- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rafica > Desert eagle
Blijft gewoon het beste secondary weapon! Met fmj erop moet je meestal maar 1keer knallen...
Dit klopt helemaal.FMJ vergroot geen kogelschade, enkel door muren. Wat je daar zegt is dus onzin.

gevolg: Kill death ratio in 2 dagen van 2,73 naar 2,77
ging érg snel..
FMJ vergroot geen kogelschade, enkel door muren. Wat je daar zegt is dus onzin.
? hahaDamage vergroot in het ALGEMEEN = zie balk bij wapen
Als het de schade vergroot om door muren te schieten, dan geldt dit ook voor iemand door zijn kop te schieten. Denk eerst logisch na zou ik zo zeggen...

harrier heb ik iets vaker gebruikt, is ook te zien
mattie, ik ben hellemaal into S&D nu! voornamenlijk omdat ik het sluipen met me sniper geweldig vind, en dan als laatste kill een 360 fast-scoop maken, heb er tot nu toe al 3 gemaakt, gister ook nog ene in Derail. je had ze moeten horen mijn team/andere team, geweldig.Ach ja, als runner kan je een hekel hebben aan campers, maar als ik in mijn tegen partij 3 marathon muppets heb, ga ik chill door het level heen hoor.. dan ga ik niet rushen.
En als ze écht hardnekkig zijn ga ik gewoon lekker zitten campen ergens boven, daar komen ze toch nooit.. dan knal ik ze lekker af
Eigenlijk zouden ze bijv. marathon en lightweight samen in 1 Perk moeten doen zeg maar. Dus dat je moet kiezen tussen óf lang rennen óf hard sprinten..
Anyways, weer gestopt met S&D omdat niemand dat wil spelengevolg: Kill death ratio in 2 dagen van 2,73 naar 2,77
ging érg snel..
Ohja zonder nukes en chopper gunners![]()
Damage vergroot in het ALGEMEEN = zie balk bij wapen
Als het je daardoor beter door muren kan schieten, dan kan je toch ook beter door mensenvlees knallen?
mattie, ik ben hellemaal into S&D nu! voornamenlijk omdat ik het sluipen met me sniper geweldig vind, en dan als laatste kill een 360 fast-scoop maken, heb er tot nu toe al 3 gemaakt, gister ook nog ene in Derail. je had ze moeten horen mijn team/andere team, geweldig.
(speelde samen met een vriend maar hij vind S&D niks, ik heb raar genoeg al mijn 3 360 scoops gemaakt waar hij bij was.
Een TrIpLe KiLL met 1 sniperbullet waarvan 2 headshots
Iemand ooooit meegemaakt?exacly, ik doe het ook alleen bij de eind kill, anders doe ik het voor niks, plus je moet ook wel skills hebben om het te kunnen doen. en het is gewoon naaiend voor het andere team.Wat moet ik me by een 360 scoop voorstellen? Een rondje draaien en dan scoop/schieten?
Verder: ik zet het nog maar een x neer omdat ik toch wel een reactie had verwachtEen TrIpLe KiLL met 1 sniperbullet waarvan 2 headshots
Iemand ooooit meegemaakt?

En dan mis je 9 vd 10 ofzo, terwijl je hem easy had kunnen uitschakelen. Lijkt me meer naaiend voor je teamleden, als er zo'n showoff bezig is. Zie er het nut niet van in, vooral dan in S&Dexacly, ik doe het ook alleen bij de eind kill, anders doe ik het voor niks, plus je moet ook wel skills hebben om het te kunnen doen. en het is gewoon naaiend voor het andere team.
ik heb alleen double headshot gehad, triple nog niet![]()

ik heb hem nog geen 1x gefailt als ik hem probeerde, ik doe niet altijd een 360 als laatste kill alleen als ik het gevoel heb..En dan mis je 9 vd 10 ofzo, terwijl je hem easy had kunnen uitschakelen. Lijkt me meer naaiend voor je teamleden, als er zo'n showoff bezig is. Zie er het nut niet van in, vooral dan in S&D
Moest je het in TDM doen om vervolgens een filmpje van te monteren, dan lijkt het me wel vet ja.![]()