Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu weten we wel een keer dat je mw2 niks meer vindt![]()
idd, begint écht oud te worden. We weten het nu wel, mw2 is voor de noobs en bf2 is voor de l33t. Mw2 is supernep en bf2 is supperrrrr écht! Totdat bf2 ineens niet meer zo supervet, tof, koel, te gek, uberleet, fantastisch is.. Zoals mw2 aan het begin trouwens ook werd bejubeld...
idd, begint écht oud te worden. We weten het nu wel, mw2 is voor de noobs en bf2 is voor de l33t. Mw2 is supernep en bf2 is supperrrrr écht! Totdat bf2 ineens niet meer zo supervet, tof, koel, te gek, uberleet, fantastisch is.. Zoals mw2 aan het begin trouwens ook werd bejubeld...
ben benieuwd naar black ops! ik heb world at war niet gehad, maar het ziet er niet slecht uit, vooral nazi-zombies ziet er tof uit.
ik heb WAW niet maar je moet zombies killen, zoek maar eens op youtube wel een leuke extra opzich.wat is dat eingelijk met die nazi-zombies in world at war??
ik heb WAW niet maar je moet zombies killen, zoek maar eens op youtube wel een leuke extra opzich.
Erg mee vermaakt met nazi zombies.
Trouwens. Vandaag wat gek*t met een runner class en throwing knives.
UMP.45 Red dot
G18 FMJ
Marathon pro
Lightweight pro
Ninja pro
Het gekke was dat ik gedood werd op een bepaald moment. Ik bekijk normaal de killcam nauwelijks, maar deze keer heb ik hem niet overgeslaan. Ik bekijk dus die killcam en zie dat die kerel aan het snipen was. Opeens hoor je die biep van zijn heartbeat sensor, hij draait naar links, ziet mij waar de rode stip op zijn sensor zit en killed me. Die Ninja pro zorgt er toch voor dat je onzichtbaar bent op die k*thearbeat sensors?
jij hoort hier niet jonguh!Hij zal de nieuwe anti-ninja hearthbeatsensor hebben die nieuw in de aanbieding staat.
Erg mee vermaakt met nazi zombies.
Trouwens. Vandaag wat gek*t met een runner class en throwing knives.
UMP.45 Red dot
G18 FMJ
Marathon pro
Lightweight pro
Ninja pro
Het gekke was dat ik gedood werd op een bepaald moment. Ik bekijk normaal de killcam nauwelijks, maar deze keer heb ik hem niet overgeslaan. Ik bekijk dus die killcam en zie dat die kerel aan het snipen was. Opeens hoor je die biep van zijn heartbeat sensor, hij draait naar links, ziet mij waar de rode stip op zijn sensor zit en killed me. Die Ninja pro zorgt er toch voor dat je onzichtbaar bent op die k*thearbeat sensors?
Als je ninja pro + run class neemt, waarom geen silencer gebruiken dan ...
Wss was er een teammate in de buurt van je en ging de HB sensor daarop af.