AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

maar dat is gewoon pro-heid, dat kan ik ook.. maar uiteraard wel netjes, dat is toch dat pistooltje met dat enorme ding aan de onderkant?

btw ik ben echt te goed in dit spel:P
gister ook, laatste potje 34 - 1 - 1 :P K : A : D wel te verstaan natuurlijk
sta nu op kill : death ratio van 2.36 dus ik stijg nog elke dag:)

Ouwe camper :)

34-1 haal je niet zonder te campen. Omdat je anders altijd wel is backstabbed word of in 1v1 een headshot krijgt of gesniped word. Tenzij je constant sniped maar dat lijkt me niet

34-1 haal je niet zonder te campen. Omdat je anders altijd wel is backstabbed word of in 1v1 een headshot krijgt of gesniped word. Tenzij je constant sniped maar dat lijkt me niet

Ik speel wel is met hem en ik kan je één ding vertellen. Hij is ECHT geen camper. Hij rent echt als een mother****er naar voren en laat niks voor de rest over ;)

Waarom zou ja dat niet halen zonder te campen? Laatst nog op youtube gezien, gast die 52 kills maakt, loopt gewoon ganse tijd rodn, gaat slechts 2 keer dood.

Omdat je altijd pech heb. Teminste in ffa wel wat ik altijd speel.

Je word altijd wel van achter neergeschoten of een noob geeft je per ongeluk een headshot door te sprayen

maar als hij het doet zonder te campen groot respect :)

Kheb nu zelf 1.5kd maar daar blijft die een beetje op hangen

Waarom zou ja dat niet halen zonder te campen? Laatst nog op youtube gezien, gast die 52 kills maakt, loopt gewoon ganse tijd rodn, gaat slechts 2 keer dood.
Ik loop ook altijd rond, maar dan niet over de hele map, dus ik speel zowat defensief, wat sommigen dan campen vinden.:D

Afentoe kap ik er echt gewoon ermee omdat er weer is enorm gecamped word, dan rent er iemand van deur naar deur binnen een bepaalde ruimte en killt iedereen die langs komt.

Zo ****ing laf en irritant is dat, als er geen campers waren zou ik heel wat minder deaths hebben.
Ik zou het ook zelf nooit kunnen, dan val ik in slaap als ik moet wachten totdat er iemand langs komt.

Afentoe kap ik er echt gewoon ermee omdat er weer is enorm gecamped word, dan rent er iemand van deur naar deur binnen een bepaalde ruimte en killt iedereen die langs komt.

Zo ****ing laf en irritant is dat, als er geen campers waren zou ik heel wat minder deaths hebben.
Ik zou het ook zelf nooit kunnen, dan val ik in slaap als ik moet wachten totdat er iemand langs komt.

Echt he :P daarom beschuldig ik mensen met een hoog kd ook altijd van campen want je gaat altijd dood als je aanvalt door

- campers
- lucky spray headshots
- dat je van achter geschoten word door een noob die helemaal via de zijkant is gelopen

en alemaal van dat soort k*tdingen

Echt he :P daarom beschuldig ik mensen met een hoog kd ook altijd van campen want je gaat altijd dood als je aanvalt door

- campers
- lucky spray headshots
- dat je van achter geschoten word door een noob die helemaal via de zijkant is gelopen

Ik vind campen aan de ene kant ook wel bij het spel horen, als je als een gek door het level heen rent is het toch logisch dat je wordt afgeknalt. Beter speel je wat voorzichtiger en dan kill je de meeste campertjes wel, meestal zitten ze ook steeds op dezelfde spot. gewoon corners checken
Ik heb ook altijd z'on hekel aan mensen die zitten te zeiken over claymores, juggers en p90s, dat hoort er toch gewoon bij? dat maakt het spel juist veel gevarieerder en daardoor leuker. anders ga je maar doom ofzo spelen

Laatst bewerkt:
Ik vind campen aan de ene kant ook wel bij het spel horen, als je als een gek door het level heen rent is het toch logisch dat je wordt afgeknalt. Beter speel je wat voorzichtiger en dan kill je de meeste campertjes wel, meestal zitten ze ook steeds op dezelfde spot. gewoon corners checken
Ik heb ook altijd z'on hekel aan mensen die zitten te zeiken over claymores, juggers en p90s, dat hoort er toch gewoon bij? dat maakt het spel juist veel gevarieerder en daardoor leuker. anders ga je maar doom ofzo spelen

lmfao dus jij vind het horen dat er noobs gaan zitten die het hele potje echt het hele potje op dezelfde spot zitten totdat er iemand langsloopt waarvan diegene niet verwacht dat er iemand in dat hoekje zit en dan is die camper al ingezoomd en dan klikt die 2x en dan killed die hem.

