Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
done!

Voor het eerst sinds tijden dat ik eens een spelletje speel, dit spel dus op de pc. Nu begon eergisteren mijn pc opeens naar brand te ruiken. Alles viel uit, ging paar keer snel achter elkaar aan- en uit en deed daarna niks meer. Waarschijnlijk is mijn voeding + mobo doorgebrand (mijn eerste conclusie). Men is nu eerst ff aan het kijken of de CPU etc ook verrot is. Duur geintje in deze tijd van economische crisis.. :(

Om mezelf even te quoten.. Vandaag een nieuwe videokaart binnengekregen, XFX Ati Radeon HD4870 1 gb versie. Morgen eens kijken of MW2 er beter uitziet dan met mijn oud 7900gt! Nog belangrijker trouwens.. Of mijn pc het weer doet! :o

oke nja ik speel nu eigenlijk praktisch elk potje op 4 : 1 of 5 : 1 maar hij wil maar niet meer vertrekken richting de 3 : 1 gemiddeld:P heb ook al bijna 9000 kills dus dat gaat ook wat langzamer..

Ik heb echt het idee dat de pc-versie veel makkelijker is. Veel meer noobs ofzo :D

vandaag voor de eerste keer een cheater tegengekomen op de pc met aimbot, als je de killcam zag viel het cheaten echt hard op, zijn gun versprong van de ene kant naar de andere, kill na kill
voor de rest suck ik nog altijd even hard, maar speel gewoon om eens goed af te reageren en te knallen :p wel alle challenges op de scar al gehaald, en bijna op de P90 alles

Ik heb onlangs eens mijn porten opengegooid, want mijn nat stond altijd op strict. Nu gaat mijn kd ratio hard omhoog, aangezien mijn ping gweoon veel beter is. Mooooi :D

vind die FMJ challenge niks, ik had bij de eerste prestige alles voor de M4A1, zelfs de 350 Headshots.. maar die FMJ vond ik niks..

Als je 40 bullet penetration kills maakt met FMJ en M4A1 dan krijg je wel Extended mags.
ja dat weet ik, maar wat heeft dat voor meerwaarde? want je moet ze toch kiezen, net als red dot of silencer?
want dan moet je of bling hebben, en dan ben je dus zo door je ammo heen en kan je dus niet silencer én red dot nemen..
en met scavenger ben je dus net zo uit. omdat je dan ook maar 1 ding op je wapen kan kiezen en de extra ammo (die je met bling uit je extra mags haalt) kan je daar dus oppakken van anderen...
of zie ik iets over het hoofd?

Ik heb gewoon Bling en dan Holografic sight en FMJ, als je dan Extended mags vrijspeeld kan je FMJ vervangen door die Extended mags.

Das mijn plan.:P

dan kan je toch net zo goed holographic site doen en scavenger? dan kan je tenminste ook nog granaten etc opnieuw oppakken en eindeloos ammo oppakken.

hoe spelen jullie online? ik heb geen legale versie kan je dan nog steeds online spelen of niet? Owh ja gaat om de pc versie :P

Best wel dope spel, maar te arcade om een beetje competitief te spelen.

spel is neit lang vol te houden, heb het laatst weer geprobeerd maar ben gestopt, net als mow 1 en cod4 is dit weer veel te simpel en te weinig maps die erg saai worden na een tijdje, hoe erg ik me ook had verheugt, de graphics zien er natuurlijk goed uit maar de multiplay zuigt, de singleplay ook veel te kort maar dat kon je van te voren al weten.

spel is neit lang vol te houden, heb het laatst weer geprobeerd maar ben gestopt, net als mow 1 en cod4 is dit weer veel te simpel en te weinig maps die erg saai worden na een tijdje, hoe erg ik me ook had verheugt, de graphics zien er natuurlijk goed uit maar de multiplay zuigt, de singleplay ook veel te kort maar dat kon je van te voren al weten.

mow 1?

dan kan je toch net zo goed holographic site doen en scavenger? dan kan je tenminste ook nog granaten etc opnieuw oppakken en eindeloos ammo oppakken.
Zat ik toevallig daarstraks ook nog aan te denken, hebben de designers dnek ik over heen gekeken ....

Terug
Naar boven