Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
30-2 in free-for-all within 3 minutes
Jammer van de score limit in deze game mode.
Voor het eerst sinds tijden dat ik eens een spelletje speel, dit spel dus op de pc. Nu begon eergisteren mijn pc opeens naar brand te ruiken. Alles viel uit, ging paar keer snel achter elkaar aan- en uit en deed daarna niks meer. Waarschijnlijk is mijn voeding + mobo doorgebrand (mijn eerste conclusie). Men is nu eerst ff aan het kijken of de CPU etc ook verrot is. Duur geintje in deze tijd van economische crisis..![]()

geloof me, op de ps3 zijn zát noobsIk heb echt het idee dat de pc-versie veel makkelijker is. Veel meer noobs ofzo![]()

wel alle challenges op de scar al gehaald, en bijna op de P90 allesvind die FMJ challenge niks, ik had bij de eerste prestige alles voor de M4A1, zelfs de 350 Headshots.. maar die FMJ vond ik niks..
ja dat weet ik, maar wat heeft dat voor meerwaarde? want je moet ze toch kiezen, net als red dot of silencer?Als je 40 bullet penetration kills maakt met FMJ en M4A1 dan krijg je wel Extended mags.
spel is neit lang vol te houden, heb het laatst weer geprobeerd maar ben gestopt, net als mow 1 en cod4 is dit weer veel te simpel en te weinig maps die erg saai worden na een tijdje, hoe erg ik me ook had verheugt, de graphics zien er natuurlijk goed uit maar de multiplay zuigt, de singleplay ook veel te kort maar dat kon je van te voren al weten.
Zat ik toevallig daarstraks ook nog aan te denken, hebben de designers dnek ik over heen gekeken ....dan kan je toch net zo goed holographic site doen en scavenger? dan kan je tenminste ook nog granaten etc opnieuw oppakken en eindeloos ammo oppakken.