AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

lame -_-

lol
werd net uitgemaakt voor een wallhacker...
zou niet weten waarom :P
gast claimt dat hij me opgenomen heeft en gaat rapporteren... nja, hij doet ze best maar.
ik gebruik geen bots..heb niks te vrezen :P

ik ben een modern warfare fan all the way ik zit nu in thailand en game niet zoveel maar moet zeggen de filmpjes die ik van bf 2 zag waren wel bruut... is de button layout hetzelfde als cod ? tot nu toe was ik tegen alle nieuwe shooters want cod (vooral1) was gewoon de bomb maar dit spel maakt me best nieuwsgierig

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.829
ik ben een modern warfare fan all the way ik zit nu in thailand en game niet zoveel maar moet zeggen de filmpjes die ik van bf 2 zag waren wel bruut... is de button layout hetzelfde als cod ? tot nu toe was ik tegen alle nieuwe shooters want cod (vooral1) was gewoon de bomb maar dit spel maakt me best nieuwsgierig
Button lay-out is íets anders, vooral ook omdat je voertuigen kan besturen, ben je binnen 2 dagen aan gewend;)

ik vind e nieuwe maps wel leuk, heb het gevoel dat ik hier beter op speel :p

Hoe wordt je eigenlijk prestige bij mw2?
Ik ben al voorbij level 70, de volledige scorebalk erna ook, maar ik heb nu geen doel meer precies...

Hoe krijg je prestige dan?

28 jaar oud en gaan zitten bashen over iemand zijn text ****ing zielig ik kan wel een maandje zonder mijn xbox hoor :thumbs:

22 jaar oud en geband worden vanwege kinderachtige teksten :haha:.

Gast, het is toch ook gewoon lachwekkend dat je indruk wilt maken met een stoer motto en dan een dikke ban krijgt?! Tuurlijk, het is sneu dat microsoft ervoort bant maar de actie opzich is gewoon epic selfownage.

Hoe wordt je eigenlijk prestige bij mw2?
Ik ben al voorbij level 70, de volledige scorebalk erna ook, maar ik heb nu geen doel meer precies...

Hoe krijg je prestige dan?

Staat in het menu. Weet ff niet precies waar, maar volgens mij onder "Barracks". Maar hoezo geen doelen? Alle challenges al gehaald dan?

Die nieuwe maps.......wordt af en toe helemaal gek geschoten omdat ik niet weet hoe de map in elkaar steekt. Nog even wennen dus.:D

22 jaar oud en geband worden vanwege kinderachtige teksten :haha:.

Gast, het is toch ook gewoon lachwekkend dat je indruk wilt maken met een stoer motto en dan een dikke ban krijgt?! Tuurlijk, het is sneu dat microsoft ervoort bant maar de actie opzich is gewoon epic selfownage.

jij bent de enige die er op reageerd kerel, wat ik daar neer zet moet k zelf weten.
en er zijn er vast meer die zoiets hebbe staan maakt jou toch niks uit?
ik krijg de ban niet jij ;)

Terug
Naar boven