Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke guns gebruiken jullie?
Gebruik zelf de SCAR, hoge damage maar lage firerate, 3 shots heb je een kill.
Weet niet of de M4A1 beter is? Die heeft wel een hogere firerate maar weer een veel lagere damage.
gebruik zelf ook de SCAR, maar wil eigelijk nieuwere versie's pakken, maar ik ben de heartbeat sensor gewent.Welke guns gebruiken jullie?
Weet niet of de M4A1 beter is? Die heeft wel een hogere firerate maar weer een veel lagere damage.
9/10 win je het van een gunner, je verspilt geen ammo en je bliept niet op de enemyrader.dit wend.Ik heb m op pc, moet eerlijk zeggen dat ik Modern Warfare 1 online beter vond, deze mappen zijn veel te chaotisch![]()
haha idd, het wend.Vind ze vooral wennen, dat chaotische verdwijnt wanneer je ze allemaal door hebt
Ik was vooral veel beter met MW1![]()
javalin + danger close en dan in een groepje rennen oid. is me vanmiddag overkomen, vind het vooral een noob actie maar goed.Wat me toestraks opviel,
er werd veel gebruik gemaakt van javelin's, maar dan als kamikaze-aanvallen.
ik heb het zelf opgeprobeert, maar het is me maar 1x gelukt,
weet iemand hoe je precies de javelin rocket eruit laat schieten na je dood? of hoe werkt het
*even uitleggen, je rent dus met een javelin, enemy schiet op je, en voordat je neervalt ontploft die dus, en ja de rocket heeft een aardige range, en kan je dus wel een aantal mensen killen die in de buurt zijn
M4A1 blijft de beste assault.. hij is erg steady dus op grote afstanden kan je ook makkelijk iemand een headshot gevenWelke guns gebruiken jullie?

ik keek er ook naar uit, maar vond tegen die tijd de shotgun model 1887 beter, akimbo en FMJ uiteraard.. hele dikke killing sprees mee gehaaldIk kijk trouwens wel uit naar de AK-47 op lvl 70 (dacht ik).
In MW1 was dat wapen overduidelijk de sterkste assault rifle, zelfs opensighted.

Het is een glitchWat me toestraks opviel,
er werd veel gebruik gemaakt van javelin's, maar dan als kamikaze-aanvallen.
ik heb het zelf opgeprobeert, maar het is me maar 1x gelukt,
weet iemand hoe je precies de javelin rocket eruit laat schieten na je dood? of hoe werkt het
*even uitleggen, je rent dus met een javelin, enemy schiet op je, en voordat je neervalt ontploft die dus, en ja de rocket heeft een aardige range, en kan je dus wel een aantal mensen killen die in de buurt zijn
Vandaag was er een patch, mss voor die Javelin? Want de IW community manager zei dat ze der druk mee bezog waren.
Ksnap niet wrm mensen het doen als je ook zelf dood moet gaan :s

echt een noob glitch..
ik snap het zelf ook niet.. mijn killstreaks zijn toch vaak veel hoger.. want met zo'n javalin kill je telkens maar 2 of 3 mensen.. als je mazzel hebt. en mijn killstreaks zijn van sowieso 5+ dus heeft echt geen zin voor mij.. en daarnaast als ik zo'n gast zie ren ik eerst weg.Vandaag was er een patch, mss voor die Javelin? Want de IW community manager zei dat ze der druk mee bezog waren.
Ksnap niet wrm mensen het doen als je ook zelf dood moet gaan :s
ja twee keerHeeft iemand die tactical nuke al eens op zn kop gehad?
Kreeg hem net met een FFA match.![]()
is echt doodziek.Als je een Claymore plaatst, gaat hij dan weg als je dood gaat?
ik rush als een malle door elk level heen hoor?Toch vind ik het heel anders, met MW1 kon je als n gek door een level rennen en dat vond ik juist heel leuk.
Met MW2 moet wat je voorzichtiger rondsluipe, het beste met een heartbeat sensor. Niet meer dat keiharde gerag.. erg jammer.
PS. Ik heet Chett0 (met een nul) op Steam. Voeg me maar toe![]()

meeh snap niet dat je daar veel kills mee kunt halen..

ik rush als een malle door elk level heen hoor?
hartbeat sensors zijn voor naabs.. ik ben toch altijd ninja dus die zien me niet.. en als ik geen ninja aan heb ren ik toch te snel voor die krengen
gewoon lightweight + unlimited sprint en je racht overal doorheen!
meeh snap niet dat je daar veel kills mee kunt halen..
btw PP2000 als secondary is echt meesterlijk wapen.. ben pas level 21 maar heb al bijna 100 kills met dat ding
---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------
wel in de eerste prestige niet vergeten te melden![]()
) ik maai iedereen die voor me langs loopt neer nu. Jammer dat je hem pas op 67 unlocked, en ik zit bijna in prestige