MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

Wie spelen er eigenlijk nog op de Ps3? Kunnen we misschien nog een keer samen knallen...

PS3
LotusCode

PS3 Rybeara

Als ik alleen speel TDM en FFA vooral.

Dikwijls speel ik in een party met kane en nog een paar andere kerels. Dan is het vooral domination, S&D. Groundwar als we echt met veel zijn. Soms demolition. Is wel vet in een party zitten waarmee je elke match wint :D

haha mooi, dan kunnen we een keer een dbb party maken

Ik zit momenteel nog op het werk, zal je later vanavond of morgen aanvaarden ;)

dbb party zie ik wel zitten, er is niet altijd plaats in het groepje waar ik gewoonlijk mee speel. We zijn met meer dan 6 en wie eerst online is krijgt uiteraard voorkeur.

Als we dan mosh pit doen kan ik eindelijk win streak omhoog halen hehe.. :o

Ik heb je gistere toegevoegd, je was met fifa bezig zag ik.

Mosh pit in team is wel degelijk meer winning games.

Ik heb je gistere toegevoegd, je was met fifa bezig zag ik.

Mosh pit in team is wel degelijk meer winning games.

Heb ik gezien! Zag LotusCode ook online komen. Had een kameraad op bezoek, dus effe fifa gedaan. Heb gister van de ene kameraad en vanmiddag van de andere op de kloten gehad haha :eek: Ben er vanavond misschien nog wel even.

nieuwe trailer voor black ops:
http://www.youtube.com/watch?v=Xv6U7IqNis8
ziet er echt vet uit en hij komt al op 9 nov uit. ik denk niet dat er dan nog veel mensen de nieuwe mappack gaan kopen toch
btw betekent dat ze al tijdens mw2 bezig waren met black ops te maken of hoe gaat dat???

Ik zal de volgende mappack ook nog wel aanschaffen, 14euro is niet het grote geld en ik koop toch maar 1spel per jaar :p COD
Vroeger waren dat er 2, elk jaar kocht ik nog PES, maar die hebben mij pas erg teleurgesteld de laatste jaren.
En ik ben al fan van de vorige versies van pes (eerste versie was op Super nitendo)

Ik zal de volgende mappack ook nog wel aanschaffen, 14euro is niet het grote geld en ik koop toch maar 1spel per jaar :p COD
Vroeger waren dat er 2, elk jaar kocht ik nog PES, maar die hebben mij pas erg teleurgesteld de laatste jaren.
En ik ben al fan van de vorige versies van pes (eerste versie was op Super nitendo)

idd, 3 euro voor een map /care ik koop ze ook

Stimulus Pack breekt PSN record
Nieuws | 18 mei 2010 - De nieuwe Call of Duty: Modern Warfare 2 map pack, genaamd Stimulus Pack, heeft een record gebroken op PlayStation Network.

1 miljoen downloads
Community Manager Robert Bowling twitterde namelijk dat de Stimulus Pack in 1 week tijd reeds 1 miljoen keer werd gedownload. Ook op Xbox Live kende de MW2 map pack goede verkoopcijfers: 2,5 miljoen downloads in de eerste week.

Resurgence Pack
Onlangs kondigde Infinity Ward aan dat de volgende map pack, Resurgence Pack op 3 juni beschikbaar wordt gesteld op Xbox Live.

Waarom altijd eerst op Xbox? K*tconsole :D

Terug
Naar boven