Nou ownage das leuk spelen

lmfao dus jij vind het horen dat er noobs gaan zitten die het hele potje echt het hele potje op dezelfde spot zitten totdat er iemand langsloopt waarvan diegene niet verwacht dat er iemand in dat hoekje zit en dan is die camper al ingezoomd en dan klikt die 2x en dan killed die hem.

Nou ownage das leuk spelen

is het doel van dit spel niet om het zo realistisch mogelijk te laten lijken?
in afganistan hoor je ze ook niet tegen de taliban tekeer gaan dat ze eens met hun luie reet uit de huizen moeten komen omdat het anders te moeilijk is.

het is een oorlogs spel.. oorlogen worden niet lief gespeeld, dus speel gewoon je spelletje en zeur niet.

- campers
- lucky spray headshots

Misschien ben je gewoon slecht. Ik word bijna nooit gekilled door campers.

De algemeen bekende campplekken vermijd ik. En als ik dan toch gekilled word kom ik altijd terug voor wraak, net zo vaak als nodig is om hem daar weg te krijgen.

is het doel van dit spel niet om het zo realistisch mogelijk te laten lijken?
in afganistan hoor je ze ook niet tegen de taliban tekeer gaan dat ze eens met hun luie reet uit de huizen moeten komen omdat het anders te moeilijk is.

het is een oorlogs spel.. oorlogen worden niet lief gespeeld, dus speel gewoon je spelletje en zeur niet.

LOL een spel vergelijken met de oorlog in Afghanistan. :rolleyes:

yay vanmiddag lvl 70 geworden

Misschien ben je gewoon slecht. Ik word bijna nooit gekilled door campers.

De algemeen bekende campplekken vermijd ik. En als ik dan toch gekilled word kom ik altijd terug voor wraak, net zo vaak als nodig is om hem daar weg te krijgen.

LOL een spel vergelijken met de oorlog in Afghanistan. :rolleyes:
inderdaad! Ik ben zelf geen camper ofzo, lijkt me maar saai, maar meestal leveren campers mij juist extra puntjes op want ze zitten altijd op ongeveer dezelfde plek :)

inderdaad! Ik ben zelf geen camper ofzo, lijkt me maar saai, maar meestal leveren campers mij juist extra puntjes op want ze zitten altijd op ongeveer dezelfde plek :)

En vaak blijven ze steeds naar dezelfde plek terugkomen :p totdat ze het zat zijn steeds gekilled te worden en leaven

Dat is niet n00b, dat is slim. Waarom recht op ze af lopen als ze een positie verdedigen, dan maak je het ze makkelijk ...

hierom blij ik ooit nooit ergens zitten, altijd rondlopen, en als ik aant schieten ben vanaf een dak ofzo, de hele tijd rodn blijven kijken zodat je geen mes in je rug krijgt.
Ik vind campen aan de ene kant ook wel bij het spel horen
Als iedereen campt, gebeuren er 0 kills, want iedereen zit stil.
In oorlogen respawn je in het echt ook niet. Tis een spel, dus respawn je wel, zodat je veel kan spelen. Campers zijn gewoon laf. Of kunnen niet spelen. Your choice.

jup zoals in die Afghan map, altijd op die berg vanboven. Als ninja helemaal rondlopen, bovenop hen gaan staan en een semtex erop kleven, love it :p

Dat gezeik over campers, dat zijn juist de makkelijkste slachtoffers. 1 stun naar binnen en je weet of hij er zit of niet.

Weet iemand toevallig hoe je er achter komt waarom je een nieuwe titel of sign krijgt? Sommige zijn wel geinig maar ik heb geen idee wat ik er precies voor heb gedaan? Je heb vaak wel een idee maar ik heb nu een ufo'tje wat een koe binnenhaald:roflol: geen id.

Ik heb deze ook net gehaald voor de xbox 360. probleem met een nieuw spel is altijd dat je er helemaal in moet komen. vandaar nog niet gegamed

Terug
Naar boven