popey88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooi zo.k ben verbannen van xboxliveen k zat net weer op level 45 kon k weer gaan noobtuben met one man army

Oh sorry hoor.. ik kijk wel uit, straks verkracht je me nog stoertje!!
![]()
Button lay-out is íets anders, vooral ook omdat je voertuigen kan besturen, ben je binnen 2 dagen aan gewendik ben een modern warfare fan all the way ik zit nu in thailand en game niet zoveel maar moet zeggen de filmpjes die ik van bf 2 zag waren wel bruut... is de button layout hetzelfde als cod ? tot nu toe was ik tegen alle nieuwe shooters want cod (vooral1) was gewoon de bomb maar dit spel maakt me best nieuwsgierig

bailout is sweetass, vooral met sniperik vind e nieuwe maps wel leuk, heb het gevoel dat ik hier beter op speel![]()

Hoezo? Ik ben niet de r*tard die is verbannen vanwege stoere teksten.. wat een fail!
![]()
28 jaar oud en gaan zitten bashen over iemand zijn text ****ing zielig ik kan wel een maandje zonder mijn xbox hoor![]()
. Hoe wordt je eigenlijk prestige bij mw2?
Ik ben al voorbij level 70, de volledige scorebalk erna ook, maar ik heb nu geen doel meer precies...
Hoe krijg je prestige dan?
Hoe wordt je eigenlijk prestige bij mw2?
Ik ben al voorbij level 70, de volledige scorebalk erna ook, maar ik heb nu geen doel meer precies...
Hoe krijg je prestige dan?
Staat in het menu. Weet ff niet precies waar, maar volgens mij onder "Barracks". Maar hoezo geen doelen? Alle challenges al gehaald dan?

22 jaar oud en geband worden vanwege kinderachtige teksten.
Gast, het is toch ook gewoon lachwekkend dat je indruk wilt maken met een stoer motto en dan een dikke ban krijgt?! Tuurlijk, het is sneu dat microsoft ervoort bant maar de actie opzich is gewoon epic selfownage.