Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

CPU: Intel I7 920
CPU Cooler: Scyte Mugen
MOBO: ASUS Rampage II Extreme
MEM: 3x Diablo DDR3 PC10700 Micron D9GTR 2000Mhz
VGA: MSI R4870X2-T2D2G-OC
PSU: Zalman 850watt
HDD: 1TB Samsung
Optisch: Lite-On Blu Ray Brander
Case: Coolermaster Cosmos

Erg net; overklokt of draait ie stock

Korte game, mijn broertje heeft em al weer uitgespeeld op de PS3. Ik ga em binnenkort oppakken, ben nog bezig met Call of Duty: World at War!

Voor wat ik ervan gezien heb erg mooie graphics en wapens.

bij mij ligt ie voor de ps3 al weer een paar weken weg te rotten, ik heb het allemaal wel gehad met mw, ik heb liever een ww2 game.

Zal de game morgen halen voor mijn Ps3 :)
doet de Ps3 ook is wat anders dan alleen F@H :D

morgen heb ik hem ook eindelijk :)

Hoeveel levels (dagen) zijn er eigenlijk in de single mode? Ben nu bij dag 4 of 5, weet het niet precies meer.

• Topic Starter Topic Starter
bij mij ligt ie voor de ps3 al weer een paar weken weg te rotten, ik heb het allemaal wel gehad met mw, ik heb liever een ww2 game.
ban please:jk:
Zal de game morgen halen voor mijn Ps3 :)
doet de Ps3 ook is wat anders dan alleen F@H :D
wat is je PSN ? dan zet ik je op de lijst op de beginpagina!
morgen heb ik hem ook eindelijk :)
voor de ps3?
1.78 bij lvl 50, still rising;)
lekker druton:) gister ging echt bagger trouwens, niet normaal:P
Hoeveel levels (dagen) zijn er eigenlijk in de single mode? Ben nu bij dag 4 of 5, weet het niet precies meer.
eehm er zijn volgens mij 3 acts, met een 4 of 5 missies per act.

Ben zelf atm lvl 29 met 12 uur spelen ofzo heb sinds CoD 1 nooit meer CoD games gekogt nu weer MW2 gekogt en vind het spel helemaal te gek :D

Riot shield is egt meesterlijk als je niet op de radar verschijnt
Sniper schiet net zo snel nu xD

hoppa ie is er, kan niet wachten :)

Is d'r al iemand in de prestige? Beloont het door bijv. een extra class ofzo?

Ik heb m op pc, moet eerlijk zeggen dat ik Modern Warfare 1 online beter vond, deze mappen zijn veel te chaotisch :rolleyes:

Voor het eerst sinds tijden dat ik eens een spelletje speel, dit spel dus op de pc. Nu begon eergisteren mijn pc opeens naar brand te ruiken. Alles viel uit, ging paar keer snel achter elkaar aan- en uit en deed daarna niks meer. Waarschijnlijk is mijn voeding + mobo doorgebrand (mijn eerste conclusie). Men is nu eerst ff aan het kijken of de CPU etc ook verrot is. Duur geintje in deze tijd van economische crisis.. :(

Voeg me maar toe op Steam: PC

Conwa
rank: 50
sta minimaal top 3 dus geen noob meer.

Laatst bewerkt:
Wat me toestraks opviel,
er werd veel gebruik gemaakt van javelin's, maar dan als kamikaze-aanvallen.
ik heb het zelf opgeprobeert, maar het is me maar 1x gelukt,
weet iemand hoe je precies de javelin rocket eruit laat schieten na je dood? of hoe werkt het

*even uitleggen, je rent dus met een javelin, enemy schiet op je, en voordat je neervalt ontploft die dus, en ja de rocket heeft een aardige range, en kan je dus wel een aantal mensen killen die in de buurt zijn

Terug
Naar boven