XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

Bedoel je die grenade dingen onder je geweer, die haat ik.
Je schiet ze op een huis en ze gaan er gewoon door de muur, ze gaan bijna nooit af behalve als ik van ver schiet met die grantending.
En ik heb zelf en ben zelf ook al gekild door granaten die afgeschoten worden en niet afgaan. Dus je gaat gewoon dood door dat ding tegen je
kop.

Ik had laatst ook een domme fout gemaakt, ik kreeg een airpackage en ik stond op de plek waar ik die rookgranaat had gegooit en toen viel die kist recht op mn hoofd en toen was ik dood. Zag er echt dom uit toen ik hem terug zag.
Hehe, kun je nagaan. Het is een challenge om de laaste kill van de game te krijgen door een vijand te killen met een vallende doos :D

Maar de dbb clan is denk ik ook gewoon DBB neem ik aan? :D

JA! Ik ga hem ook kopen!

Zou wel het beste zijn om dat als Clantag te nemen, maar snap voor de rest geen **** van het hele clangebeuren.:o
Nah, het is ook niet echt een systeem, iedereen kan zomaar in een clan hoppen eigenlijk..als je niet bij dbb zit kan je ook gewoon dbb in je naam zetten :p maar het is leuk om mensen te herkennen

madusa40 is ook mijn xbox naam ;)

• Topic Starter Topic Starter
Maar de dbb clan is denk ik ook gewoon DBB neem ik aan? :D
Jaa mogelijk, ik zit zelf in een 'vrienden' clan genaamd [NLC*] vind het daar wel erg gezellig, ik denk dat iedereen daar ook wel bij kan komen, mits je een headset hebt, want dat maakt het echt veel leuker:)
madusa40 is ook mijn xbox naam ;)
toegevoegd aan de beginpost!
Heb em binnen hoor.

PSN: Matthijs_tb ( ****ing origineel, niet? )

Ik suck op het moment wel onwijs, ben gewend op een HDTV te spelen. En ben nu gedoemd te spelen op ene normale beeldbuis..
ook toegevoegd aan de beginpost!

Ik speel zelf ook online op de Xbox 360. Account is BlackWarrior13, voeg me maar toe...

staat op de beginpagina:D

Heb trouwens wel zin om misschien in de kerstvakantie een keer een lange nacht te maken en dan met een klein groepje MW2 doen:P nachtje doorhalen heeft toch altijd wat extra's:P iemand die daar ook wel oren naar heeft?

staat op de beginpagina:D

Heb trouwens wel zin om misschien in de kerstvakantie een keer een lange nacht te maken en dan met een klein groepje MW2 doen:P nachtje doorhalen heeft toch altijd wat extra's:P iemand die daar ook wel oren naar heeft?

Zeker dat is een leuk idee, maandag ga ik ff een draadloze headset en toetsenbordje halen.:D

CPU: Intel I7 920
CPU Cooler: Scyte Mugen
MOBO: ASUS Rampage II Extreme
MEM: 3x Diablo DDR3 PC10700 Micron D9GTR 2000Mhz
VGA: MSI R4870X2-T2D2G-OC
PSU: Zalman 850watt
HDD: 1TB Samsung
Optisch: Lite-On Blu Ray Brander
Case: Coolermaster Cosmos

Zeker dat is een leuk idee, maandag ga ik ff een draadloze headset en toetsenbordje halen.:D
Nice! werd eens tijd:o

*bij de dixons hebben ze een hele nette draadloze Bleutooth headset voor 30 euro. is een van de goedkoopste en is heerlijk in gebruik!*

CPU: Intel I7 920
CPU Cooler: Scyte Mugen
MOBO: ASUS Rampage II Extreme
MEM: 3x Diablo DDR3 PC10700 Micron D9GTR 2000Mhz
VGA: MSI R4870X2-T2D2G-OC
PSU: Zalman 850watt
HDD: 1TB Samsung
Optisch: Lite-On Blu Ray Brander
Case: Coolermaster Cosmos
dan zal mw2 wel lekker draaien!:eek:

Mij kan iedereen ook toevoeen voor de 360, gamertag = Chrysier. Met hoofdletter I waardooor het lijkt op Chrysler > prachtige autos.

Wat zijn jullie K/D ratios? Mijne nu 1.29 bij level 48.

2.25 bij level 65.. (and still rising)

Terug
Naar boven