Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

De holographic sight is door zijn twee cirkels veel onnauwkeuriger dan de red dot, plus het frame neemt meer beeld weg dus waarom met deze scope spelen?

• Topic Starter Topic Starter
De holographic sight is door zijn twee cirkels veel onnauwkeuriger dan de red dot, plus het frame neemt meer beeld weg dus waarom met deze scope spelen?

geen idee.. ik speel toch zonder scope vaak..
want geen scope neemt nóg minder beeld weg:) en die van de M4A1 is echt prima om mee te mikken:)

en het lijkt me stug dat de makers eroverheen hebben gekeken, want dat was echt het éérste wat in me opkwam toen ik de extra mags challange zag.

Denk dat je de ACOG sight bedoeld, holographic sight heeft geen cirkels.

toch wel

EOTECH.jpg

ik speel zelf altijd zonder een sight, met de P90 maak ik zelfs longshot kills :p

Al wordt een kill al snel een longshot genoemd :o

ja dat weet ik, maar wat heeft dat voor meerwaarde? want je moet ze toch kiezen, net als red dot of silencer?
want dan moet je of bling hebben, en dan ben je dus zo door je ammo heen en kan je dus niet silencer én red dot nemen..
en met scavenger ben je dus net zo uit. omdat je dan ook maar 1 ding op je wapen kan kiezen en de extra ammo (die je met bling uit je extra mags haalt) kan je daar dus oppakken van anderen...
of zie ik iets over het hoofd?

extended mags vergroot de inhoud van je patronen, niet het aantal.
je hoeft dus minder te herladen.;)

Wat is dit voor enorm gezeik met die servers altijd.

'Could not migrate host.'
'Server connection timed out.'

Soms is het spel aan het laden en dan springt ie ook gewoon zomaar terug naar de lobby.???

shut up, dat is het enigste waar ik goed in ben :p owja en enemies volkleven met semtex
haha ja dat is lache! net als throwing knife! dat kan nog best moeilijk zijn, maar is wel erg leuk als ie lukt:)
extended mags vergroot de inhoud van je patronen, niet het aantal.
je hoeft dus minder te herladen.;)
nice, dan ga ik de challange maar wél halen!

Soms is het spel aan het laden en dan springt ie ook gewoon zomaar terug naar de lobby.???
geen last van:P

Raffica vind ik trouwens echt een zalig secondary weapon!! Het pistool dat per drie kolgels schiet... Hoeveel kills dat ik daar al mee heb gedaan niet normaal...

Zelf zonder een red dot erop kan ik een longshot headshot geven :)

Laatst bewerkt:

heb dit ook vaak, bij mij is dit omdat NAT op strict staat maar krijg dit niet anders met mijn router

Raffica vind ik trouwens echt een zalig secondary weapon!! Het pistool dat per drie kolgels schiet... Hoeveel kills dat ik daar al mee heb gedaan niet normaal...

Zelf zonder een red dot erop kan ik een longshot headshot geven :)
maar dat is gewoon pro-heid, dat kan ik ook.. maar uiteraard wel netjes, dat is toch dat pistooltje met dat enorme ding aan de onderkant?

btw ik ben echt te goed in dit spel:P
gister ook, laatste potje 34 - 1 - 1 :P K : A : D wel te verstaan natuurlijk
sta nu op kill : death ratio van 2.36 dus ik stijg nog elke dag:)

Laatst bewerkt:
maar dat is gewoon pro-heid, dat kan ik ook.. maar uiteraard wel netjes, dat is toch dat pistooltje met dat enorme ding aan de onderkant?

Jep, met dat enorme ding aan de onderkant... :)

2.36 is wel nice! Heb je de tactical nuke al kunnen oproepen btw?

En hoeveel squat je?:rolleyes::p

Jep, met dat enorme ding aan de onderkant... :)

2.36 is wel nice! Heb je de tactical nuke al kunnen oproepen btw?
ding stond vanmiddag toevallig aan om mn Ipod op te laden, even geprobeerd, wat een rot apperaat is dat wapen zeg???
hahah goeie.
je hebt me, maar ik speel het niet heel erg veel, vaak de laatste 2 uurtjes van mijn dag.. vooral nu ben ik die ganze dag aan het leren:P
en ik ben sowieso net pas begonnen en óók net pas begonnen met squatten en deadliften.
dus het is niet veel, maar de progressie is wel hoog en daar gaat het om.
en daarnaast, het leven bestaat niet alleen uit squats en deadlifts :P dit is vrijetijd.;)

werd net gedood door een nuke

Terug
Naar boven