht:( Een TrIpLe KiLL met 1 sniperbullet waarvan 2 headshots:eek: Iemand ooooit meegemaakt?
exacly, ik doe het ook alleen bij de eind kill, anders doe ik het voor niks, plus je moet ook wel skills hebben om het te kunnen doen. en het is gewoon naaiend voor het andere team.

ik heb alleen double headshot gehad, triple nog niet:(

exacly, ik doe het ook alleen bij de eind kill, anders doe ik het voor niks, plus je moet ook wel skills hebben om het te kunnen doen. en het is gewoon naaiend voor het andere team.

ik heb alleen double headshot gehad, triple nog niet:(
En dan mis je 9 vd 10 ofzo, terwijl je hem easy had kunnen uitschakelen. Lijkt me meer naaiend voor je teamleden, als er zo'n showoff bezig is. Zie er het nut niet van in, vooral dan in S&D :o

Moest je het in TDM doen om vervolgens een filmpje van te monteren, dan lijkt het me wel vet ja. :)

Laatst bewerkt:
En dan mis je 9 vd 10 ofzo, terwijl je hem easy had kunnen uitschakelen. Lijkt me meer naaiend voor je teamleden, als er zo'n showoff bezig is. Zie er het nut niet van in, vooral dan in S&D :o

Moest je het in TDM doen om vervolgens een filmpje van te monteren, dan lijkt het me wel vet ja. :)
ik heb hem nog geen 1x gefailt als ik hem probeerde, ik doe niet altijd een 360 als laatste kill alleen als ik het gevoel heb..

Terug
Naar boven