AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

i love emergency airdrop :$
Geweldig gisteren in een spel eerst 8 kills gemaakt kan ik 6 pakjes op de grond laten vallen iedereen als aasgieren er op en ik heb ze toch altijd sneller :) En dan heb je zoon 5 a 6 kill streaks die je lekker kan laten vallen :D
4 zul je bedoelen? Kgebruik hem zelf nog niet maar mss binnenkort eens doen, Alleen k*t als je dan doodgaat en je teamleden of de vijand pikt ze in ...

• Topic Starter Topic Starter
Haha idd was leuk, jij bent echt ****ing goed man :D, heb nog wel ergens een headset liggen zal ik straks eens opzoeken.:p:p
you ain't seen nothing yet, maar wordt wel leuker als je ook een degelijk verstaanbaar headsetje erbij hebt hoor! en hopen dat je volgende keer gewoon in de party kan komen.

Zit nu op level 52 waar zitten jullie nu op? Is best pittig nu, om naar de volgende rang te gaan.

lv 37 momenteel.
gta4jwz had je toestraks een aantal keer gepwnd :roflol:

eehm 57 volgens mij, ja duurt inderdaad even wat langer, vooral als je alle challenges al hebt gedaan van je 2 favorieten wapens.
moet met M4A1 nog 50 headshots voor de 350:P

hahah die keun, ben je er vanavond ?

kom ik aan met me 17...

wil sowieso eerst met de m4a1 ff de meeste challenges halen, daarna ga ik de rest wel doen, tegen die tijd zal ik toch wel goed genoeg zijn.

eehm 57 volgens mij, ja duurt inderdaad even wat langer, vooral als je alle challenges al hebt gedaan van je 2 favorieten wapens.
moet met M4A1 nog 50 headshots voor de 350:P

Idd, ben nu de ACR aan't volschieten. De Scar en Tar21 zijn vol behalve de headshots maar dat doe ik wel als ik op lvl 70 zit :p
Vind de M4 overigens echt een k*tding:eek:

kom ik aan met me 17...

wil sowieso eerst met de m4a1 ff de meeste challenges halen, daarna ga ik de rest wel doen, tegen die tijd zal ik toch wel goed genoeg zijn.
jaa M4A1 is de shit!
Idd, ben nu de ACR aan't volschieten. De Scar en Tar21 zijn vol behalve de headshots maar dat doe ik wel als ik op lvl 70 zit :p
Vind de M4 overigens echt een k*tding:eek:
serieus? kan ik me niks bij voorstellen.
k*t dag vandaag btw.. onstabiele potjes (soms Kill : death ratio van 1,5 soms van 5.. schiet niet op..)
het duurt ook lang als ik met ze tweeën een game ga joinen voordat ik ook daadwerkelijk speel. ben er klaar mee voor vandaag.

nog mensen die ik op de beginpagina kan zetten bij de PS3 namen of Xbox?

jaa M4A1 is de shit!

serieus? kan ik me niks bij voorstellen.
k*t dag vandaag btw.. onstabiele potjes (soms Kill : death ratio van 1,5 soms van 5.. schiet niet op..)
het duurt ook lang als ik met ze tweeën een game ga joinen voordat ik ook daadwerkelijk speel. ben er klaar mee voor vandaag.

nog mensen die ik op de beginpagina kan zetten bij de PS3 namen of Xbox?

Jij speelt op allebei?

Ik ga hem binnenkort wel kopen ja, maar eerst maar eens een draadloze adapter fixen. :o

Moet je ook niet tegen mij spelen! Ik own zo hard dat het pijn doet :p
hahah je speelde wel goed gister inderdaad maar ik stond toch weer een paar keer boven je :D
nee, kijk hieronder.
Denk het niet. Hij bedoelt dat je je ook kan opgeven voor de xbox clan (aangezien er nog maar eentje inzit)m;)
.

Ik zou wel in de xbox clan willen is wel gezellig :)

is er een DBB clan dan? :)
Zit zelf in mn eigen [GEIL] clan :p
Zijn er ook een beetje mensen hier die dikke knife kills maken?
Zelf heb ik nu ongeveer 350 matches gespeeld en daarvan zijn 154 most knife kills :p

Voor de 360'ers: mushroomhead500

Ik join die DBB clan ookwel, voor de PS3. PSN: m13r3m3t.

De uitvinder van die grenade launcer in dit spel mag van mij btw een langzame en pijnlijke dood sterven, wat een k*twapen.

Laatst bewerkt:

De uitvinder van die grenade launcer in dit spel mag van mij btw een langzame en pijnlijke dood sterven, wat een k*twapen.

Bedoel je die grenade dingen onder je geweer, die haat ik.
Je schiet ze op een huis en ze gaan er gewoon door de muur, ze gaan bijna nooit af behalve als ik van ver schiet met die grantending.
En ik heb zelf en ben zelf ook al gekild door granaten die afgeschoten worden en niet afgaan. Dus je gaat gewoon dood door dat ding tegen je
kop.

Ik had laatst ook een domme fout gemaakt, ik kreeg een airpackage en ik stond op de plek waar ik die rookgranaat had gegooit en toen viel die kist recht op mn hoofd en toen was ik dood. Zag er echt dom uit toen ik hem terug zag.

Ik zou wel in de xbox clan willen is wel gezellig :)
wat is je xbox naam? dan zet ik hem erbij.
is er een DBB clan dan? :)
Zit zelf in mn eigen [GEIL] clan :p
Zijn er ook een beetje mensen hier die dikke knife kills maken?
Zelf heb ik nu ongeveer 350 matches gespeeld en daarvan zijn 154 most knife kills :p

Voor de 360'ers: mushroomhead500
ik zet hem op de voorpagina! ik maak af en toe knife kills, maar ik heb meer die accolades van The Feared, die heb ik al meer dan 100x :P en die andere van most kills/most headshots en most kills/longest killstreak en killed entire team without dying heb ik ook al aardig wat keer:D

ga ik op de beginpagina zetten!

Terug
Naar boven