XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

jij bent de enige die er op reageerd kerel, wat ik daar neer zet moet k zelf weten.
en er zijn er vast meer die zoiets hebbe staan maakt jou toch niks uit?
ik krijg de ban niet jij ;)

Het maakt mij ook niets uit, maar ik mag toch lachen om epic selfownage? Doen we hier op DBB allemaal.

Gisteren in m'n eerste 4-5 potjes Domination gewoon 3x van die trieste nukeboosters! Wat een figuren ook....

2e DLC aangekondigd voor MW2

Nieuws | 13 mei 2010 - Activision heeft zojuist aangekondigd dat de 2e DLC onderweg is voor Call of Duty: Modern Warfare 2. Deze zal volgens Eurogamer op 3 juni verschijnen voor de Xbox 360 en schuil gaan onder de naam Resurgence Pack.

Wederom exclusief voor Xbox 360
Deze DLC zal in eerste instantie weer exclusief voor Xbox 360 gebruikers te downloaden zijn. De eerste DLC voor Modern Warfare 2, de Stimulus Pack, was namelijk ook alleen voor Xbox 360 gebruikers beschikbaar. PlayStation 3 en PC bezitters konden daar 30 dagen later pas van genieten, wat nu weer het geval zal zijn.

Uiteraard double XP weekend
Niet 1 maar 2 double XP weekenden zullen er aan gaan komen om de release van de Resurgence Pack te vieren. Het eerste weekend begint vrijdag 28 mei en het tweede op 4 juni. Info over de prijs is er nog niet, maar deze zal waarschijnlijk niet afwijken van de prijs van de eerste pack.

Denk niet dat ik deze nog ga kopen. Steeds meer vrienden kopen BF2 om de tijd tot Black ops nog even te overbruggen. Aangezien die nu voor 28 euro te koop is op zavvi denk ik dat ik eerder dat doe dan nog eens 14 euro uitgeven voor een mappack. Activision mag na al die successen wel een map pack cadeau doen!

Laatst bewerkt:
maar wat voor pack wordt het dan weer een nieuwe map pack voor 15€???

ziet dr tof uit, als lijken het wel gewoon bestaande maps uit een ander oogpunt ofso gezien, of zie ik het verkeerd

Derde plaatje is sowieso een map uit MW1. Miss is die eerste wel oud (Van de map pack uit MW1 oid) maar die heb ik nooit gekocht. Die andere zijn volgens mij gewoon nieuw.

Ik ben best wel een fan van dit spel maar ik heb absoluut niet de neiging om dit allemaal te gaan kopen..

ziet er zeker wel vet uit, maar ja weer 15€ ....
dat eerst plaatje en derde zijn maps uit cod4, weet alleen de naam niet meer, backlot en nog een.

btw call of duty black ops wordt de nieuwe cod?
het komt op 9 nov uit, best snel al en dedicated servers komen ook terug had ik ergens gelezen.

Laatst bewerkt:
1e= strike
3e= vacant

Beide afkomstig van MW1, worden dus weer 2 oude en 3 nieuwe.

O_o nu zie ik het! 1e plaatje was idd uit 1. Ze hebben wel een zooitje details toegevoegd of niet?

Idd.

Net een insane spel gehad, demolition op afghan. Twee maal killstreak opgebouwd tot chopper gunner, en met de tweede chopper gunner insane veel spawnkills gemaakt. Die gasten bleven maar spawnen in hetzelfde hoekje (C vlag, aan die zandzakken), geluid ging heel de tijd "tap tap tap tap tap tap". Ze switchte naar een cold blooded class, maar bleven er hele tijd spawne en waren dus kansloos. :D
2x kwam erop "multikill" dus das wel leuk natuurlijk

Killstreak van 41, en eindscore van 65-10.

Weer nieuwe maps? Had ik eerder moeten weten de stimulus maps vind ik geen donder aan, op overgrown en crash na :mad:

Ik vind enkel salvage k*t, de rest is in orde.

als ik dit had geweten had ik gelijk 50euro psn-card gehaald

Salvage is idd k*t :o

Gewoon weer een 20e ;) op gamecard.nu via Ideal krijg je de code meteen op je mail

als ik dit had geweten had ik gelijk 50euro psn-card gehaald

Ga je deze ook kopen dan? Twee maanden later komt Black Ops uit denk ik? Bovendien, BFBC koop je voor nog geen 3 tientjes. Ik ga hier geen 15 euro meer aan uitgeven.

Had ik al gepost, http://forum.dutchbodybuilding.com/f152/call-duty-black-ops-aangekondigd-242374/ :p

Edit: Zie dat black op november uitkomt... hmmm. Duurt nog wel even. Maar dan nog denk ik niet dat ik de nieuwe mappen koop.

Laatst bewerkt:
Je kan spijtig genoeg weinig zien in de trailer

Terug
Naar boven