AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

Ik ben slim en koop het spel pas na mijn examens.

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

• Topic Starter Topic Starter
Akimbo model 1887 shotguns zijn echt awesome (wel beetje overpowered :p) ik maai iedereen die voor me langs loopt neer nu. Jammer dat je hem pas op 67 unlocked, en ik zit bijna in prestige :(

AK-47 vind ik heel erg tegenvallen, in cod4 was het mijn lievelingswapen.
hahah ja ik zei het toch.. nja ik heb eergister geprestiged dus ik heb ze niet meer.. wel gewoon prestige doen he druton!
AK-47 was inderdaad erg goed, maar M16 met steady aim en stopping power..:rolleyes:
waarom steady aim en stopping power? heb je geen cold blooded en nina/commando? is veel handiger.
Ik ben slim en koop het spel pas na mijn examens.

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
erg slim

Kgebruik AUG maar heb alle challenges al op completed. Ook FAL camo :P Echt lekker die aug. Marathon, Stopping power, Commando Pro en rennen maar ^^

Gisteren ging ik snipen stond ik 26-0 In favela lol. Ging super lekker ff ghillie in the mist challenge completen die is wel irritant.

akimbo suckt vind ik, niet bij alle wapens maar bij de meeste wel , zeker als je ver en acuraat wil schieten

ik rush als een malle door elk level heen hoor?
hartbeat sensors zijn voor naabs.. ik ben toch altijd ninja dus die zien me niet.. en als ik geen ninja aan heb ren ik toch te snel voor die krengen:D
gewoon lightweight + unlimited sprint en je racht overal doorheen!

meeh snap niet dat je daar veel kills mee kunt halen..
btw PP2000 als secondary is echt meesterlijk wapen.. ben pas level 21 maar heb al bijna 100 kills met dat ding:D

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

wel in de eerste prestige niet vergeten te melden:P

PP2000 gebruik ik ook standaard als secondary, lekker wapen.

`vind de ACR wel een beetje OP, zit geen recoil op dat ding

`vind de ACR wel een beetje OP, zit geen recoil op dat ding
'een beetje OP' ?
wat mag dat betekenen?

btw Kill : Death ratio 2.32 and still rising:D alleen als ik 6 potjes speel met 5 : 1 en dan een k*t potje met 18 om 16 ofzo dan zak ik alweer meteen en mag ik weer 5 potjes MVP zijn voordat ik weer terug ben.. en dat gaat dan maar om 1 honderdste:|

ik speel meestal deathmatch, sta op 30;000/18;000 k;d
vanochtend haalde ik de 25-0 en mocht ik me nuke activeren, best gaaf :D

op=overpowered, not balanced

ik speel meestal deathmatch, sta op 30;000/18;000 k;d
vanochtend haalde ik de 25-0 en mocht ik me nuke activeren, best gaaf :D

op=overpowered, not balanced
ik heb de nuke niet in mijn kill streak staan.. ik heb er liever 3 die ik elk potje haal en dus altijd kan gebruiken.. oftewel mn hoogste is de vaak de AC130 of pave low of E.A.

Heb op de 360 nog niet meegemaakt dat iemand de nuke had

+5 wehehe Ik ken alleen MW1 en als ik het zo lees, deel 2 ook maar halen.
Single player was vermakelijk en was zwaar teleurgesteld toen opeens het laatste mannetje uitgeschakeld was op die brug. Wilde meer. Dan maar online.

Maar Mw2 wordt de volgende dan toch maar!

30-2 in free-for-all within 3 minutes :eek:

Jammer van de score limit in deze game mode.

ps3: vetje3

kill/death schommeld rond de 1.5. I suck:roflol:

Mensen die javelinbom maken worden ook gebanned volgens mij. Ik vond het in eerste instantie wel geinig totdat ik tegen 5 van die mafkezen moest.

Laatst bewerkt:
30-2 in free-for-all within 3 minutes :eek:

Jammer van de score limit in deze game mode.
klinkt goed! console? k:d ratio?
ps3: vetje3

kill/death schommeld rond de 1.5. I suck:roflol:

Mensen die javelinbom maken worden ook gebanned volgens mij. Ik vond het in eerste instantie wel geinig totdat ik tegen 5 van die mafkezen moest.
zal je even in de beginpost zetten bij alle andere medeforummers met een ps3!
en beter dat die javelin idioten worden gebanned.

Zet mij voor de xbox maar erbij: superieur

Terug
Naar boven