MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

Ik was deze namiddag nog even online met wat maatjes, man man.
Woensdagnamiddag, veel kinder thuis van school dat was te merken, elk spel zat vol campers. Soms kropen ze wel met zen alle in 1 kamer lol.
Lekker RPG binnenknallen daar haha enkele multikills gehaald zo :p

Ik was deze namiddag nog even online met wat maatjes, man man.
Woensdagnamiddag, veel kinder thuis van school dat was te merken, elk spel zat vol campers. Soms kropen ze wel met zen alle in 1 kamer lol.
Lekker RPG binnenknallen daar haha enkele multikills gehaald zo :p

Dan was ik dus niet de enige wat dat is opgevallen.

Had wel superscore's de hele middag, alleen ik gebruikte de AT-4 in plaats van de RPG (lvl 36 :cool:)

Ik zit nu op lvl 67 en ga kortelings 7de of 8ste prestige in, ben de tel even kwijt :p

netjes dan heb ik nog even te gaan met me 3e prestige haha...

voor ik zover ben is er alweer een nieuwe CoD uit.

En iedereen trapt er weer leuk in. Nieuwe (oude) maps moeten ze gewoon gratis aanbieden. We hebben al gedokt voor die game.

Laatste tijd weinig men PS3 aangezet, derjsut nog eens een paar matchen gespeeld, nog steeds zo veel campers, man man man ...

En iedereen trapt er weer leuk in. Nieuwe (oude) maps moeten ze gewoon gratis aanbieden. We hebben al gedokt voor die game.

Bwa valt te zien hé, ik geef liever 14 euro uit aan 3nieuwe + 2 oude maps, waar ik me zeker en vast enkele uren kan mee bezigen. Dan een ander spel van rond de 60euro te kopen dat ik amper zal gaan bezige.

In relatie met de uren fun die je eraan hebt, valt het geld wel mee. Gamen is sowieso een goedkope hobby.

Bepaalde keren is het echt ****ing erg!
Ik moet nog geen stap verlopen of ik ben eraan. Zenuwslopende toestanden!
Wil ik naar een andere plaats zit er altijd wel iemand toevallig achter mij die me neerknalt, en zo geraak ik gwn niet vooruit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.892
Leeft dit topic nog steeds ???

Ik heb er enkele filmpjes van gezien, dat spel kan mij absoluut niet overtuigen. In mijn vriendenlijst staan voornamelijk mensen die shooters spelen en ik zie daar ook, maar 2 man af en toe eens battlefield spelen.

ik vond de singleplayer van battlefield maar niks in vergelijking met mw2.
weet niet hoe de multiplayer er van is, maar afgaande op de singleplayer trekt het me echt niet.
(niet dat ik et uberhaupt zou kopen, ook al is de multiplayer uber, mw2 is eerste spel wat ik in jaren gekocht heb, en wat ik de komende tijd zal kopen denk ik, speel bijna nooit online games, behalve nu met mw2 dan nog af en toe)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.898
MW2 is te makkelijk, en totaal niet realistisch..

jonguh! ik maak een 740 no-scope across map op jou, bam!

Terug
Naar boven